X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Система освіти Британії

Завантажити презентацію

Система освіти Британії

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Система освіти Великої Британії Роботу виконала: Студентка групи ПОС 2-14-1, од Тимошенко Віталія

Слайд 2

План Вступ Дошкільна освіта Середня освіта Вища освіта

Слайд 3

Сьогодні, коли англійська  мова є, практично мовою міжнародного спілкування, освіта, отримана у Великій Британії, дає значні переваги й розкриває більші можливості для випускників англійських шкіл, коледжів та університетів. Система британської освіти пройшла перевірку часом і вважається зразковою.

Слайд 4

Сучасна система освіти в Великобританії складається з чотирьох рівнів: Дошкільна Початкова Середня ВИЩА

Слайд 5

Структура сучасної системи освіти Великої Британії

Слайд 6

Розвиток системи освіти Англії в ХІХ – ХХІ 1894 р. – реформи Д. Брайса (було зроблено крок до централізації закладів середньої освіти та створена так зване Відомство освіти); 1902 р. – прийняття Закону Бальфура (створена державна початкова і середня школи, відкриті граматичні школи; створені місцеві органи народної освіти); 1918 р. – закон Фішера (ведемо безкоштовне навчання в загальноосвітній школі); 1926 р. – зміна системи державної шкільної освіти (загальноосвітня школа була реорганізована на загальну початкову та середню);

Слайд 7

Розвиток системи освіти Англії в ХІХ – ХХІ 1944 р. – закон Батлера (обов’язкове безкоштовне навчання для дітей віком від 5 до 15 років та ведення трьох етапів навчання: початкового, середнього та подальшого); 1957 р. – вводиться система загальної середньої освіти (середня освіта в Англії стала не тільки обов’язковою та безкоштовною, але й загальною); 1988 р. – Закон про реформу освіти (головна його мета – підвищити якість освіти);

Слайд 8

Розвиток системи освіти Англії в ХІХ – ХХІ 1997 – 2001 рр. – епоха освітніх реформ Т. Блера (спрямовані на покращення системи початкової освіти); Сучасність – реформація всієї системи освіти спрямована  конкурентоспроможнісь в Європі.

Слайд 9

Дошкільна освіта Дошкільна освіта перша дошкільна установа, куди можна влаштувати дитину в Англії, за своїми функція ми є дитячим садком, але має назву школи- Nursery School («ясельна школа»)

Слайд 10

- гуманізація дошкільного виховання, тобто орієнтація педагога на особистість дитини; -підготовка дітей до навчання у школі.

Слайд 11

В Nursery School діти: Співають Танцюють Граютюся Вправи на розвиток моторики Допомагають один одному

Слайд 12

Слайд 13

Навчальний план ДО акцентується не тільки на загальну освіту - окремо виділяються такі навички дитини, як уміння читати і рахувати.

Слайд 14

Вміння і навички сформовані у дошкільника у 5-ти сферах (відповідно до держ.стандарту) особистісної, соціальної, емоційної; комунікативної; математичної; фізичної; творчої.

Слайд 15

Отже, дитина сприймається як цілісність, всі сторони розвитку якої взаємозв’язані, тому освіта не розділяється на окремі предмети. Суттєвою вважається внутрішня мотивація до освіти, оскільки дитина незалежно від зовнішніх віяній вчиться (або не вчиться) за власною ініціативою. Підкреслюються самостійність і самодисципліна, освіта починається з того, що діти можуть робити, а не з того, що вони не можуть робити.

Слайд 16

Навчальний план ВБ, оскільки в цій країні виконує функцію державного стандарту, який регулює рівень освіти встановлюючи її еталон.

Слайд 17

«The National Curriculum», закріплений Законом про державну освіту 1988 р. і вперше впроваджений в школах Англії та Уельсу у вересні 1988 р. Контроль за дотриманням стандартів якості освіти в Англії здійснюється спеціальним урядовим відділом освіти – The Office for Standards in Education (OFSTED), який відновлено 1993 р. його очолює Головний інспектор Інспекторату Її Величності.

Слайд 18

Ключові дисципліни за ключовими етапи навчального плану ВБ мова, математика, природничі науки, дизайн та технологія, інформаційно-комуікаційні технології, історія, географія, мистецтво та дизайн, музика, фізичне виховання, релігія. англійська: мова, математика, природничі науки, дизайн та технологія, інформаційно-комуікаційні технології, історія, географія, мистецтво та дизайн, музика, фізичне виховання, одна з сучасних іноземних мов, громадянознавство, статеве виховання, релігія. 1-2 3

Слайд 19

4 ключовий етап англійська мова, математика, природничі науки; фізичне виховання, а також технологія, дизайн та технологія, сучасно іноземна мова, громадянство, статеве виховання, релігія.

Слайд 20

Національний навчальний план складається з таких компонентів: навчальні програми (Programmes of stady); цілі досягнень (attainment targets); описи рівнів опанування навчального матеріалу з окремих дисциплін (level descriptions).

Слайд 21

Слайд 22

Початкова школа Початкова школа найчастіше 6-класна - має два цикли: 2 роки 4 роки 6

Слайд 23

Початкова освіта Початкова школа охоплює дітей віком 5-7 років Заняття в англійській школі відбуваються з 9-ої до 15-ої години Річне навчальне навантаження включає 195 днів Урок триває від 15 до 45 хв. У початковій школі основний час присвячено вивченню англійської мови  (40% навчального часу)

Слайд 24

всі предмети викладає один учитель 15% займає фізичне виховання близько 12% --ручна праця і мистецтво інші години розподілені між уроками арифметики, історії, географії, природознавства та релігії

Слайд 25

Середня школа триває мінімум 5 років (іноді 7 років)

Слайд 26

В системі загальної середньої освіти Великої Британії виділяються два основних видів шкіл

Слайд 27

Середні об'єднані школи можуть бути організовані різним чином об'єднані повні середні школи для дітей від 11 до 18 років; проміжнішколи, де учні переходять до старшої об'єднаної школи у віці 12, 13 або 14 років, закінчив її в 16 або 18 років; школи для вікової групи від  11 або 12 років до 16 років, комбіновані з так званим «шостим класом».

Слайд 28

Об'єднані школи були організовані з метою створення рівних можливостей для отримання освіти. Вони повинні були забезпечити спільне навчання учнів з різними здібностями, інтересами і можливостями

Слайд 29

Граматичні школи Навчальна робота в граматичних школах будується за принципом диференційованого навчального плану. Після закінчення 5-го класу приблизно 60% учнів, що склали іспити і отримали загальне свідоцтво проосвіту на звичайному рівні, йдуть зі школи. Решта 40% продовжуютьнавчання за індивідуальними навчальними планами у дворічному 6-му класі,який є випускним. здійснюється підготовка учнів до навчання у вищих навчальних закладах

Слайд 30

Випускні іспити середньої школи проводяться в два етапи: з досягненням обов'язкового шкільного вікового мінімуму - 16 років і в 18років.

Слайд 31

Більшість випускників отримують свідоцтво про середню освіту, Загальне свідоцтво про освітумає два рівні

Слайд 32

Середня школа середня школа, що завершується екзаменами GCSE, п'ятирічна і її закінчення не дає права вступу до вузів, оскільки спочатку необхідно закінчити шостий клас (sixth form) середньої школи і скласти екзамен на сертифікат GCE - А level (General Certificate of Education Advanced Level) - загальний сертифікат про поглиблений рівень освіти.

Слайд 33

Якщо порівнювати нашу систему освіти і англійську, то сертифікат про середню освіту GCSE відповідає нашому атестату зрілості, а сертифікат GCE - А level відповідає диплому про закінчення підготовчого курсу вузу

Слайд 34

коледжі шостого класу(sixth form college) коледжі подальшої освіти (college of further education) коледжі третього рівня (tertiary college) Для підготовки до вступу у вузи в Великобританії, крім шкіл, є:

Слайд 35

Слайд 36

Стосовно предметів, які викладаються в середній школі, то їх спектр досить різноманітний. різноманітні мови  література – англійська та всесвітня, історія та мистецтво, математика та фізика, хімія і біологія, географія і геологія, комп’ютерні технології і психологія,  філософія і економіка, живопис і дизайн.

Слайд 37

Є у Англії й спеціальні школи для обдарованих дітей глухота (висока ступінь втрати слуху); сліпота (висока ступінь втрати зору); фізичні відхилення, виражені складності в навчанні, низька успішність і складність в спілкуванні,; фізичні недоліки без проблем у спілкуванні й здатності до навчання від середнього до високого ступеня; аутизм; дезадаптація до оточуючого середовища (діти з проблемами поведінки, включаючи неадекватно агресивних); послаблені діти (наприклад, з серцевими та іншими захворюваннями); діти, котрі відновлюють своє здоров’я після лікування в лікарні.

Слайд 38

Рішення про направлення дитини на спеціальне навчання приймається в два етапи: виявлення неможливості навчання дитини в масовій школі; вибір конкретної спеціальної школи, в якій можуть бути ефективно вирішені проблеми дитини

Слайд 39

Вища та подальша освіта В англійських вузах нема єдиних правил прийому, вони різні. Проте, це більшою мірою залежить від вступника до вищого начального закладу, від його довузівської підготовки, від показників у свідоцтві про освіту. Отримавши середню освіту, абітурієнт проходить співбесіду і тільки тоді вирішується, чи складатиме він екзамени з 3-4 предметів. Співбесіда має виявити обдарованість і мотивації майбутнього студента, а також його соціальний облік (систему ціннісних орієнтацій).

Слайд 40

У Англії система вищої освіти дворівнева Етап 1 Отримання ступеня бакалавра Етап 2 Отримання ступеня магістра

Слайд 41

Кожен вищий начальний заклад автономний у встановленні методів контролю роботи і знань студентів. Після закінчення програми першого циклу студент може отримати такі оцінки: найвищу (Class 1) дуже хорошу (Class 2, Division 1) непогану (Class 2б, Division 2) чи найнижчу (Class 3)

Слайд 42

Основні вчені ступені ВБ: ВА - бакалавр гуманітарних наук; BEd - бакалавр педагогічних наук; EEng - бакалавр технічних наук; BSc - бакалавр природничих наук; LLB - бакалавр права; BMus - бакалавр музики; ВМ - бакалавр медицини.

Слайд 43

Для переходу з першого рівня на другий – магістерський виявити добрі знання з предмету спеціалізації отримати диплом бакалавра з відзнакою

Слайд 44

Найвища академічна кваліфікація в країні – докторська Два рівні доктор  філософії  (PhD чи DPhil) «вищий докторат» (Higher Doctorate)

Слайд 45

Висновок Вивчаючи систему освіти Англії, ми можемо говорити про розгалуженість закладів дошкільної, початкової, середньої та вищої освіти. Не малу роль відіграють школи для дітей з обмеженими можливостями, для яких характерний свій навчальний план та контроль з боку держави. Таким чином, ми можемо зазначити, що система освіти Англії, хоча й змінювалась та вдосконалювалась, проте залишилась вірною певним традиція і переконанням. І надалі на перше місце ставиться особистість , а провідною метою освіти залишається її розвиток. Така тенденція в першу чергу прослідковується в наявності різноманітних музикальних, балетних, художніх студій, які покликані формувати творчу, ініціативну та разумну людину. Людину ХХІ століття.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне