Що краще – копіювання ппд чи розвиток власних творчих надбань
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Шляхи підвищення професійної компетентності вчителя Учитель живе доти, доки він вчиться, тільки-но він перестає вчитися, у ньому помирає вчитель К.Д.Ушинський 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Вернісаж думок Що краще – копіювання ППД чи розвиток власних творчих надбань? Використовуючи ППД та спираючись на нього, розвивати власні творчі надбання, застосовувати ППД у житті 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Педагогічна майстерність – це право чи обов'язок учителя? Це право! Кожен учитель здатний розвивати свою майстерність і донести її до учнів Це обов'язок, адже без педагогічної майстерності неможливо виховати творчу, обдаровану особистість Це талант, це щохвилинна праця, це постійний творчий пошук, це бажання стати майстром 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Які можна створити “ситуації успіху” для творчої самореалізації вчителя? Підтримувати все найкраще в особистості, змусити повірити в себе, у свої сили і можливості Дати можливість вибору Створювати персональні виставки, залучати до участі в конкурсах, творчих проектах Проводити інтегровані, бінарні уроки, уроки-конкурси тощо 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Що потрібно зробити школі, аби забезпечити рух уперед? Бути творчими людьми Не боятися впроваджувати в життя новітні методи навчання, виховання Наближати навчання до реального життя 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Самоосвіта – безперервний процес саморозвитку та самовдосконалення вчителів. Вона є основною формою підвищення професійної педагогічної компетентності, яка складається з удосконалення знань та узагальнення педагогічного досвіду шляхом цілеспрямованої самоосвітньої роботи 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Етапи роботи з самоосвіти: Інформаційно-аналітичний: проходження курсів підвищення кваліфікації, вивчення наукової й навчально-методичної літератури, детальне ознайомлення з питаннями, які викликають ускладнення у педагога й здійснення проблемно-орієнтованого аналізу отриманих даних. Підсумок етапу – формування у педагога сукупності теоретичних знань. Впровадження в практику: доцільне ведення щоденника спостережень, здійснення моніторингу з метою фіксування результатів. 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Подання досвіду роботи з теми: доповідь на педагогічній або методичній раді, участь у педагогічних читаннях, виступ на батьківських зборах, публікація статті, розробка конспектів уроків або методичних рекомендацій тощо 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Ефективності самоосвіти педагогів сприяє робота методичного об'єднання, перед яким окреслені завдання: створити вчителеві умови для інтелектуального, соціального чи духовного розвитку, самореалізації особистості; досягти оптимальної реалізації впливу самоосвіти на розвиток вчителя та учня; забезпечити максимальну мобілізацію психічних ресурсів особистості з метою забезпечення самореалізації. 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Важливою умовою для самоосвітньої діяльності вчителів є матеріальна забезпеченість, створення матеріально-технічної бази У закладі створено: методичний куточок; бібліотеку науково-методичної літератури; оформлено стенди “На допомогу вчителю”, “Увага! Атестація”; медіатеку 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
А також Учителі підвищують свою майстерність завдяки періодичним фаховим виданням. Кожен учитель має можливість працювати за комп'ютером, користуватися послугами всесвітньої мережі Інтернет Шкільна бібліотека останнім часом стала поповнюватися науково-методичною та довідковою літературою 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Важливий напрям у роботі гімназії – висвітлення успіхів учителів як засіб стимулювання їхньої самоосвітньої діяльності. Для цього використовуються заходи: 1. Заходи, спрямовані на підсилення практичного напряму самоосвіти: - навчальні семінари на базі відкритих уроків; - вирішення проблемних педагогіко-дидактичних завдань; - інструктивно-методичні консультації та наради; - уроки-тренінги. 2. Заходи для підсилення наукового напряму самоосвіти: - психолого-педагогічні семінари з презентації педагогічних новинок; - проблемні семінари; - педагогічні читання. 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
3. Колективна творчість: - “круглі столи”; - випуски методичних бюлетенів; - творчі групи. 4. Заохочення вчителів до активної творчої діяльності: - предметно-методичні тижні; - узагальнення педагогічного досвіду; - ділові ігри; - конкурси професійної майстерності. 5. Оприлюднення індивідуальних напрацювань: - публікація методичних знахідок; - творчі звіти; - майстер-класи. 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
В.Сухомлинський зазначав: “Один із секретів педагогічної творчості полягає в тому, щоб збудити в учителя інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи. Хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху” 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Якості педагога-майстра: знання навчального предмета; прагнення до самоосвіти; любов до дітей; розумна вимогливість; особистий приклад; уміння контролювати свою діяльність, поведінку; педагогічний такт; спостережливість, винахідливість; уміння користуватися голосом, дикцією, мімікою, тоном, жестом; педагогічна прозорливість. 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
План самоосвітньої діяльності ПІБ Науково-методична проблема району_______ Науково-методична проблема гімназії_______ Науково-методична проблема МО___________ Тема самоосвітньої діяльності______________ Мета самоосвітньої діяльності___________________ 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Виступи і доповіді: На засіданнях педагогічної ради____________ Теоретичні викладки_____________________ З досвіду роботи_________________________ На семінарах____________________________ На засіданнях МО________________________ На педагогічному практикумі_______________ На педагогічних читаннях_________________ 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Особиста картка обліку самоосвітньої діяльності вчителя Професійна підготовка Робота над змістом навчального предмета___ Планування діяльності____________________ Методика викладання_____________________ Педагогіка______________________________ Психологія_____________________________ Опрацьована література__________________ 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Результати роботи Результати атестації____________________________ Оприлюднення свого досвіду_____________________ Результати моніторингу якості знань учнів__________ Участь учнів у предметних олімпіадах______________ Участь учнів у конкурсах, змаганнях_______________ Особиста науково-дослідницька робота____________ Прогнози та плани на наступний рік, пропозиції_____________________________________ Участь у загальношкільних методичних заходах_____ Вивчення ППД_________________________________ Відвідування відкритих уроків, виховних заходів_____ Громадська діяльність___________________________ 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Захист планів і особистих карток самоосвітньої діяльності, їх створення підсилює практичний досвід, наукову обізнаність, розвиває індивідуальну творчість. Це сприяє самопрогнозуванню, самооцінці, самокорекції, самоконтролю та самоаналізу, а також задоволенню інтересів педагогів у постійному підвищенні їх професійного рівня 10.01.2013 * Снісаренко Наталія Володимирівна Снісаренко Наталія Володимирівна
Схожі презентації
Категорії