“РОЗВИТОК В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ІНТЕРЕСУ ДО ТРАНСПОРТНОЇ ТЕХНІКИ, ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ ТА МАКЕТУВАННЯ ВІТРИЛЬНИКІВ”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
“РОЗВИТОК В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ІНТЕРЕСУ ДО ТРАНСПОРТНОЇ ТЕХНІКИ, ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ ТА МАКЕТУВАННЯ ВІТРИЛЬНИКІВ” Петренко Леонід Андрійович
Актуальність зумовлена новими соціальними вимогами, відповідними стратегічними змінами у розвитку освіти.
Мета дослідження: теоретично обгрунтувати й експериментально перевірити зміст та методику програми початкового рівня судномодельного гуртка(перший рік навчання) на прикладі макетування вітрильників
Основне завдання : - сформувати відношення для дозвілля як до часу самовдосконалення, саморозвитку; - навчити учнів розумно проводити вільний час; - створити умови для самостійної, творчої, соціальнозначимої діяльності учнів основної школи.
Об’єкт дослідження: навчально-виховний процес у позашкільному закладі СЮТ у напрямку макетування за напрямком макетування траспортної техніки
Предмет дослідження: Умови та засоби розвитку інтересу до транспортної техніки в учнів основної школи під час навчання у СЮТ
Дослід проводився на базі Фастівської Станції Юних Техніків (СЮТ) м. Фастів, вул. Радянська, 21
Практичне значення одержаних результатів: Застосовано програму “РОЗВИТОК В УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ІНТЕРЕСУ ДО ТРАНСПОРТНОЇ ТЕХНІКИ, ЗАСОБАМИ МОДЕЛЮВАННЯ ТА МАКЕТУВАННЯ ВІТРИЛЬНИКІВ”, яка містить педагогічне та методичне забезпечення по організації навчально-виховної діяльності учнів основної школи(гуртківців) з урахуванням їх особистих технічних інтересів до транспортної техніки .
Учень повинен знати: будову та властивості суден; типи кораблів і суден; геометрію конусу судна, його властивості; суднові пристрої; специфічні суднові речі; навігаційне обладнання; технологію обробки металів; інструмент для обробки металів.
Учень повинен уміти: користуватися вимірювальним і креслярським інструментом; читати та виконувати креслення; користуватися столярним і слюсарним інструментом; користуватися обладнанням для виготовлення деталей із пластика; користуватися обладнанням для штампування деталей; виконувати роботи на верстатах: свердлувальному, токарному, фрезерному; виконувати фарбувальні роботи; користуватися й обслуговувати модельні двигуни; користуватися й обслуговувати акумулятори; користуватися радіоапаратурою керування моделями; виготовляти автоматичні пристрої.
Схожі презентації
Категорії