Поняття про рекламу
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ТЕМА УРОКУ:Поняття про рекламу як про одне з найвпливовіших джерел інформації про товари та послуги. Види реклами. Переваги і недоліки реклами. Ділова гра «Рекламний агент»
Реклама(З А К О Н УК Р А Ї Н И “Про рекламу” )Реклама - інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких особи чи товару
Біллборд (Billboard)це окремо встановлена конструкція, призначена для розміщення рекламного оголошення великих розмірів (як правило 3м на 6м), у народі називається «рекламний щит»
Сіті-лайти ( Citylight )один з найпоширеніших видів зовнішньої реклами. Це сучасно оформлені конструкції із внутрішнім підсвічуванням, з форматом рекламної площини 1.2 х 1.8 м, установлені, як правило, у місцях інтенсивного пішохідного руху
Ролпостери ( скролери )Світлові короби з автоматичною зміною зображень можна віднести до новинок реклами.
ЗАЗА1. Стимулює купівельну спроможність(стимулює виробництво)2. Знижує вартість товару3. Реклама – двигун прогресу
Схожі презентації
Категорії