планування роботи
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Постійне підвищення професійного рівня Постійне підвищення педагогічної майстерності Підвищення загальної культури
УЧИТЕЛЬ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ РАЙОННЕ МЕТОДИЧНЕ ОБЄДНАННЯ ШКІЛЬНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБЄДНАННЯ ТВОРЧА ГРУПА ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ МАЙСТЕР-КЛАС ПЕДМАЙСТЕРНЯ УЧЕНЬ
ВИЯВЛЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ, РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ППД НАУКОВЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ СТИМУЛЯЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ РМО ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ВИВЧЕННЯ, АНАЛІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ, ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З НИМИ
Усвідомлення спільної мети і завдань Правильне планування роботи Актуальність і значущість змісту роботи Рівень компетентності керівника МО
Проведення дослідження щодо методичних потреб вчителів Системно проводити роботу з упровадження інноваційних педагогічних технологій Сприяти підвищенню фахового рівня вчителів Вивчити досвід упровадження курсів (варіативна складова) та “ Основних орієнтирів виховання” Запровадити моніторингові дослідження у практику
Природна умова розвитку творчого мислення Збагачення системою наукових знань про культуру педагогічної праці Умінь педагогічного проектування
УЧИТЕЛЬ РАЙОННИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ РАЙОННЕ МЕТОДИЧНЕ ОБЄДНАННЯ ШКІЛЬНЕ МЕТОДИЧНЕ ОБЄДНАННЯ ТВОРЧА ГРУПА ШКОЛА МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ МАЙСТЕР-КЛАС ПЕДМАЙСТЕРНЯ УЧЕНЬ
ВИЯВЛЕННЯ, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ, РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ППД НАУКОВЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ТА МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ЗНАНЬ УЧНІВ СТИМУЛЯЦІЯ САМООСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛІВ РМО ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ВИВЧЕННЯ, АНАЛІЗ УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ПРОЦЕСІВ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ, ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ З НИМИ
Проведення дослідження щодо методичних потреб вчителів Системно проводити роботу з упровадження інноваційних педагогічних технологій Сприяти підвищенню фахового рівня вчителів Вивчити досвід упровадження курсів (варіативна складова) та “ Основних орієнтирів виховання” Запровадити моніторингові дослідження у практику
Підвищення фахового рівня вчителів Урізноманітнення форм і методів роботи РМО з метою ефективності засідань та навчально-виховного процесу Виявлення обдарованих дітей, форм і методів роботи з такими дітьми Впровадження інформаційно-аналітичного забезпечення та інформатизації закладів освіти , оволодіння кожним вчителем ПК Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес Виявлення, систематизація та розповсюдження прогресивного педагогічного досвіду, ефективних технологій, орієнтованих на співпрацю учасників навчально-виховного процесу
СЕМІНАРИ КОНФЕРЕНЦІЇ ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ КРУГЛІ СТОЛИ ПЕДАГОГІЧНІ ДИСКУСІЇ БРИФІНГИ СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ ТВОРЧІ ГРУПИ ІНТЕРАКТИВНІ ВПРАВИ РОЛЬОВІ ІГРИ Уроки “Майстер-клас” ШОУ-ОГЛЯДИ ПЕДДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДЕКСПЕРИМЕНТ КОНКУРСИ ЯРМАРОК ПЕДІДЕЙ ПРЕДМЕТНІ ТИЖНІ ОПОРНІ ШКОЛИ МОНІТОРИНГ ТЕОРЕТИЧНЕ НАВЧАННЯ ПРАКТИЧНЕ НАВЧАННЯ ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД
ФІНАЛІСТИ КОНКУРСУ “РОЗУМНИЦІ І РОЗУМНИКИ” МЕТОДИЧНИЙ БЕНІФІС ІНТЕРАКТИВНА ВПРАВА ” ЩО?ОТЖЕ,ЩО? ЩО ТЕПЕР?”
СВІЧКАР В.І. ФЕДОРЧЕНКО Г.І. КАРЕЛОВА В.Я. РУБАШКА Т.М. УМАНЕЦ Л.М. КОЗЛОВА Л.І. ПОШИРЕННЯ ППД ЧЕРЕЗ ПРОВЕДЕННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ МЕТОДІВ РОБОТИ ЧЛЕНИ ТВОРЧОЇ ГРУПИ ПРОБЛЕМА РОБОТИ
Схожі презентації
Категорії