X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Підвищення кваліфікаційного рівня службовців органів влади: зміна парадигм

Завантажити презентацію

Підвищення кваліфікаційного рівня службовців органів влади: зміна парадигм

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Семінар-нарада м. Севастополь Підвищення кваліфікаційного рівня службовців органів влади: зміна парадигм Ярмистий Микола Васильович Директор Чернівецького центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій

Слайд 2

Зміна пріоритетів підвищення кваліфікації Концептуально: заміна освітньо-професійних (теоретичних) засад підвищення професійного рівня службовців на кваліфікаційні засади функціонального спрямування службової діяльності та профілів професійної компетентності: Перегляд змісту існуючих навчальних програм та впровадження кваліфікаційних програм з врахуванням практики службової діяльності Зміна процедури визначення навчальних потреб щодо змісту підвищення кваліфікації службовця та забезпечення цих потреб навчальним закладом Перегляд ролі викладача в навчальному процесі щодо практичного освоєння теоретичних знань та формування умінь і навичок

Слайд 3

Вимоги до кваліфікаційних програм Кваліфікаційні програми призначені для підвищення професійної компетенції службовців шляхом практичного освоєння теоретичних знань та вдосконаленням умінь, навичок необхідних для практичної діяльності службовців Вимоги: теми кваліфікаційних програм визначаються відповідними напрямкам адміністративно-управлінської діяльності та галузевої спеціалізації, формуватися відповідно до практичної діяльності службовців для вирішення управлінських завдань і надання адміністративних послуг методи підвищення кваліфікації повинні бути наближеними до змісту їх службової діяльності; оцінка результатів навчання має відбуватися шляхом виконання службовцями певних завдань зі сфери професійної діяльності, демонструючи свої знання, уміння та навички.

Слайд 4

Теми кваліфікаційних програм Теми за напрямкамислужбової діяльності (функціональний) Допоміжні теми Загальноосвітні теми Теми за напрямками адміністративно-управлінської діяльності Теми галузевої спеціалізації Теми комунікативної та інформаційної спрямованості Теми з питань державного управління та місцевого самоврядування Діловодство Економіка Нормативно-правове забезпечення Державне управління та державна служба Контроль Фінанси Ділова українська мова Місцеве самоврядування та служба в органах місцевого самоврядування Звернення громадян Сільське господарство Психологія ділового спілкування Історія державного управліннята місцевого самоврядування Управління персоналом Архітектура та містобудування Етика поведінки службовця Стратегічне планування планування Житлово-комунальне господарство Комп’ютерна грамотність Організація роботи службовців органів влади Прийняття управлінських рішень Освіта Мистецтво публічного виступу Управління суспільним розвитком Збір та аналіз інформації Охорона здоров'я Методологія аналізу службової інформації Територіальнаорганізація влади Облікінформації Культура Регіональне управління Проведення нарад, засідань, колегій Туризм Організація і проведення заходів Молодь і спорт Робота із ЗМІ, громадськістю Капітальне будівництво

Слайд 5

Види кваліфікаційних програм підвищення професійної компетенції службовців Професійні кваліфікаційні програми (включають адміністративно-управлінські, галузевої спеціалізації, допоміжні та загальноосвітні теми відповідно загальноприйнятої структури професійної програми) Кваліфікаційні програми функціонального спрямування (поглиблене освоєння окремих тем адміністративно-управлінської спрямованості та галузевої спеціалізації) Кваліфікаційні програми загальноосвітнього спрямування ( поглиблене освоєння окремих тем загальнотеоретичного спрямування)

Слайд 6

Професійна програма кваліфікаційного спрямування І. Загальна складова (ЗС) – 16 год. Основи державного управління та державної служби Місцеве самоврядування в Україні та служба в органах місцевого самоврядування Правове забезпечення діяльності органів влади Організація діяльності службовців органів публічної влади Регіональне управлііння ІІ. Функціональна складова (ФС) – 36 год Діловодство Контроль Звернення громадян Управління персоналом планування Прийняття управлінських рішень Збір та аналіз інформації Облік інформації Проведення нарад, засідань, колегій Робота із ЗМІ, громадськістю Варіативна частина – Ділова українська мова, психологія ділового спілкування, етика поведінки службовця, комп’ютерна грамотність, мистецтво публічного виступу, методологія аналізу службової інформації ІІІ. Галузева складова (ГС) - 20 год Ве самоврядування

Слайд 7

Очікувані результати Формування системи підвищення кваліфікації на засадах функціонального спрямування за напрямками службової діяльності (на відміну від діючої освітньо-професійної системи) Формування чіткої системи вивчення навчальних потреб та моніторинг підвищення кваліфікації відповідно до ліцензійного обсягу Впровадження кваліфікаційних програм для формування умінь і навичок з метою підвищення професійної компетенції службовців Впровадження інтерактивних методів навчання Зміна ролі викладача: координатор, експерт, організатор навчального процесу

Слайд 8

Пропозиції 1.Підготовка нормативно-правових документів Нацдержслужби: Про вивчення потреб підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування Про затвердження вимог до змісту навчальних програм підвищення кваліфікаційного рівня службовців Про моніторинг підвищення кваліфікації службовців відповідно до ліцензійного обсягу Про організацію підвищення кваліфікаційного рівня державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування (узагальнюючий документ) 2.Організаційні заходи навчально-методичного забезпечення: Розробити методичні рекомендації щодо змісту кваліфікаційних програм ЦППК за сприянням Нацдержслужби , НАДУ Розробити та провести апробацію кваліфікаційних програм ЦППК (на базі 2-3 центрів) Сформувати експертну групу щодо впровадження кваліфікаційних програм Нацдержслужба, НАДУ, ЦППК 3. Створити Координаційну раду з питань підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб органів місцевого самоврядування при Національному агентстві державної служби України

Слайд 9

Семінар-нарада м. Севастополь Підвищення кваліфікаційного рівня службовців органів влади: зміна парадигм Ярмистий Микола Васильович Директор Чернівецького центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ та організацій

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне