X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Моя професійна кар’єра"

Завантажити презентацію

"Моя професійна кар’єра"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Творчий проект “Моя професійна кар’єра” Підготувала учениця 11 класу Костопільської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Таргоній Діана

Слайд 2

Мета: визначити свою орієнтовну професійну діяльність. Завдання: скласти план дій реалізації проекту. План дій реалізації проекту Визначити до якого типу людей я належу. З’ясувати типи інтересів інших. Виявити, який тип інтересів збігається з моїм. Ознайомитися з типами професій і їх вимогами до особистості. Опитати друзів і знайомих якої вони думки про мої здібності. Виявити які професії сприятливі для мене. Встановити власний універсальний код. Скласти план самовиховання. Дізнатися у фонді зайнятості які сприятливі для мене професії затребувані в нашому місті. З’ясувати де можна здобути професійну освіту. Спланувати свої дії у разі неможливості здобуття освіти.

Слайд 3

Анкета “Пізнай себе” показала мені, що я належу то типу “Людина – художній образ”.

Слайд 4

А також є інші типи професій, такі як: Людина – природа Людина – техніка Людина – людина Людина – знакова система

Слайд 5

Я виявила що тип людей до якого я належу збігається з моїми інтересами, а саме “Людина - художній образ”. Предмет праці: художній образ і закономірності його створення. Професійно важливі якості: творче, образне мислення, образна пам’ять, спостережливість, художній смак, художні здібності.

Слайд 6

Професії типу "Людина – художній образ" класифікуються: 1. За областю застосування: - простір (архітектори, ландшафтні дизайнери, дизайнери інтер'єрів, дизайнери меблів, скульптори); - звукове середовище, музика (виконавці різних музичних жанрів, композитори, диригенти, вокалісти); - література (письменники, поети, драматурги); - колір, образотворче мистецтво (художники-живописці, графіки, художники-декоратори); - кіно і відео (фотохудожники, кіно- і телеоператори, режисери); - сцена (артисти театру, артисти балету); - зовнішній вигляд людини (модельєри, перукарі, візажисти, ювеліри). 2. За цілями і задачами праці можна виділити професії: - організаторські (режисер, постановник, диригент, балетмейстер); - власне творчі, творчі (письменник, живописець, композитор, актор); - виконавські (виготовлювач художніх виробів, кондитер, кравець); - дослідницькі (мистецтвознавець, театрознавець, реставратор).

Слайд 7

Мої друзі та знайомі вважають тип “Людина – художній образ” доцільним для мене. Так як вони бачать у мене творчу натуру, яка має розчинені творчі здібності, креативне мислення, неординарні задумки і високий художній смак. Вони уявляють мене у ролі художника або дизайнера.

Слайд 8

На мою думку найсприятливішими для мене професіями є: Художник Дизайнер Архітектор

Слайд 9

Художник Зміст праці. Виконавець художньо-оформлювальних робіт по розробленим художником ескізам, шаблонам, еталонам створює плакати, графічні схеми і інші оформлювальні роботи, здійснює художній розпис панно, елементів декоративного оформлення інтер'єрів будинків, магазинів, різних установ. Художник-оформлювач знає основи живопису і малюнка; правила складання кольорів; прийоми і техніку виконання малюнка; вимоги, що пред'являються до пофарбованих поверхонь; властивості матеріалів, вживаних в оформлювальній справі; прийоми виконання шрифтових робіт і види шрифтів. Художник-оформлювач уміє виконувати шрифтові роботи за різними технологіями, розпис, графічні роботи середньої складності.

Слайд 10

Дизайнер Зміст праці. Дизайн – порівняно новий вигляд професійної художньої діяльності по проектуванню наочного світу, що оточує людину. Слово «дизайн» пішло від англ. design — проектувати, креслити, замислювати проект, план, малюнок. Дизайн виник на початку XX століття як реакція на стихійне формування візуальних і функціональних властивостей наочного середовища. Дизайнер розробляє зразки її раціональної побудови, з тим: щоб людину оточували речі і предмети не тільки корисні, але і зручні, красиві, економні. Головним завданням дизайнера є задоволення потреби людини (замовника) в гармонії з наочним середовищем за допомогою проектування естетичних властивостей промислових виробів. Професійна діяльність дизайнера включає розробку художньо-конструкторських проектів виробів виробничого і побутового призначення (товарів народного споживання) із забезпеченням високого рівня їх споживчих властивостей і естетичних якостей, розробку проектів оформлення інтер'єрів приміщень, пошук найбільш раціональних варіантів рішень конструкційно-обробних матеріалів і деталей зовнішнього оформлення, розробку компонувальних і композиційних рішень, проектування художнього оздоблення упаковки виробу, участь в рекламі, розробку технічної документації, здійснення авторського нагляду.

Слайд 11

Архітектор Зародження архітектури відноситься до часу первіснообщинного ладу, коли виникли перші штучно створені житла і поселення. Тоді були освоєні прості прийоми організації простору на основі прямокутника і кола, почався розвиток конструктивних систем будівель з опорами, стінами, з конічним, двосхилим або плоским балочним покриттям. Для будівництва застосовувалося дерево, камінь або цегла-сирець. Кінець первіснообщинного ладу відмічений будівництвом фортець зі стінами, земляними валами і ровами. З виникненням держав з'явилася така форма поселення, як місто (центр управління, ремісничого виробництва, торгівлі). Збільшилося число типів споруд, які визначалися їх призначенням: палаци, храми, захисні споруди. У Стародавній Греції був розроблений тип житлового будинку з внутрішнім подвір’ям, а також з'явилися такі види споруд, як театр і стадіон. Архітектори Стародавнього Риму будували мости, акведуки, амфітеатри, театри, терми, криті ринки, базилики, навіть п’яти- шестиповерхові будинки для малоімущих. Важливий етап в розвитку архітектури пов'язаний з епохою Відродження (Х-Х1 ст.) З цим часом пов'язано виникнення професії – архітектор. Професійна, спрямованість — художній образ (артистичний в поєднанні з дослідницьким професійним типом). Домінуючі інтереси — образотворче мистецтво, будівництво.

Слайд 12

Пройшовши анкету “Пізнай себе” я встановила свій власний універсальний код: ХПРП

Слайд 13

План самовиховання Усвідомлення в необхідності роботи над собою. Потрібно виховати у собі цілеспрямованість у досягненні своєї мети та бажання стати кращим. Вироблення програми роботи над собою. На цьому етапі потрібно порівняти своє “Я” у теперішньому, “Я”, яким його хочуть бачити інші, і “Я”, яким уявляє себе у майбутньому.  Активне здійснення програми самовиховання, включаючи зміну себе і обставин.  В процесі самовиховання активно працюють всі програми: “Я тепер і в майбутньому”, “Вимоги до мене і вимоги до себе”, “Програма самовиховання і програма поведінки”.  Завершальний: оцінка результатів самовиховання. Інтенсивно працюють ведучі програми: “Який я був”, “Який я є”, “Я в майбутньому”, “Я і самовиховання”. 

Слайд 14

У центрі зайнятості я дізналася що сприятливі для мене професії не затребувані у нашому місті, працювати за цими професіями вигідно лише у великих, більш розвинених містах.

Слайд 15

Професійну освіту за сприятливими для мене професіями можна здобути у таких вищих навчальних закладах: Київський національний університет будівництва і архітектури (КНУБА) Київський національний університет технологій і дизайна (КНУТД) Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури (НАОМА) Національний авіаційний університет (НАУ) Львівський національний аграрний університет (ЛНАУ) Харківський національний університет будівництва і архітектури (ХНУБА) Чернівецький національний університет (ЧНУ) Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (СНУ)

Слайд 16

У разі неможливості здобуття освіти я візьму рік перед вступом , тобто спробую поступити ще раз, працюючи наполегливіше цей рік. Але  я вірю в свої сили, знаю свої можливості, тому я буду розширювати свої знання і отримані навички, досягну поставлених цілей і буду ставити перед собою нові. І бажаю цього іншим.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне