"Моя майбутня професія. Соціальна педагогіка та психологія"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Роль і місце вчителя в суспільстві. Сучасні вимоги до особистості вчителя. Кваліфікаційна характеристика педагога. Шляхи набуття педагогічної професії.
У широкому смислі слова – всі ті, хто готує підростаюче покоління до життя і праці. У вузькому смислі – спеціально підготовлені люди, які в навчальних закладах здійснюють педагогічний процес.
Це артист, але його слухачі й глядачі не аплодують йому; це скульптор, але його робіт ніхто не бачить; це лікар, його пацієнти дуже рідко дякують за лікування, та й загалом не хочуть лікуватися; це – батько і мати, але він не отримує належної кожному батькові частки синівської любові… Сухомлинський В.О.
Участь в громадському житті і його перетворенні. Зв’язок поколінь і часів. Передача соціального досвіду і кращих традицій. Сприяння створенню інтелектуального потенціалу і моральному очищенню суспільства.
Почуття обов’язку і відповідальності. Високий моральний облік. Любов до дітей, своєї професії. Глибоке і всебічне знання свого предмету. Знання педагогіки і психології. Творче ставлення до праці, вдосконалення педагогічної майстерності. Вміння керувати собою.
Готовність до виховної роботи з учнями Готовність до навчальної роботи з учнями Готовність до педагогічного спілкування та професійного самовдосконалення
Альтруїстична життєва установка Стійкість, вміння переносити труднощі, втрати, незгоди і страждання як моральні так і фізичні Розум активність, допитливість Сміливість, рішучість, сила волі Товариськість, цікавість до людей, повага до них, дотримання етичних норм Любов до свободи, бажання бути незалежним
учитель – це завжди оптиміст; діти – істоти парадоксальні, тому треба підходити до кожного педагогічного явища філософськи; все, що оточує нас – створене нами; не бійтеся зустрічі з дітьми; якщо діти вас виховують, не засмучуйтеся; не сперечайтеся з адміністрацією ; перше враження може залишитися на все життя; ніколи не йдіть на поводу у дітей; радійте від зустрічі з дітьми; не дуже надокучайте вашим учням; давайте своє тепло тим, кому це вкрай необхідно;
якщо ви не знаєте, як вчинити, краще не поспішайте; учитель завжди повинен мати бадьорий настрій; учитель завжди повинен вітатися з дітьми; ви маєте знати вихованця, його життя, його почуття; визнавайте свої помилки, якщо їх допустили; займайтеся аутотренінгом; думати - основний обов’язок учителя; сприймайте свою учительську діяльність як продовження дитинства; добре, коли учитель розумний, непогано, коли добрий, але найкраше, коли учитель справедливий.
Загальноосвітня підготовка Початкова психолого-педагогічна підготовка Початкова спеціальна підготовка Початкова психолого-педагогічна підготовка через навчально-виховні заклади Повна професійна підготовка через вищі навчальні заклади І, ІІ, ІІІ, IV рівня акредитації
Схожі презентації
Категорії