X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Механізми реалізації проектів

Завантажити презентацію

Механізми реалізації проектів

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Проект "Купуй Кіровоградське" МЕТА: Задоволення потреб населення області у товарах та послугах належної якості за доступними цінами. Створення умов для розвитку місцевих підприємств та просування їх товарів, робіт і послуг на споживчому ринку області та за її межами. Формування патріотизму та гордості за рідний край, його талановитих людей, які виробляють якісну продукцію, і вміють цим пишатися УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ: підприємства-товаровиробники області підприємства торгівлі. МЕХАНІЗМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЕКТУ: Встановлення розширених прямих зв”язків між товаровиробниками і підприємствами торгівлі. Забезпечення широкого асортименту товарів місцевого виробництва належної якості. Створення спеціалізованих соціальних магазинів (відділів, куточків). Проведення виставково-ярмаркових заходів "Купуй Кіровоградське" в області та в інших регіонах України.

Слайд 2

Переваги участі у проекті: Для товаровиробників: Збільшення обсягів виробництва і реалізації товарів і продукції Розширення ринку збуту Створення додаткових робочих місць Збільшення заробітної плати Налагодження взаємовигідних зв”язків з підприємствами торгівлі області Для торгівлі: Збільшення обсягів товарообороту Розширення асортименту якісних товарів місцевих товаровиробників, які користуються попитом Для споживачів: Якісні місцеві товари і продукція за доступними цінами Належний рівень обслуговування Для економіки: Збільшення надходжень до бюджетів всіх рівнів Додаткові робочі місця Збільшення інвестицій в основний капітал Проект "Купуй Кіровоградське"

Слайд 3

Механізми реалізації проекту “Купуй Кіровоградське” Ларін С.М.: “Готовність влади до плідної співпраці та відкритого діалогу з представниками бізнесу на благо Кіровоградщини та країни” Підписано Меморандум порозуміння між Кіровоградською обласною державною адміністрацією, виробниками продовольчих товарів та підприємствами мережевої торгівлі. Підписантами Меморандуму порозуміння є 20 провідних підприємств переробної промисловості і 14 підприємств мережевої роздрібної торгівлі, у складі яких діє понад 500 магазинів і кіосків. Направлено звернення голови облдержадміністрації С.М. Ларіна до керівників підприємств товаровиробників і торгівлі щодо залучення їх до участі у проекті “Купуй Кіровоградське”: “Ми всі живемо на цій території і повинні бути її патріотами” (С.М. Ларін). На офіційному веб-сайті обласної державної адміністрації створено веб-сторінку “Купуй Кіровоградське”. Запроваджено вивчення стану реалізації проекту “Купуй Кіровоградське” у торгівельній мережі області шляхом проведення: щомісячного моніторингу обсягів поставок товаровиробниками продукції і товарів місцевого виробництва у торгівельну мережу області; щомісячного моніторингу наявності у продажу товарів місцевого виробництва; обстеження торгівельної мережі у містах і районах області членами робочої групи під час вивчення стану реалізації обласної програми “Центральний регіон – 2015”. Результати стану реалізації проекту “Купуй Кіровоградське” регулярно обговорюються на нарадах в облдержадміністрації за участі керівників підприємств товаровиробників і торгівлі.

Слайд 4

Учасники проекту "Купуй Кіровоградське“ 105 підприємств - виробників продовольчих та непродовольчих товарів ТДВ "М"ясокомбінат "Ятрань" ПП "ВК і К“ ПГ "Креатив" "Новоукраїнський КХП” ПП "Віктор і К” Фірма "Ласка" ПАТ "Кіровоградський хлібозавод“ ТОВ "Три Стар" ЗАТ "АгроДар-Україна" ПП "Кристал-Аква“ ТОВ "Росина “ ТОВ "Геоїд“ ТОВ "Друкмаш-Центр" ПП Чижик І.Б. ТОВ "Імекс-ЛТД" СУБП "НАК“ ТОВ МП “Мрія” ТОВ "Олександрійський цукровий завод" ПАТ "2-й ім Петровського цукровий завод" ЗАТ "Новомиргородський цукор" ПП "Шаруня" Підприємства облспоживспілки "ЛІДЕР“ та"ІСКРА" ПАТ “Імперія С”

Слайд 5

Учасниками реалізації проекту є понад 500 магазинів мережевої торгівлі серед яких: фірмова торгівельна мережа місцевих товаровиробників - понад 200 фірмових магазинів і кіосків, найбільше: ТДВ "М'ясокомбінат "Ятрань" - 76 од., Черняхівський м'ясопереробний комплекс – 25 од, ТОВ ТД "Формула трейд" – 42 од.; мережа супермаркетів: “Фуршет”, “Велика кишеня”, “Сільпо”, “Копілка”; мережа магазинів “Візит” та споживчої кооперації. Для реалізації товарів місцевого виробництва виділено торгових місць для сільгосптоваровиробників за пільговими тарифами на ринках споживчої кооперації. У рамках реалізації проекту “Купуй Кіровоградське” у торгівельну мережу області місцевими товаровиробниками у 2011 році поставлено: хліба та хлібобулочних виробів – 19,7 тис. тонни, борошна – 51,0 тонну, м'ясних та ковбасних виробів – 5,2 тис. тонн, круп – 457,3 тонни, пластівців – 163,7 тонни, цукру – 630,0 тонн, олії –530,6 тонни, кондитерських виробів – 127,7 тонн та ін. Учасники проекту "Купуй Кіровоградське" - підприємства торгівлі

Слайд 6

З метою забезпечення малозабезпечених категорій населення продуктами харчування повсякденного попиту за мінімальними цінами: створено і діють - 10 соціальних магазинів та 67 соціальних відділів у всіх містах і районах області. Рекомендований асортимент товарів: борошно, крупи, макаронні вироби, цукор, олія, яйця, мінеральна вода та інші товари. Торгівельна надбавка на асортимент товарів, що реалізуються у соціальних магазинах (відділах) - 3-10%. Учасники проекту “Купуй Кіровоградське” - мережа соціальних магазинів та соціальних відділів

Слайд 7

Основні заходи щодо реалізації проекту "Купуй Кіровоградське" З метою презентації потенціалу місцевих товаровиробників, у рамках проекту “Купуй Кіровоградське” та налагодження і розвитку взаємовигідних зв”язків із споживачами у 2011 році: ; Відкрито перший в області виставковий центр, загальною площею 1000,0 кв.м. для проведення регіональних та міжрегіональних виставково-ярмаркових заходів. У виставковому центрі проведено: виставку-презентацію потенціалу області під гаслом "Купуй Кіровоградське" у рамках відзначення 20-річниці Незалежності України. У виставці взяли участь 143 підприємства-товаровиробники з усіх міст та районів області; засідання "круглого столу" на тему: "Пряма співпраця між виробником та підприємствами торгівлі“ за участі представників підприємств товаровиробників і торгівлі; тематичні виставки-ярмарки: "Кіровоградщина аграрна - 2011“; “Новорічний ярмарок ”. З метою просування продукції місцевих товаровиробників на ринки інших регіонів і країн проведено виставку товарів місцевого виробництва у рамках проведення ІІ Міжнародного інвестиційного форуму та виїзного засідання Міжнародного Трейд-клубу. З метою задоволення потреб населення у товарах і продукції за мінімальними цінами у 2011 році організовано продаж товарів місцевого виробництва на 1085 ярмарках, під час яких реалізовано понад 3 тис.тонн продукції на суму 34 млн.грн. за цінами на 15-30 % нижче ринкових;

Слайд 8

Результати реалізації проекту "Купуй Кіровоградське“ у харчовій промисловості Збільшено обсяги виробництва продукції харчової промисловості Поліпшено результати фінансово-господарської діяльності підприємств харчової промисловості +448 +25, 6% Забезпечено підвищення розміру середньомісячної заробітної плати працівникам підприємств харчової промисловості Кіровоградської області

Слайд 9

Обсяг обороту роздрібної торгівлі у Кіровоградській області, (у % до попереднього року) Зросла споживча активність населення Динаміка індексів споживчих цін у Кіровоградській області (у % до грудня попереднього року) Забезпечено найнижчий за останні роки індекс споживчих цін на продовольчі товари Результати реалізації проекту "Купуй Кіровоградське“ у торгівлі Результати реалізації проекту "Купуй Кіровоградське“ у торгівлі

Слайд 10

Оцінка проекту “Купуй Кіровоградське” Результати соціологічного опитування, проведеного Центрально-Українською лабораторією, свідчать про зростання рівня поінформованості населення про проект “Купуй Кіровоградське” та його позитивну оцінку Рівень поінформованості населення області про проект “Купуй Кіровоградське” Оцінка проекту “Купуй Кіровоградське” населенням області

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне