X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Київський метрополітен

Завантажити презентацію

Київський метрополітен

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Слайд 2

Електрична підземка в Будапешті — перша в Європі.

Слайд 3

Поїзд метрополітену

Слайд 4

Лондонський метрополітен

Слайд 5

Московський метрополітен

Слайд 6

Петербурзький метрополітен

Слайд 7

Підвісна залізниця (монорейка) в Вупперталі, Німеччина.

Слайд 8

U-Bahn, Німеччина

Слайд 9

Казанський метрополітен

Слайд 10

Ки ївський метрополіте н — швидкісна позавулична транспортна система Києва, побудована за методом 3-ох транспортних діаметрів. Власником метрополітену є комунальне підприємство «Київський метрополітен», створене у 1990 році. Компанія працевлаштовує декілька тисяч робітників, у його складі діють 11 експлуатаційних служб, 3 електродепо, майстерні з ремонту рухомого складу, дирекція будівництва метрополітену.

Слайд 11

Сьогодні Київський метрополітен має три діючі лінії, експлуатаційна довжина яких сягає близько 63,7 км. Лінії метрополітену перетинають всі 10 районів міста. До послуг пасажирів — 49 станцій з трьома підземними пересадочними вузлами в центрі міста. На даний час відбувається будівництво Подільсько-Вигурівської лінії та проектування Лівобережної. Однією з найглибших станцій у світі є станція метро «Арсенальна» (близько 105 м). Станції «Вирлиця», «Дніпро» та «Червоний хутір» мають берегові платформи. Окрім того, станція «Дніпро» знаходиться на естакаді метромосту.

Слайд 12

Київський метополітен

Слайд 13

Жетон,який використовувався з 2000 р. до листопада 2008 р. Жетон, який використовувався з 1996 року до березня 2000 р., і введений знову з листопада 2008 р.

Слайд 14

Автомати для продажу жетонів

Слайд 15

Вихідні турнікети із валідаторами транспортних карт

Слайд 16

Станція «Золоті ворота»

Слайд 17

Станція “Академмістечко”

Слайд 18

Година “пік”

Слайд 19

У вагоні метро

Слайд 20

Слайд 21

У разі аварії або вибуху в поїзді, якщо він зупинився в тунелі, не намагайтеся самостійно вибратися з вагона. У тунелі прокладено безліч електричних кабелів, які можуть бути пошкоджені, проходить контактна шина під високою напругою.

Слайд 22

Якщо вагон задимлений, закрийте органи дихання хусткою і краще ляжте на підлогу, де менше диму. Металевий корпус вагона може бути під напругою, тому намагайтеся не торкатися металевої частини вагону.

Слайд 23

Залишати вагон у тунелі можна тільки за командою машиніста: за інструкцією він відкриває двері вагонів тільки після того, як шляхи будуть знеструмлені.

Слайд 24

Навіть при невеликих аваріях або збої в роботі метрополітену на станціях скупчується велика кількість людей, виникає тиснява, тому краще всього в цих випадках скористатися наземним транспортом або іншою гілкою метро.

Слайд 25

Не стійте біля краю платформи, в тисняві можна потрапити під поїзд, що наближається. Підходьте до дверей вагона тільки після зупинки поїзда і виходу пасажирів. Якщо у вагоні багато людей, пропустіть один-два потяги, щоб не бути здавленим натовпом.

Слайд 26

Побачивши, що впала на рейки людина, негайно повідомте про це черговому по станції. Людина, яка впала на рейки, повинна пройти до місця зупинки головного вагона, де є драбинка для виходу на платформу.

Слайд 27

Якщо людина не може вибратися назовні при наближенні поїзда, вона повинна лягти в жолоб між рейками і не вставати до відходу поїзда. У поїзді, якщо є можливість, віддавайте перевагу вагонам в середині поїзда, які у разі аварії страждають менше, ніж головні і хвостові.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне