X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
ІЗ ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Завантажити презентацію

ІЗ ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

ІЗ ДОСВІДУ ОРГАНІЗАЦІЇ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ Матеріали підготовлені учителем вищої категорії Торезького НВК “ЗШ І-ІІ ступенів №13 – д/с” Штепою Тетяною Станіславівною

Слайд 2

ТВОРЧЕ КРЕДО Виховуючи, виховуватись; навчаючи, вчитись… Учитель, який передає дитині лише знання, - це ремісник; той, хто виховує характер, - справжній митець своєї справи. Софія Русова

Слайд 3

ЯКИМ Я БАЧУ ВИХОВАНЦЯ НАХИЛИ ЗДІБНОСТІ ПОТРЕБИ ІНТЕРЕСИ ХАРАКТЕР САМОСВІДОМІСТЬ ОСОБИСТІСТЬ

Слайд 4

ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ОСОБИСТІСТЬ

Слайд 5

СКЛАДОВІ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ

Слайд 6

ЗМІСТ І НАПРЯМИ РОБОТИ Робота здійснюється поетапно за принципом наступності та безперервності. Утвердження принципів загальнолюдської моралі. Створення умов для реалізації здібностей учнів. Вироблення системи ціннісних орієнтацій у вихованців. Сприяння тому, щоб зміст і форми індивідуального впливу допомагали кожному з учнів знайти себе, самоствердитись. Сприяння розвитку організаторських умінь і навичок учнів, становлення їхнього іміджу. Обрання лідерів та формування активу, навчання виконавської дисципліни. Забезпечення належного рівня загальної культури поведінки у ставленні до себе і до оточуючих. Поглиблена індивідуалізація виховної роботи за допомогою тестів, спостережень, бесід. Рольових ігор тощо. Створення умов для співробітництва з батьками. Максимальне використання у роботі з учнями досвіду самовиховання, здатності до самоаналізу, самооцінки.

Слайд 7

НАПРЯМКИ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА

Слайд 8

СІМ СХОДИНОК ДО ОСВІТНЬОЇ МЕТИ Батьківська домівка, приклад батьків, традиції родини Вчитель як взірець, друг, наставник Цілісна, натхненна, професійно і життєво зріла особливість Вплив суспільства, влади, традицій народу Взаємозв’язок з колективом Вплив засобів масової інформації, літератури, мистецтва Самовдосконалення, формування життєвої мети

Слайд 9

КООРДИНАЦІЙНА НАПРАВЛЕНІСТЬ МОЄЇ РОБОТИ РОБОТА З УЧНЯМИ РОБОТА З БАТЬКАМИ РОБОТА З ПСИХОЛОГОМ РОБОТА З УЧИТЕЛЯМИ- ПРЕДМЕТНИКАМИ КЛАСНИЙ КЕРІВНИК

Слайд 10

СХЕМА РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА У НАПРЯМКУ РОЗВИТКУ АКТИВНОСТІ УЧНІВ Батьківська Батьківські Предметні Уроки, рада збори гуртки клуби за інтересами Індивідуальна робота Актив класу Діяльність Індивідуальна дитячої робота організації СХІД СХІД – спілка хлопчиків і дівчаток Класний керівник Батьки Вчителі-предметники Учнівський колектив

Слайд 11

РОБОТА КЛАСНОГО КЕРІВНИКА З УЧНІВСЬКИМ КОЛЕКТИВОМ Вивчення особистості учня. Індивідуальна робота. Психолого-педагогічні спостереження. Вивчення умов проживання дитини в сім’ї. Вивчення громадської думки про учня вчителів, однокласників, друзів. Педагогічна діагностика ( анкети, тести ). Організація вивчення колективу. Зв’язок з органами учнівського самоврядування. Бесіди з учителями - предметниками. Педагогічні спостереження за характером відносин між школярами. Бесіди з батьками.

Слайд 12

Структура органів класного самоврядування Постійно діючі доручення: лідер класу; староста класу; заступник старости. Постійно діючі групи за інтересами: редколегія газети “ Цікавинки сьогодення ”; дисципліна і порядок; організатори дозвілля. Колектив учнів класу Тимчасові доручення: чергування по класу, школі; прибирання пришкільної території; оформлення літопису класу; догляд підручників; ремонт меблів. Ініціативні творчі групи: організація свят, конкурсів, спортивних змагань, екскурсій, походів на природу; участь у загальношкільних заходах.

Слайд 13

ФОРМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ВІДВЕРТІ РОЗМОВИ; ГОДИНИ СПІЛКУВАННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ; ДИСПУТИ, ДИСКУСІЇ; КЛАСНІ МАЙСТЕРНІ; РИНГИ ПРОФЕСІЙ; РОЛЬОВІ ІГРИ; ЗАОЧНІ ПОДОРОЖІ; ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ РОЗВАГИ; СВЯТА І ЗМАГАННЯ; ТУРНІРИ, АУКЦІОНИ; ЗАХИСТИ ПРОЕКТІВ; АКЦІЇ; ГРА-ЄРАЛАШ; КТС; СИТУАТИВНІ ПРАКТИКУМИ.

Слайд 14

Вихователь є творцем цікавих для дітей і різноманітних форм роботи. Головне завдання педагога, з одного боку, допомогти кожному проявити себе, а з іншого - створити умови для отримання в групі відчутного позитивного результату, значущого для всіх членів колективу. Вплив педагогів у групових формах направлений також на розвиток гуманних взаємин між дітьми, формування у них комунікативних умінь. У зв'язку з цим важливим засобом є приклад демократичного, поважного, тактовного ставлення до дітей самого педагога. Індивідуальні форми роботи : бесіда, відверта розмова, консультація, обмін думками (це форми спілкування), виконання спільного доручення, надання індивідуальної допомоги в конкретній роботі, спільний пошук рішення проблеми, завдання. Групові форми роботи: діяльність активу, творчі групи, мікрогрупи, органи самоврядування; засідання, години спілкування з елементами тренінгу, випуск стіннівок, рольові ігри, інтерактивні ігри. У цих формах педагог проявляє себе як рядовий учасник або як організатор. Ці форми можуть діяти самостійно, а найчастіше вони супроводжують один одного. Їх завдання: розпізнати учня, відкрити його таланти, виявити все цінне, що властиве його характеру, прагненням, а також все, що заважає йому проявити себе. Для кожної особистості потрібний свій конкретний, індивідуалізований стиль взаємин. Важливо розташувати до себе дитину, викликати її на відвертість, завоювати довіру, розбудити бажання поділитися з педагогом своїми думками, сумнівами.

Слайд 15

колективні форми роботи класного керівника з школярами Конкурси, спектаклі, концерти, виступи агітбригад, походи, спортивні змагання. Свята гумору і веселі конкурси:,конкурс акторської майстерності, свята творчості естафета улюблених занять, турніри. Свята народної творчості, суспільно-корисні, трудові колективні заходи. Форми дозвільного спілкування:ігри активного відпочинку, інтенсивного навчання (ділові, тренінгу, повчальні і розвиваючі ігри).

Слайд 16

ЧОГО МОЖНА ДОСЯГТИ, ОРГАНІЗОВУЮЧИ ІНТЕРАКТИВНІ ІГРИ З ДІТЬМИ: Допомогти дітям відчути єднання з іншими. Вселити у вихованців надію. Показати дітям, що означає повага. Допомогти ясно відчувати, досліджувати й аналізувати реальність. Допомогти навчитися приймати рішення. Вчити співчуттю. Допомогти розквіту особистості. Розвивати в дітях відкритість. Допомогти учням подолати свої жахи. Розвивати в дітях почуття гумору. Розвивати сильні сторони характеру.

Слайд 17

БАТЬКІВСЬКИЙ ДІМ – ЖИТТЄВИЙ ПРОСТІР, ДЕ ФОРМУЄТЬСЯ І РОЗВИВАЄТЬСЯ ОСОБИСТІСТЬ.

Слайд 18

МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ СІМ’Ї

Слайд 19

СТВОРЕННЯ СИСТЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛІВ, УЧНІВ І БАТЬКІВ У ПРОЦЕСІ СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ

Слайд 20

ФОРМИ ПЕДАГОГІЧНОГО ВСЕОБУЧУ БАТЬКІВ ЛЕКТОРІЇ КОНФЕРЕНЦІЇ РОЛЬОВІ ІГРИ СЕМІНАРИ ТЕСТУВАННЯ АНКЕТУВАННЯ ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ ПЕДАГОГІЧНИЙ ВСЕОБУЧ БАТЬКІВ

Слайд 21

Завдання батьківського лекторію Створення сприятливої атмосфери у спілкуванні вчителі – батьки – громадськість. Залучення батьків до співпраці, участі у житті школи, їхніх дітей. Піклування про нормальний розвиток взаємин у кожній родині – сім’ї. Засвоєння теоретичних знань, отриманих батьками, підкріплення виступів прикладами з досвіду виховної діяльності батьків. Спонукання батьків до спільної діяльності з дітьми.

Слайд 22

ОСНОВНІ ФОРМИ РОБОТИ БАТЬКІВСЬКОГО ЛЕКТОРІЮ ЛЕКЦІЇ, БЕСІДИ, СПІВБЕСІДИ; ЗУСТРІЧІ З ЦІКАВИМИ ЛЮДЬМИ: ПСИХОЛОГАМИ, ПРАЦІВНИКАМИ ЮСТИЦІЇ, ПРАВООХОРОННИХ ОРГАНІВ; ОБМІН ДОСВІДОМ ВИХОВАННЯ В СІМ’Ї; ЗАНЯТТЯ: ЗАПИТАННЯ – ВІДПОВІДЬ; ДЕНЬ ВІДКРИТИХ ДВЕРЕЙ ДЛЯ БАТЬКІВ; ТЕСТУВАННЯ, АНКЕТУВАННЯ; ПЕДАГОГІЧНІ ПРАКТИКУМИ, “КРУГЛІ СТОЛИ”; ГОДИНИ СПІЛКУВАННЯ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ; СПІЛЬНІ ВЕЧОРИ: ДІТИ – БАТЬКИ – ВЧИТЕЛІ (РОДИННІ СВЯТА).

Слайд 23

НЕТРАДИЦІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ З БАТЬКІВСЬКОЮ ГРОМАДСЬКІСТЮ “ПЕДАГОГІЧНИЙ ДЕСАНТ”; “ДЕРЕВО РОДОВОДУ”; “У СІМЕЙНОМУ КОЛІ”; “РОДИННИЙ МІСТ”; “НАРОДНА СВІТЛИЦЯ”; “ДЕНЬ ДОБРИХ СПРАВ”; “ВЕЧІР ВЕЛИКОЇ РОДИНИ”; “ДИСКУСІЙНИЙ КЛУБ”; “БАТЬКІВСЬКИЙ РИНГ”; “КЛАСНІ МАЙСТЕРНІ”; “ДНІ ДОВІР’Я”; “АУКЦІОНИ РОДИННОЇ ПЕДАГОГІКИ”; “ТВОРЧИЙ МАРАФОН”.

Слайд 24

ЗАЛУЧЕННЯ БАТЬКІВ ДО СПІЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОХОДИ ЗМАГАННЯ СВЯТА ПРЕЗЕНТАЦІЇ АКЦІЇ “ШКІЛЬНЕ ПОДВІР’Я”, “МИЛОСЕРДЯ”, “ВЕТЕРАН ЖИВЕ ПОРУЧ”, “УЧИТЕЛЬ НЕ ПОВИНЕН БУТИ САМОТНІМ”,”МАРШ ПАРКІВ”, “ЛЕЛЕЧЕНЯ ДОБРА” КЛАСНІ МАЙСТЕРНІ ТРЕНІНГОВІ ЗАНЯТТЯ ВИСТАВКИ-ПРЕЗЕНТАЦІЇ ЗАОЧНІ ПОДОРОЖІ ФЕСТИВАЛІ, КОНКУРСИ ЕКСКУРСІЇ РЕМОНТНІ РОБОТИ

Слайд 25

Учні мого класу відзначаються свідомою дисципліною, активністю, самостійністю. Толерантність – наш головний принцип. Мій досвід як класного керівника складається із 4 – ох випусків, і кожен з них залишив свій слід у моєму серці. Мої діти пішли в широке бурхливе життєве море. Але своєю роботою я майже задоволена. Чому майже? Тому що праця вчителя і класного керівника завжди дає наснагу, настанову на самоаналіз, саморозвиток. Кожний випуск – це не кінець педагогічного шляху, а тільки початок нового.

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Різне