Інклюзивне оцінювання
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інклюзивна освіта в США: багатий досвід та сучасні проблеми Дятленко Н.М., завідувач кафедри дошкільної та початкової освіти ІППО КУ імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент 23 грудня 2010 р.
ВФ “Крок за кроком” за підтримки організації Рада для особливих дітей (США) Проект “Інклюзивне оцінювання: політика та практика” Поїздка до США в період 23 жовтня - 30 листопада 2010 р.
Мета поїздки: знайомство з інноваційними практиками організації інклюзивної освіти в США Інклюзивне оцінювання та складання індивідуалізованого навчального плану Спільна робота вчителів класі: варіанти взаємодії Диференційоване навчання Практики виховання позитивної поведінки у дітей
Коротка історія 1990 – перші інклюзивні школи. Утворення Ради для особливих дітей Напрямки роботи: Взяття функцій Ресурсного центру Формування іміджу політики інклюзії Співпраця з іншими недержавними організаціями, пошук прибічників Опора на батьків Успіх там, де організації намагаються вийти за межі освітнього поля, здійснюючи просвіту!
Інклюзивне оцінювання ґрунтується на результатах моніторингу Освітні стратегії мають базуватися на дослідженні дитини в класі Моніторинг прогресу дитини (3 рази на рік, кожні 2 тижні), інколи – додаткові дослідження. Мета: зрозуміти проблему дитини, щоб їй допомогти!
Способи організації дітей та методика роботи в класі Формування груп за результатами моніторингу та складання індивідуалізованого навчального плану Діти працюють по підгрупах, які переходять від одного вчителя до іншого Вчитель-помічник – дефектолог, реабілітолог, спеціаліст по проблемах
Якщо дитина не реагує на втручання – потрапляє в особливу групу – інтенсивного навчання (“витягування”) Усі діти мають досягти стандартів, хоча і різними способами!
Диференційоване навчання Головне завдання – навчальна практика має бути ефективною. Навчати успішно можна будь-яку дитину, але для цього потрібно вибрати для неї відповідні практики. Увесь навчальний матеріал має бути ретельно розділений на змістові компоненти по принципу поступового накопичення.
Диференційоване навчання: навчальний зміст та матеріал мають бут адаптованими до можливостей кожної дитини! Потрібно не дитину “підлаштовувати” під умови, а умови – під дитину!
Практики виховання позитивної поведінки у дітей. Мета: кожна дитина має стати свідомим громадянином!
Принципи Кожний сам господар своєї поведінки. Позитивна поведінка завжди винагороджується Діти мають бути зайняті цікавими справами Життя має бути радісним Думай про те, як бути приємним для оточуючих
Форми роботи з педагогічним колективом 2 раз в місяць зустріч адміністрації з педагогами щодо їх потреб в організації освітнього простору 4 дні протягом року збирається весь колектив і підвищують кваліфікацію Додаткові семінари – в основному в школі Менторство – перший рік молодий вчитель працює наглядом ментора – досвідченого вчителя
Схожі презентації
Категорії