X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Ініціативи м. Львова у сфері громадського транспорту із залученням приватного сектору

Завантажити презентацію

Ініціативи м. Львова у сфері громадського транспорту із залученням приватного сектору

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Ініціативи м. Львова у сфері громадського транспорту із залученням приватного сектору 11-14 липня, 2012 р. м.Ялта, Україна

Слайд 2

Визначення ініціатив та джерел фінансування

Слайд 3

Вивчення та аналіз досвіду інших міст - Виставка Innotrans у Берліні - Салон Cartes у Парижі ACS Kentkart Тематичні виставки, що були відвідані Співпраця з консультантами

Слайд 4

Прийняття рішення про реалізацію проекту

Слайд 5

Юридична модель

Слайд 6

Реалізація проекту Інвестиційний конкурс Дозвіл АМК, державна реєстрація Переговори з банками Організація закупівель Замовлення і виробництво обладнання Організація встановлення обладнання

Слайд 7

Реалізація: переваги для приватного оператора

Слайд 8

Бізнес модель 7,7 млн. грн. Загальні збори учасників Заступник генерального директора з технічних питань Персонал спільного підприємства 6-7 штатних працівників Представник з сторони ЛМР Представник з сторони інвестора (Ригас Карте) Дирекція (один з представників – генеральний директор)

Слайд 9

Фінансова модель Загальна сума інвестицій 41-42 млн. грн. протягом перших 3-ох років Позика + відтермінування Власний капітал Позика 28,5 млн. грн. Відтермінування 5,5 млн. грн. 7,7 млн. грн.

Слайд 10

Розроблено: Концепцію державно-приватного партнерства з управління паркуванням у Львові в рамках Програми розвитку державно-приватного партнерства та Агентством США з міжнародного розвитку USAID

Слайд 11

Графік підготовки проекту паркування у м. Львові згідно Концепції

Слайд 12

Проект управління паркуванням слугуватиме чітко вираженій потребі, серйозно підтримується Муніципалітетом та придатний для впровадження як ДПП. З одним великим виключенням, при складенні цієї Концепції не знайдено жодного аспекту запропонованого Проекту, який представляв би такий ризик, що міг би гарантовано унеможливити чи відкласти подальшу підготовку проекту. Єдиний проблематичний аспект стосується правового та регуляторного поля, зокрема тих аспектів, що стосуються встановлення тарифів та примусового застосування правил паркування. Зрозуміло, що мають бути внесені зміни до правового поля, та що принаймні деякі з цих змін, вірогідно, мають здійснюватися на державному рівні. Проект має перейти до етапу визначення рентабельності тільки після того, як: будуть повністю та детально проаналізовані юридичні питання (що стосуються погоджених комерційних аспектів проекту); будуть одержані достатні запевнення у тому, що відповідні зміни дійсно будуть зроблені на національному рівні, та Муніципалітет візьме на себе зобов'язання внести зміни, що можуть бути зроблені на рівні постанов Муніципалітету. Більше того, після початку наступного етапу підготовки проекту, сам тендерний процес не повинен починатися до того, як будуть фактично прийняті необхідні постанови (на державному та Муніципальному рівні).  Висновки Концепції

Слайд 13

Співпраця з Консультантами Тендер: Вдосконалення регулятивного середовища для системи міського громадського транспорту – Положення та Стратегія управління паркуванням Консультант: Louis Berger SAS (Франція)

Слайд 14

Положення про паркування згідно звіту Louis Berger

Слайд 15

Участь приватного сектору Міська рада може прийняти рішення про укладання угоди з партнером із приватного сектору щодо розробки та управління системою управління паркуванням. У цьому випадку з приватним партнером будуть проведені переговори та укладено Концесійну угоду в цілях упровадження системи. Очікується, що приватний партнер відповідатиме за: Фінансування купівлі обладнання (паркомати, пристрої для блокування коліс, евакуатори, ручні прилади для моніторингу, технології та бази даних, тощо); Найм та оплату праці Контролерів; Стягнення плати за паркування та усіх штрафів; Ведення регулярної та прозорої звітності та надання її ОУП.

Слайд 16

Участь приватного сектору Приватний партнер може отримати концесію на термін, що буде визначений пізніше, але, ймовірно, він буде не меншим за 10 років з можливістю продовжити дію концесії на наступні 5 років. Передбачається, що приватний партнер буде отримувати надходження від: Збору плати за паркування; Сплати штрафних талонів; Сплати вартості робіт із розблокування транспортного засобу; Сплати вартості робіт із примусового переміщення; Сплати вартості зберігання транспортного засобу на спеціально обладнаному майданчику; Інших джерел (реклама, пеня за несвоєчасну сплату штрафів, тощо).

Слайд 17

Пріоритетність згідно Стратегії паркування міста

Слайд 18

Стратегія паркування Створення зон паркування із обмеженням шлагбаумами 1 Встановлення паркоматів у зонах, де не можливе обмеження шлагбаумами 2 Будівництво підземних та наземних паркінгів 3 Фінанусвання: бюджетні кошти (статут КП “Автодор”) Обґрунтування: складність тендерних процедур при залученні приватного інвестора Окупність: 1-1,5 р. Фінансування: залучення коштів інвестора через механізм ДПП Реалізація: залучення USAID та МФК для підготовки тендерної документації та угод Основна мета: розвантаження центральної частини міста та створення комфорту для мешканців та туристів, як пішоходів, велосипедистів та водії авто!!!

Слайд 19

Кіраль Сергій Іванович начальник управління зовнішньоекономічних відносин та інвестицій департаменту економічної політики ЛМР т.: (0322) 254-60-06 моб.: (050) 313 0221 serhiy.kiral@city-adm.lviv.ua

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне