X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Формування в школярів компетентнісного ставленння до свого здоров’я

Завантажити презентацію

Формування в школярів компетентнісного ставленння до свого здоров’я

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Формування в школярів компетентнісного ставленння до свого здоров’я. Робота учителя біології КЗО СЗШ №35 м. Дніпропетровська Балан С. А.

Слайд 2

План Вступ Рухівка та її оздоровче значення Основні вимоги при складанні та проведенні рухівок Класифікація рухівок Крапковий масаж Гімнастика для рук Дихальні вправи Фізкультхвилинки на уроках географії Гімнастика для очей

Слайд 3

Здоровье – не все, но все без здоровья – ничто! Сократ 45 хв. – це багато або мало, іноді урок пролітає в одну мить, іноді тягнеться як гума, але це наші суб'єктивні вчительські відчуття. Ми з вами – хто стрімко, а хто по волі й плавно, рухаємося протягом 45 хв. Може, все ж таки варто проявляти милосердя і давати нашим учням злегка відпочити і скинути стомленість у м'язах, що закам'яніли? Для попередження стомлення дітей потрібен відпочинок у вигляді фізичних вправ, а рухівки є коротким активним відпочинком.

Слайд 4

Фізичні вправи як ефективний методичний прийом на уроках має велике значення не тільки для підтримання уваги учнів, а й для правильного розвитку організму дітей, зміцнення їх здоров’я. Доведено, що ніяка розумова робота не може весь час виконуватись з однаково високим напруженням. Ось чому постійно помічаємо як учні позіхають, починають рухати ногами, повертатися.Наступила розумова стомленість. Задача вчителя – своєчасно помітити цей спад уваги та ввести в свій урок на невеликий проміжок часу іншийвид корисної праці, щоб знову підняти увагу всіх учнів на необхідний рівень. Вибір часу проведення рухівки на уроці залежить від фізичної підготовки дітей, їх віку, індивідуальних відмінностей в межах одного й того ж віку.

Слайд 5

“Дайте ребёнку немного подвигаться, и он вознаградит вас снова десятью минутами живого внимания, а десять минут живого внимания, когда вы смогли их использовать, дадут вам в результате больше целой недели полусонных занятий”. К. Д. Ушинский

Слайд 6

Основні вимоги при складанні та проведенні рухівок. Комплекси підбираються в залежності від виду урока, його зміста. Вправи повинні бути різноманітні, так як одноманіття знижує інтерес до них, а відповідно, їх результативність. Рухівки необхідно проводити на початковому етапі стомлення, виконання вправ при сильному стомленні не дає бажаного результата. Важливо забезпечити позитивний емоційний настрій. Перевагу необхідно надавати вправам для стомлених груп м'язів. Вправи повинні бути прості, цікаві, доступні дітям. Тривалість рухівки 2-3 хв. Комплекс повинен складатись з 2-3 вправ, які повторюються 4-6 р. Заміна комплекса проводить 1 раз в 2 тижні.

Слайд 7

Слайд 8

Особливою формою фізичної дії на організм є крапковий масаж (акупресура). Він реалізує свій вплив рефлекторно (через центральну нервову систему). Крапковий масаж передбачає дію пальцем на певні крапки шкіри. Цей метод є частиною системи чжен-цзю (рефлексотерапії), яка виникла біля 5 тис. років тому назад в країнах Сходу та після тривалого періоду ігнорування починає в наш час широко та з успіхом використовуватись в багатьох країнах світу. На уроках можна використовувати такі прийоми крапкового масажу: Для зняття розумової стомленості та відчуття важкості в голові; Для зняття стомленості рук; Для покращення пам'яті; Для зняття зорового стомлення; Для зняття головного болю

Слайд 9

Гімнастика для рук Уяви, що у тебе в руках пружний гумовий м'яч і ти намагаєшся його стиснути. Виконай кожною рукою 5-6 р. Розстав пальці і, не згинаючи їх, роби колові рухи кожним пальцем по черзі. Візьми пальцями ручку або олівець і обертай. В цій вправі головне – швидкість і частота обертання предмета. Виконай 8-10 р. кожною рукою. Стисни кисть у кулак і зроби кілька повних колових рухів зап'ястям. Виконай 8-10 р. кожною рукою. Однією рукою намагайся якомога більше вигнути кисть другої руки у зап'ясті. Виконуй 8-10 р. в один та інший бік. Поклади долоню на стіл і по черзі відтягуй на себе кожний палець, не відриваючи від столу інших. Виконай 3-5 р. для кожної руки.

Слайд 10

Дихальні вправи “Чистий ніс ” – третю фалангу вказівного пальця правої та лівої рук помістіть на крила носа, помасажуйте їх. Вдих – через рот, видих – через ніс упродовж 60 сек. “Давнє дихання” . Зробіть різкий вдих через ніс ( на 4 вдихи – 1 видих через рот). Зробіть глибокий вдих і на вдиху промовте: “р” – для поліпшення пам'яті, уваги; “м” – для зняття емоційних стресів; “ж” , “з” – для стимуляції роботи дихальной системи; “вт”, “вп”, “вд”- для тренування гладенької мускулатури дихальної системи; Вдих – підніміть праве плече вгору, видих – вихідне положення. Вдих – підніміть ліве плече вгору, видих – вихідне положення. Вдих – підніміть плечі вгору, видих – вихідне положення. Вдих. Видих – плечі максимально зведіть уперед. Вдих – вихідне положення. Видих – максимально зведіть лопатки. Вдих – вихідне положення. Вихідне положення – стоячи. Повільний повний вдих, потім короткими й сильними поштовхами видихайте повітря крізь злегка витягнуті губи.

Слайд 11

«Австралійський дощ» Піднявся вітер – потерти долоні. Починає крапати дощ – клацати пальцями. Починається справжня злива – плескати руками по стегнах. Злива переходить у град – тупати ногами. Буря стихає – плескати по стегнах. Дощ стихає – поплескати по грудях однією рукою. Рідкі краплі дощу падають на землю – клацати пальцями. Тихий шелест вітру – потирати долоні. З’являється сонце – піднімати руки вгору і посміхатися.

Слайд 12

Вулканизм Мы вулканы изучали И немножечко устали, И поэтому вот тут Просто надо отдохнуть. Встали из-за парт все дружно, Нам вулкан представить нужно. Мы на кратер посмотрели, Всю подошву рассмотрели. Левый склон и правый склон, До чего вулкан силён! Покружили головой – Не пора ли нам домой? Потянулись вверх, друзья, Пробежались, но слегка, Развернулись все кругом И опять урок начнём.

Слайд 13

Гімнастика для очей Подивись, не повертаючи шиї, спочатку ліворуч, потім праворуч. Виконай цю вправу 6 р. Не рухаючи голови, подивись спочатку вгору, потім униз. Виконай 6 р. Зроби колові рухи очима за годинниковою і проти годинникової стрілки по 6 р. Заплющюй і розплющуй очі у швидкому темпі. Повтори 6 р. Поморгай очима 6-10 р. Зафіксуй погляд обох очей на носі (зведи очі до носа). Можна прикласти до кінчика носа вказівний палець – так вправу виконати легше. Заплющ очі і приклади руки до повік так, щоб очі прикривала саме долоня, а не пальці. Зроби кілька повільних вдихів і видихів. Потім відкрий очі і подивись у далину. Повтори 5-6 р. Розітри долоні до відчуття в них тепла і приклади до заплющених очей.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне