формування мовленевих компітенцій
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Для учнів Діти сприйматимуть твори мистецтва різних країн і народів, що розширить їхнє знайомство зі світовою художньою спадщиною. Діти збагнуть, що чимало творів мистецтва розповідають свої історії і що вони здатні самостійно ці історії інтерпретувати. Діти вдосконалюватимуть навички спілкування і навчаться слухати й сприймати думки інших під час групового навчання . Відповідаючи на запитання, вибудовані у спеціальні алгоритми, діти розвиватимуть і поглиблюватимуть основні навички мислення. Діти почнуть будувати власне розуміння сенсу творів і, відтак, у кожної дитини почне формуватися особисте ставлення до мистецтва.
Для вчителів Вчителі навчаться фасилитувати, тобто спрямовувати процес навчання. Вчителі зможуть розширити власний досвід художньо – естетичного сприймання.
Картини для 1-го року навчання О. Богомазов Тирсоносці І. Їжакевич Мати йде! Вінслоу Хомер Гра Генрі Оссава Таннер Урок банжо Джованні Белліні Мадонна з немовлям
Г.Нарбут Автопортрет з дружиною і дітьми О.Богомазов Пилярі Пітер Брейгель ст. Селянське весілля Брати Лімбург Лютий. Часослов герцога Беррійського
Борис Кустодієв Купчихи Федір Кричевський Сім'я Пабло Пікассо Родина бродячих акробатів Михайло Нестеров Дівчина на садовій лаві Ендрю Уает Світи Христини Єхнатон з сім‘єю. Єгипет
Ян Вермеер Дівчина, що спить Доротея Лейнж Мати переселенця Микола Самокиш Бій Максима Кривоноса Диск воїна та слуги. Бронзовий відливок Мері Кессет Прогулянка на човні
Базові запитання 2. Що ще відбувається на цій картині? (Це питання примусить дітей ще раз уважно розглянути картину та зробити нові спостереження). Уточнюючі запитання Хто може доповнити ? (Можливо, хтось помітив те, про що не говорили інші?). 2. Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати ? (Переконливо висловити свою версію побаченого). (Це питання спонукає дітей висловлювати свої спостереження і дає змогу навести їх на думку, що в кожному творі мистецтва є свій прихований зміст).
Співпраця дітей і вчителя Дитина має якомога більше говорити, висловлювати свої думки щодо обговорюваного твору мистецтва Вчитель повинен показати, що він почув і зрозумів кожну дитину Діти повинні аргументувати свої версії Вказувати на ті деталі, про які говорять діти Використовувати такі жести і міміку, які б підтримували і підбадьорували дитину Дитина має уважно слухати і сприймати інших
Підсумовувати відповіді наприкінці таких уроків немає сенсу, оскільки тут важливий сам досвід, одержаний учнями. Можна запитати, що їм запам'яталось і що б вони хотіли розповісти дома. Важливо, щоб діти ділилися своїми спостереженнями та враженнями. Поцікавтесь, чи хотіли б вони продовжувати розглядати картини самостійно.
Схожі презентації
Категорії