X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
формування мовленевих компітенцій

Завантажити презентацію

формування мовленевих компітенцій

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Уманська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3

Слайд 2

З досвіду впровадження програми особистісного та естетичного розвитку молодших школярів

Слайд 3

“Думка народжується через мову” Лев Вигодський

Слайд 4

Слайд 5

10 уроків 9 в класі 1 в музеї

Слайд 6

Для учнів Діти сприйматимуть твори мистецтва різних країн і народів, що розширить їхнє знайомство зі світовою художньою спадщиною. Діти збагнуть, що чимало творів мистецтва розповідають свої історії і що вони здатні самостійно ці історії інтерпретувати. Діти вдосконалюватимуть навички спілкування і навчаться слухати й сприймати думки інших під час групового навчання . Відповідаючи на запитання, вибудовані у спеціальні алгоритми, діти розвиватимуть і поглиблюватимуть основні навички мислення. Діти почнуть будувати власне розуміння сенсу творів і, відтак, у кожної дитини почне формуватися особисте ставлення до мистецтва.

Слайд 7

Для вчителів Вчителі навчаться фасилитувати, тобто спрямовувати процес навчання. Вчителі зможуть розширити власний досвід художньо – естетичного сприймання.

Слайд 8

Картини для 1-го року навчання О. Богомазов Тирсоносці І. Їжакевич Мати йде! Вінслоу Хомер Гра Генрі Оссава Таннер Урок банжо Джованні Белліні Мадонна з немовлям

Слайд 9

Г.Нарбут Автопортрет з дружиною і дітьми О.Богомазов Пилярі Пітер Брейгель ст. Селянське весілля Брати Лімбург Лютий. Часослов герцога Беррійського

Слайд 10

Борис Кустодієв Купчихи Федір Кричевський Сім'я Пабло Пікассо Родина бродячих акробатів Михайло Нестеров Дівчина на садовій лаві Ендрю Уает Світи Христини Єхнатон з сім‘єю. Єгипет

Слайд 11

Ян Вермеер Дівчина, що спить Доротея Лейнж Мати переселенця Микола Самокиш Бій Максима Кривоноса Диск воїна та слуги. Бронзовий відливок Мері Кессет Прогулянка на човні

Слайд 12

Базові запитання 2. Що ще відбувається на цій картині? (Це питання примусить дітей ще раз уважно розглянути картину та зробити нові спостереження). Уточнюючі запитання Хто може доповнити ? (Можливо, хтось помітив те, про що не говорили інші?). 2. Що ти бачиш тут такого, що дозволяє тобі так думати ? (Переконливо висловити свою версію побаченого). (Це питання спонукає дітей висловлювати свої спостереження і дає змогу навести їх на думку, що в кожному творі мистецтва є свій прихований зміст).

Слайд 13

Співпраця дітей і вчителя Дитина має якомога більше говорити, висловлювати свої думки щодо обговорюваного твору мистецтва Вчитель повинен показати, що він почув і зрозумів кожну дитину Діти повинні аргументувати свої версії Вказувати на ті деталі, про які говорять діти Використовувати такі жести і міміку, які б підтримували і підбадьорували дитину Дитина має уважно слухати і сприймати інших

Слайд 14

Підсумовувати відповіді наприкінці таких уроків немає сенсу, оскільки тут важливий сам досвід, одержаний учнями. Можна запитати, що їм запам'яталось і що б вони хотіли розповісти дома. Важливо, щоб діти ділилися своїми спостереженнями та враженнями. Поцікавтесь, чи хотіли б вони продовжувати розглядати картини самостійно.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне