ДЕСТРУКТИВНІ ЧИННИКИ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
РЕАЛІЇ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ У 2008 році Міністерство освіти і науки України вкотре переглядає навчальні програми з усіх предметів з метою їх спрощення; 33% українських дітей мають діагноз “ЗАТРИМКА ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ” (ЗПР); Впродовж останніх років кількість розумово відсталих дітей збільшилася в 20 разів.
РЕАЛІЇ СУЧАСНОЇ НАУКИ Вищі навчальні заклади (зокрема КНУ ім. Тараса Шевченка, Київський Політехнічний Інститут) змушені занижувати вимоги до абітурієнтів фізико-математичних факультетів; Продовжує знижуватись потенціал української науки.
НЕВТІШНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: Поряд з процесом кількісного вимирання населення триває не менш критичний процес інтеле-ктуальної деградації нашого народу… В системі освіти України функціонує 387 загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (50 300 учнів). З них для розумово відсталих – 226 закладів (29 200 учнів)... Офіційна статистика Міністерства освіти і науки України НАРОДЖУВАНІСТЬ СМЕРТНІСТЬ
хто винен? зниження якості освіти? погіршення фізичного та психічного здоров’я молоді? інтелектуальної деградації нації? Які ключові чинники
Деструктивні чинники: Т Е Л Е Б А Ч Е Н Н Я КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ інші види медіа-залежностей А Л К О Г О Л Ь ТЮТЮН інші наркотики
Очевидний вплив: беззмістовна втрата вільного часу; розслаблення волі та вироблення ліні у жертв телеекрану; зниження фізичної активності; травмування психіки нецензурною лексикою та аморальною поведінкою. ТЕЛЕБАЧЕННЯ:
маніпулювання свідомістю і дітей, і дорослих; нав’язування нам деструктивної системи цінностей, спрямованої на моральне розтління суспільства. Прихований вплив: ТЕЛЕБАЧЕННЯ:
Очевидний вплив: беззмістовна втрата вільного часу; нервова виснаженість жертв віртуальної реальності, дратівливість; зниження фізичної активності; втрата елементарних навиків спілкування з людьми. КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ:
Прихований вплив: неспроможність жертви ігрового бізнесу мислити поза рамками нав’язаних їй алгоритмів; вироблення маніакальних схильностей до насилля. КОМП’ЮТЕРНІ ІГРИ:
Вживаючи ці речовини, жертва: отруює свій організм; пригнічує діяльність мозку та нервової системи; показує деструктивний приклад дітям; підтримує стратегію знищення власного народу. АЛКОГОЛЬ, ТЮТЮН та інші наркотики:
ФІЗІОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА Назавжди відмовитись від одурманюючих речовин: Бережімо свою тверезість!
ІНФОРМАЦІЙНА БЕЗПЕКА Відключитися від агресивного інформаційного простору. Бережімо свою свідомість, свою душу від забруднення!
ПСИХОЛОГІЧНА БЕЗПЕКА Потурбуватися про чистоту нашого оточення від комп’ютерних ігор. Не даваймо жодного шансу ПРИСТРАСТЯМ оволодіти собою!
Використана література Загальні відомості про середню освіту в Україні: http://www.mon.gov.ua/main.php?query=education/average/average Маюров А. Н., Маюров Я. А. Уроки культуры здоровья: Учебное пособие для ученика и учителя. 7-11 классы — М.: Педагогическое общество России, 2004. Халтурина Д. А. Алкоголь и наркотики как важнейшие факторы демографического кризиса в России и Украине: http://www.tvereza.info/downloads/literature/factorycrizisa_ru.html О. А. Почекета. Зберегти свободу: http://www.tvereza.info/downloads/Zsvobodu.pdf
Використані ресурси інтернет: www.mon.gov.ua www.ric.ua www.tvereza.info www.psychiatry.org.ua www.realisti.ru та інші…
Схожі презентації
Категорії