“ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ”
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вектори підготовки Підготовка фахівців для підприємств, установ, організацій (менеджери по роботі з кадрами, менеджери з розвитку персоналу, керівники кадрових служб тощо). Підготовка державних службовців, фахівців з освітньої політики (працівники міністерств, інших ЦОВВ, місцевих органів влади та органів місцевого самоврядування). Підготовка кадрів для освіти (керівники навчальних закладів, методисти, працівники освітніх установ тощо). Підготовка представників громадськості (керівники та члени громадських організацій, батьки...)
Місія програми Професійна підготовка висококваліфікованих фахівців, спроможних: розробляти, аналізувати й реалізовувати державну політику, ефективно виконувати управлінські функції, сприяти інноваційним процесам.
На які посади готуємо Завідувач відділу(центральні органи державної влади) Начальник (завідувач) підрозділу Начальник відділу (самостійного) Завідувач відділу (місцеві органи державної влади) Начальник відділу (місцеві органи державної влади) Начальник управління Декан Завідувач кафедри Інспектор вищих навчальних закладів Інспектор шкіл Інспектор середніх спеціальних та професійно-технічних навчальних закладів
На які посади готуємо (2) Керівник громадської організації (у галузі культури, освіти, благодійності, прав людини та ін.) Директор (ректор, начальник) вищого навчального закладу (технікуму, коледжу, інституту, академії, університету і т. ін.) Директор (начальник) професійного навчально-виховного закладу (професійно-технічного училища, професійного училища і т. ін.) Директор кабінету (методичного, навчально-методичного) Директор дошкільного виховного закладу Директор курсів підвищення кваліфікації Директор навчально-виховного закладу (середньої загальноосвітньої школи, спеціалізованої школи, гімназії, інтернату і т. ін.) Директор позашкільного закладу Директор центру професійної орієнтації молоді
Чому навчаємо Державна політика і управління в галузі освіти Освітня політика: розроблення, впровадження, аналіз. Управління змінами: реалізація освітніх реформ та інновацій Управління навчальними закладами. Технології адміністративної діяльності в освіті Управління якістю освіти Фінансово-економічні засади управління освітою Організаційна культура в освітніх установах. Управління персоналом. Міжособистісні комунікації та самоменеджмент управлінця. Мистецтво публічного виступу. Самоменеджмент управлінця. Лідерство. Психологія управління в освіті Професійно-орієнтовані дисципліни ( 31 кредит)
Чому навчаємо (2) Адаптація системи освіти України до Європейського освітнього простору. Вища освіта України і Болонський процес Маркетинг в освіті Управління вищим навчальним закладом Управління загальноосвітніми навчальними закладами Управління професійно-технічним навчальним закладом Дисципліни спеціалізації - за вибором навчального закладу (18 кредитів)
Преваги спеціальності Побудова змісту навчання за запропонованою спеціальністю відбувається з урахуванням сучасних європейських вимог до навчання, визначених у рамках Болонського процесу, враховує кращий світовий та вітчизняний досвід та особливості навчання дорослих.
Враховано особливості навчання дорослих Використання досвіду тих, хто навчаються Орієнтація на конкретні проблеми у роботі Орієнтація на практичні заняття Орієнтація на вимірюваність та діагностику усталених форм навчальної діяльності Аналіз проблем та пошук шляхів їх розв’язання
Схожі презентації
Категорії