X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Антифрикційні сплави і матеріали

Завантажити презентацію

Антифрикційні сплави і матеріали

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Антифрикційні сплави i матерiали

Слайд 2

Слайд 3

Антифрикці йні спла ви (грец. αντι — проти і лат. frictio — тертя) —сплави, що характеризуються низьким коефіцієнтом тертя, значноюзносостійкістю і достатньою міцністю, доброю припрацьовуванністю,корозійною стійкістю, відсутністю схоплювання з поверхнею контакту.

Слайд 4

Антифрикційні сплави застосовуються для виготовлення деталей, які працюють на стирання: вкладишів підшипників, напрямних втулок різнихмеханізмів, поршневих кілець, черв'ячних коліс тощо. Підшипниковими називаються сплави, які використовуються для виготовлення вкладишів підшипників ковзання.

Слайд 5

Класифікація: До антифрикційних сплавів відносяться литі матеріали: бабіти; бронзи; латуні; антифрикційні чавуни і сталі (мідяна та графітизована сталь); деякі сплави на основі алюмінію та ін.

Слайд 6

Слайд 7

За структурою литі антифрикційні сплави поділяють на матеріали в яких: у відносно м'якій основі розташовані твердіші включення інтерметалідних з'єднань (наприклад: олов'янистий бабіт, алюмінієвата олов'яниста бронза); у міцнішій основі твердого розчину розташовані включення м'якої металевої структурної складової (наприклад: свинцевисті бронзи, сплави на основі алюмінію, що містять олово, свинець і кадмій), яка служить твердою змазкою в процесі експлуатації.

Слайд 8

Антифрикційнi матеріа ли (от англ. friction — тертя) — матеріали, що застосовуються для деталей машин (підшипники, втулки та ін.), що працюють при терті ковзання і мають низький коефіцієнт тертя. Відрізняються низькою адгезією, доброю приробкою, теплопровідністю і стабільністю властивостей. Одним з важливих властивостей антифрикційних матеріалів є його нездатність або мала здатність до схоплювання (адгезії) з матеріалом спряженої деталі.

Слайд 9

Вимоги, що ставляться до антифрикційних матеріалів Крім забезпечення низького коефіцієнта тертя до антифрикційних сплавів ставляться наступні вимоги: здатність утримувати мастило; добра припрацьовуваність, тобто здатність до швидкого збільшення реальної площі контакту у початковий період роботи пари; мала зношуваність поверхонь, що труться, і в першу чергу валів та осей, які працюють у парі з підшипником (мала зношувальна здатність);

Слайд 10

підвищений опір до заїдання та утворення задирів; достатня міцність, необхідна для стабільної роботи підшипника при високих питомих тисках. Якщо антифрикційний матеріал не має достатньої міцності, його наносять шаром невеликої товщини на міцніший матеріал; висока контактна витривалість для виключення викришування поверхні сплаву. Цей показник особливо важливий для швидкохідних машин, на деталі яких впливають циклічні напруження, що змінюються з великою швидкістю і рівень яких у важко-навантажених машинах може бути значним;

Слайд 11

гарна теплопровідність для відводу тепла, яке виділяється у вузлі тертя, що знижує температуру поверхонь контактуючих деталей; висока корозійна стійкість, оскільки в процесі експлуатації на вкладень можуть впливати агресивні речовини; прийнятні технологічні властивості.

Слайд 12

Слайд 13

Металеві антифрикційні матеріали За структурними ознаками металеві антифрикційні матеріали ділять на дві групи: перша - матеріали з м'якою основою і твердими включеннями, друга - матеріали з твердою основою і м'якими включеннями. В якості основних металевих антифрикційних матеріалів застосовують: сталі

Слайд 14

З числа легованих сталевих матеріалів часто застосовують сталі: марганцеві (35Г2, 40Г2, 45Г2, 50Г2 та ін), хромомолібденові (30ХМ, 3ХМА, 35ХМ, 38ХМ), хромонікелеві (40ХН, 45ХН, 30ХН3А), хромонікелеві з бромом (30ХНР, 40ХНР ) і хромомарганцевистонікелеві з бромом - 40 ХГНР. Деталі піддають або об'ємному загартуванню з відпуском, або поверхневому гартуванню струмами високої частоти (СВЧ).

Слайд 15

Бабіти і чавуни застосовувалися на початковому етапі розвитку техніки і мають лише історичне значення. У міру зростання потужності двигунів, жорсткості режиму експлуатації, зниження металоємності відбувся перехід до твердіших підшипникових матеріалів на мідній, цинковій та алюмінієвій основі, добре сумісних зі сталями.

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Різне