Англійська мова
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ДПТНЗ “Кам’янець-Подільське ВПУ” Проект: “Англійська мова і фах : за і проти” Підготував: викладач іноземної мови Фурман Василь Антонович 2011 рік
Тема та мета проекту Тема: “Англійська мова і фах - за і проти” Мета: Актуалізація професійної лексики учнів; Збагачення фахового лексичного запасу учнів ; Формування навиків перекладу технічних текстів; Формування іншомовних технічних компетентностей; Орієнтування учнів на європейський рівень опанування професією; Формування здібностей до проектування.
Ключові питання проекту Що таке технічний переклад? Як можна орієнтуватися у багатозначності слів в англійській мові та їх правильно вживати у відповідному контексті? Чи можна взагалі обійтися без знання іноземної мови? Що таке professional vocabulary для вас? Чи можна без знання іноземної мови опанувати професією? Тематичні питання проекту
І етап Ознайомлення з темою проекту: “ Англійська мова і фах – за і проти ” Підготовчий Визначення форм представлення результатів: публікація, презентація, web-сайт. Формування груп Складання плану роботи над проектом Обговорення вірогідних джерел інформації
ІІ етап Пошук інформації по темі Аналітико-практичний Превентивний аналіз результатів Систематизація інформації Синтез інформації в практику роботи
Джерела Іnternet-ресурси з даної теми: http://osvita.ua/languages/article/5764 http://premiumstudy.com.ua/ispiti_za_kordonom_shkala_ocinki_znan.html http://osvita.ua/languages/article/5594 http://www.translatorsbase.com/articles/60.aspx http://www.asha.org/students/professions/ Друковані матеріали 1.Г.В. Барабанова Когнітівно-комунікативна модель навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою в немовному вузі/Іноземні мови N1,2004-С.29-31. 2.John, Ann M. Text, Role and Context: Developing Academic Literacies.- NY: Cambrige University Press, 1977.-171p. 3.Полат Е.С. Метод проектов на уроке иностранного языка/ Иностранные языки в школе.М,2000 N 2 c.25-26 4. Скалкін В.І. Вправи з розвитку усного комунікативного мовлення – К., 1978 – 127 с.
ІІІ етап Термін виконання проекту 1 тиждень Захист проектів Кожній групі для захисту проекту відводиться 10 хвилин. Далі: відповіді на запитання присутніх Буде оцінюватися: Вміння користуватися словником; Кількість нової інформації іншомовного походження за фахом; Рівень компетенції щодо використаної інформації; Креативність у відстоюванні своєї позиції; Якість організації і проведення захисту проекту; Практична доцільність результатів у подальшому опануванні обраним фахом.
IV етап Групи оцінюють роботу кожного учасника Рефлексія Викладач оцінює роботу груп в цілому Good Luck!
Схожі презентації
Категорії