Впровадження відновних технологій в практику діяльності психологічної служби Кременчуцького району
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Впровадження відновних технологій в практику діяльності психологічної служби Кременчуцького району
Медіація-альтернативний метод вирішення спору, за участю третьої нейтральної неупередженої сторони (посередника-медіатора),який сприяє сторонам, залученим в суперечку, добровільно взяти участь у процесі медіації з метою вироблення взаємоприйнятного і життєздатного рішення з вирішення спору на умовах взаємної поваги та прийняття права кожної зі сторін захищати свої інтереси.
Доцільність участі третьої сторони (медіатора) у врегулюванні конфліктних відносин об'єктом регулювання є тривалий конфлікт. Всі аргументи, сили, засоби вичерпані, але виходу не видно; сторони відстоюють протилежні, взаємовиключні інтереси і не можуть знайти спільних точок дотику; по-різному трактуються правові норми або інші критерії, які є ключовими у вирішенні конфлікту; однією із сторін нанесений серйозний збиток і вона вимагає санкцій по відношенню до учасника конфлікту; сторонам важливо зберегти хороші відносини, конфлікт не інтенсивний, але взаємоприйнятне рішення вони знайти не можуть; учасники конфлікту дійшли до тимчасової угоди, але необхідний зовнішній об'єктивний контроль за його виконанням. Оперативне самостійне втручання третьої сторони в конфлікт необхідно в ситуаціях, коли: - Відбувається небезпечна ескалація конфліктних подій, існує безпосередня загроза застосування насильства; - Однієї із сторін масовано застосовується насильство; - Третій стороні особисто невигідний цей конфлікт; - Конфлікт негативно впливає на середовище, яке контролюється третьою стороною (керівник змушений регулювати конфлікт, який негативно впливає на колектив); - Сторони не прийшли до згоди, а у третьої сторони є можливість задовольнити інтереси обох сторін. Залежно від ступеня контролю медіатора за прийнятим рішенням виділяють кілька ролей третьої сторони в конфлікті: суддя, арбітр, посередник, помічник і спостерігач..
Добровільність. Конфіденційність. Рівноправність сторін. (Само) відповідальність. Співробітництво Нейтральність медіатора. Прозорість (транспорентність). «Принципи медіації »
Етапи медіації Укладення угоди Визначення кола питань (збір тем) Робота над конфліктом (вентиляція емоцій) Пошук рішення Укладення договору (угоди) про обране рішення
Еволюція конфлікту (за проф. Шварцом) втеча знищення субординація Делегування- залучення іншої особи для вирішення конфлікту компроміс консенсус
Тактики взаємодії медіатора з учасниками при врегулюванні конфлікту Тактика почергового вислуховування Угода Човникова дипломатія Тиск на одного з учасників конфлікту Директивний вплив
Результат проведення медіації • вольове припинення конфлікту; • розведення конфліктуючих сторін; • блокування боротьби; • застосування санкцій до сторін; • визначення правого і неправого; • надання допомоги в пошуку рішення; • сприяння нормалізації відносин; • надання допомоги в організації спілкування; • контроль за виконанням угоди.
КРЕМЕНЧУЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ НАКАЗ 16.03.2010 м. Кременчук № 80-од Про проведення тренінгу «Впровадження відновних технологій та медіації в практику діяльності психологічної служби» На виконання плану роботи відділу освіти та з метою впровадження відновних технологій в практику діяльності психологічної служби району НАКАЗУЮ: Завідувачці Кременчуцьким районним центром практичної психології і соціальної роботи Наріжній В.А. провести: 24.03.2010 року круглий стіл «Впровадження відновних технологій в практику діяльності загальноосвітніх навчальних закладів». 24.03.2010 року спільний семінар практичних психологів і соціальних педагогів «Формування шкільної служби розв’язання конфліктів». З 25.03.2010 по 28.03.2010 року тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби розв’язання конфліктів» для тренінгової групи у складі 15 учнів на базі Піщанської гімназії. Директору Піщанської гімназії Ткаченку В.І. забезпечити відповідні умови для проведення тренінгу. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії відділу освіти Ванцовій В.В. профінансувати витрати, пов’язані з харчуванням учнів, учасників тренінгу, відповідно до кошторису (додається). Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник відділу освіти В.П.Камський
.. Круглий стіл «Впровадження відновних технологій в практику діяльності загальноосвітніх навчальних закладів» (23.03.2010)
Тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби розв’язання конфліктів» для тренінгової групи пп та сп (4-7.11 2010)
Схожі презентації
Категорії