X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Впровадження відновних технологій в практику діяльності психологічної служби Кременчуцького району

Завантажити презентацію

Впровадження відновних технологій в практику діяльності психологічної служби Кременчуцького району

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Впровадження відновних технологій в практику діяльності психологічної служби Кременчуцького району

Слайд 2

Медіація-альтернативний метод вирішення спору, за участю третьої нейтральної неупередженої сторони (посередника-медіатора),який сприяє сторонам, залученим в суперечку, добровільно взяти участь у процесі медіації з метою вироблення взаємоприйнятного і життєздатного рішення з вирішення спору на умовах взаємної поваги та прийняття права кожної зі сторін захищати свої інтереси.

Слайд 3

Доцільність участі третьої сторони (медіатора) у врегулюванні конфліктних відносин об'єктом регулювання є тривалий конфлікт. Всі аргументи, сили, засоби вичерпані, але виходу не видно; сторони відстоюють протилежні, взаємовиключні інтереси і не можуть знайти спільних точок дотику; по-різному трактуються правові норми або інші критерії, які є ключовими у вирішенні конфлікту; однією із сторін нанесений серйозний збиток і вона вимагає санкцій по відношенню до учасника конфлікту; сторонам важливо зберегти хороші відносини, конфлікт не інтенсивний, але взаємоприйнятне рішення вони знайти не можуть; учасники конфлікту дійшли до тимчасової угоди, але необхідний зовнішній об'єктивний контроль за його виконанням. Оперативне самостійне втручання третьої сторони в конфлікт необхідно в ситуаціях, коли: - Відбувається небезпечна ескалація конфліктних подій, існує безпосередня загроза застосування насильства; - Однієї із сторін масовано застосовується насильство; - Третій стороні особисто невигідний цей конфлікт; - Конфлікт негативно впливає на середовище, яке контролюється третьою стороною (керівник змушений регулювати конфлікт, який негативно впливає на колектив); - Сторони не прийшли до згоди, а у третьої сторони є можливість задовольнити інтереси обох сторін. Залежно від ступеня контролю медіатора за прийнятим рішенням виділяють кілька ролей третьої сторони в конфлікті: суддя, арбітр, посередник, помічник і спостерігач..

Слайд 4

Добровільність. Конфіденційність. Рівноправність сторін. (Само) відповідальність. Співробітництво Нейтральність медіатора. Прозорість (транспорентність). «Принципи медіації »

Слайд 5

Етапи медіації Укладення угоди Визначення кола питань (збір тем) Робота над конфліктом (вентиляція емоцій) Пошук рішення Укладення договору (угоди) про обране рішення

Слайд 6

Еволюція конфлікту (за проф. Шварцом) втеча знищення субординація Делегування- залучення іншої особи для вирішення конфлікту компроміс консенсус

Слайд 7

Тактики взаємодії медіатора з учасниками при врегулюванні конфлікту Тактика почергового вислуховування Угода Човникова дипломатія Тиск на одного з учасників конфлікту Директивний вплив

Слайд 8

Результат проведення медіації • вольове припинення конфлікту; • розведення конфліктуючих сторін; • блокування боротьби; • застосування санкцій до сторін; • визначення правого і неправого; • надання допомоги в пошуку рішення; • сприяння нормалізації відносин; • надання допомоги в організації спілкування; • контроль за виконанням угоди.

Слайд 9

КРЕМЕНЧУЦЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ НАКАЗ 16.03.2010 м. Кременчук № 80-од  Про проведення тренінгу «Впровадження відновних технологій та медіації в практику діяльності психологічної служби» На виконання плану роботи відділу освіти та з метою впровадження відновних технологій в практику діяльності психологічної служби району   НАКАЗУЮ: Завідувачці Кременчуцьким районним центром практичної психології і соціальної роботи Наріжній В.А. провести: 24.03.2010 року круглий стіл «Впровадження відновних технологій в практику діяльності загальноосвітніх навчальних закладів». 24.03.2010 року спільний семінар практичних психологів і соціальних педагогів «Формування шкільної служби розв’язання конфліктів». З 25.03.2010 по 28.03.2010 року тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби розв’язання конфліктів» для тренінгової групи у складі 15 учнів на базі Піщанської гімназії. Директору Піщанської гімназії Ткаченку В.І. забезпечити відповідні умови для проведення тренінгу. Головному бухгалтеру централізованої бухгалтерії відділу освіти Ванцовій В.В. профінансувати витрати, пов’язані з харчуванням учнів, учасників тренінгу, відповідно до кошторису (додається). Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник відділу освіти В.П.Камський

Слайд 10

.. Круглий стіл «Впровадження відновних технологій в практику діяльності загальноосвітніх навчальних закладів» (23.03.2010)

Слайд 11

.. Відкриття тренінгу для групи учнів в Піщанській гімназії (24-27.03.2010)

Слайд 12

Тренінг «Базові навички медіатора шкільної служби розв’язання конфліктів» для тренінгової групи пп та сп (4-7.11 2010)

Завантажити презентацію

Схожі презентації

Презентації по предмету Психологія