Розвиток пам’яті учня
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
треба чітко визначити мету, завдання запам’ятовування слід сформувати мотиви до запам’ятовування; слід сформувати мотиви до запам’ятовування, набування знань, почуття відповідальності; На що звертаємо увагу?
необхідною умовою запам’ятовування є розуміння матеріалу, утворення смислових зв’язків; важливою умовою ефективного запам’ятовування є сприятливий психічний стан для засвоєння нового матеріалу;
для кращого запам’ятовування і тривалого збереження повторюйте матеріал при заучуванні; краще вчити по одній годині 7 днів, ніж 7 годин поспіль в один день.
Усе, що хочеш пам’ятати – уявляй! Май на увазі: усе, що побачив, відчув, почув, - уже запам’яталось. Легко пригадується тільки те, що уявив.
Не думай словами – думай образами. Не картай себе за невдачі, а роби з них висновки. Не заучуй уроків, а уявляй що-небудь цікаве, що допоможе пригадати потрібну інформацію.
Не заучуй вірші куплетами, а тільки цілком. Не бійся забути, якщо уявив. Не повторюй того, що вивчаєш, понад 4-5 разів поспіль, краще зроби це за 1 – 3 години.
2. Уважно подивіться на знайомий предмет, потім, заплющивши очі, образно уявіть його собі в подробицях. Розплющивши очі, ще раз погляньте на нього і зазначте, які деталі ви пропустили.
3. Опишіть із пам’яті риси добре знайомої людини. Спостерігаючи за цією людиною під час зустрічі, уточніть непомічені вами риси її обличчя.
6. Огляньте кімнату, запам’ятайте, що в ній стоїть. Потім заплющте очі й уявіть образ побаченого в подробицях.
7. Задайте голос та інтонацію фрази знайомої вам людини й спробуйте із заплющеними очима уявно знову почути її. Потім повторіть фразу вголос, а під час зустрічі з цією людиною порівняйте „оригінал” з імітацією.
Схожі презентації
Категорії