"Психологічна культура спілкування"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Ділове спілкування – це знання закономірностей психічної діяльності співрозмовників і вміння застосовувати ці знання в конкретних ділових ситуаціях.
Рекомендації щодо досягнення взаєморозуміння: Усвідомте свої та чужі почуття. Ставтеся до партнерів як до виразників чиїхось думок. Поділіться своїми відчуттями. Дозвольте партнеру звільнитися від своїх почуттів. Не реагуйте на емоційні прояви. Використовуйте символічні жести.
Для створення сприятливого психологічного клімату в діловому спілкуванні необхідно: Зменшуйте фізичну і соціальну дистанцію Показуйте ваше бажання зрозуміти позицію партнера
Дотримуйтесь дружелюбного тону Постарайтесь виявити якості вашого партнера Поводьтесь спокійно і доброзичливо Активно і уважно слухайте партнера
Схожі презентації
Категорії