як виростити рослину без насіння
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1.Визнач вид речення Весело затьохкав соловейко у кущах. Дорожи честю української символіки. Які лікарські рослини ростуть в Україні?
4.За змістом розповідного речення побудуй спонукальне зі звертанням. Дмитрик дбає про здоров`я. Останнє листя вітер зриває із беріз. Зайчик змінює свій кожушок на тепліший.
5.Познач однорідні члени речення Казково виглядають восени і парк , і гай . Діти спостерігають за барвистими метеликами та працьовитими бджолами. Без верби і калини нема України.
Підкресли підмет та присудок. Встанови зв’язок між членами речення. М`який килим встеляє землю восени.
Письмо з пам´яті Золота красуня — осінь-чарівниця! По землі ступає, золотом іскриться. В жовте і червоне листячко фарбує. І картини дивні, чарівні малює.
Перебудуй розповідне речення в спонукальне зі звертанням Красуня розфарбувала листя у різні кольори.
Встановіть зв`язок між словами в реченні.Познач головне слово в словоспопученні. Осінь стежечку встеляє листячком осіннім.
Письмо з пам`яті В лісі осінь. Так пахне грибами… Жовте листя з берези летить. Верби схилені над ставами. У намисті калина стоїть.
Есе -розмірковування у довільній формі на будь-яку знайому тему. Не претендує на завершеність. Висловлює індивідуальні думки та враження з конкретного приводу чи питання
Я поверталася зі школи додому. Проходила біля кучерявого клена. Раптом переді мною закружляв жовтий кленовий листок. Я зловила його й подумала – напевно це клен зробив мені подарунок. А за що? Можливо, щоб підняти мій настрій. А може хотів нагадати про осінь. Чи захотілося клену, щоб я звернула увагу на його красу. А може просто в ту мить, коли я проходила під кленом, вітер зірвав з нього листок, і він випадково потрапив до моїх рук.
Я повертався зі школи. Сподівався, що мене зустріне Рекс. Але він не вибіг мені назустріч. Я захвилювався. Що могло статися? Може він захворів? Ні, напевно поїв з насолодою бабусиного борщу з кісткою й задрімав. А можливо тато забрав його з собою на озеро порибалити. Ой, а чи бува хтось не вкрав мого чотирилапого друга? Треба швидше запитати в бабусі, де Рекс. А то різні тривожні думки починають мене хвилювати.
Текст-міркування Ліс — усім друг. Я вважаю, ліс — це легені планети. На мою думку, рослини лісу очищують повітря. Я переконаний ,для поля він захисник від вітру. Ліс- друг ріки. Якщо він гине, ріка міліє, пересихає. Отже, ліс треба берегти!
Хліб- це святиня. Його треба берегти. Я переконаний,…… . На мою думку,….. . Вважаю,….. . Отже,……
Ластівка – це невеличкий гарний птах. Пір`я у неї синє та біле. Голівка в красуні темна з маленьким гострим дзьобом, а очі чорні, блискучі. Вона має незвичний подвійний хвіст.На шиї в неї червона пляма. Там, де звила гніздо ластівка, живуть добрі господарі.
Вірш- це …. текст. Правило-це … текст. Оголошення- це …. текст. науковий, художній , діловий.
Золота красуня — осінь-……! По землі ступає, золотом іскриться. В жовте і червоне листячко фарбує І картини дивні, чарівні …...
Золота красуня — осінь-чарівниця! По землі ступає, золотом іскриться. В жовте і червоне листячко фарбує І картини дивні, чарівні малює.
РОМАШКА Ромашка — трав’яниста рослина з розгалуженими стеблами і суцвіттями- кошиками. Однорічна рослина 15-60 см заввишки. Цвіте в червні — серпні.
ЛУГОВА ЦАРИЦЯ У зеленому затишному храмі, вся переплетена золотими нитками сонця, на високому гінкому стебельці росла лугова цариця — ромашка. Рівна, висока, з яскраво-жовтою голівкою, в білих прозорих пелюстках.
Восени хлоп`ята знайшли в кущах журавля.У нього було поранене крило. Діти принесли пташку в село .Вони довго лікували його. На зиму журавель залишився жити в селі. Діти годували його і напували свіжою водою. Навесні журавель одужав. Хлоп`ята випустили його на волю.
Відредагуйте та запишіть його в зошит. Придумайте до тексту заголовок. Рябчик живе в густому великому лісі. Тут рябчик завжди знаходить, чим поживитися. Узимку — бруньками, сережками з дерев, в інші пори року — ягодами. На деревах рябчик спочиває. Чудово літає між вітами. Притулив¬шись до стовбура, рябчик ховається від ворогів.
• Познач олівцем розташування листочків на папері. (3) • Накрий готову аплікацію аркушем білого паперу і пригладь її. (5) • Підготуй листочки за формою і розміром. (1) • Обережно зніми серветкою клей, який виступає з-під листочків. (6) • Розклади їх на папері так, щоб вийшов метелик. (2) • Поступово знімай кожний листочок, намазуй клеєм і наклеюй на (4) своє місце.
«ДИСКУТУЙ СЛОВАМИ, А НЕ КУЛАКАМИ» «ШУКАЙ КРАЩІ АРГУМЕНТИ» намагайся бути переконливим. «БУДЬ СПРАВЕДЛИВИМ, ГОТОВИМ ВИЗНАТИ ПРАВОТУ ІНШОГО» — кожен може помилятися, треба визнавати свої помилки. «ПОСТАВ СЕБЕ НА МІСЦЕ ІНШОГО» — завжди спочатку подумай, чи приємно було б тобі те, що ти говориш іншому. «ПРАГНИ ВРАХОВУВАТИ ІНТЕРЕСИ КОЖНОГО» — дбай не лише про себе, а й про інших. «ОБСТОЮЙ СВОЮ ДУМКУ ТАКТОВНО»
«ДИСКУТУЙ СЛОВАМИ, А НЕ КУЛАКАМИ» «ШУКАЙ КРАЩІ АРГУМЕНТИ» намагайся бути переконливим. «БУДЬ СПРАВЕДЛИВИМ, ГОТОВИМ ВИЗНАТИ ПРАВОТУ ІНШОГО» — кожен може помилятися, треба визнавати свої помилки. «ПОСТАВ СЕБЕ НА МІСЦЕ ІНШОГО» — завжди спочатку подумай, чи приємно було б тобі те, що ти говориш іншому. «ПРАГНИ ВРАХОВУВАТИ ІНТЕРЕСИ КОЖНОГО» — дбай не лише про себе, а й про інших. «ОБСТОЮЙ СВОЮ ДУМКУ ТАКТОВНО»
Вірний справедливий відповідальний добрий розумний Рішучий порядний Веселий вихований стриманий турботливий чесний уважний щедрий… сміливий
Схожі презентації
Категорії