Відгадування загадок
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
6. Відгадування загадок, словникова робота Чорно-біла одежина, Зверху - листяна хустина. Як весна – дарує сік, - П’ємо радо цілий рік. - Як ви здогадались? (Береза)
- Як називається гриб, що росте під березою? - Як називається ліс, де ростуть лише берези? - Зараз ми будемо працювати над текстом про березовий ліс. ( Підберезник. ) ( Березняк. )
7. Робота з текстом - Поясніть значення вислову “Ретельно стереже”. - Прочитайте текст. Біля селища росте березовий ліс. Там красуються старі й молоді берези, а під ними - гриби підберезники. Лісник обійшов лісові стежки й присів на пеньку послухати лісову казку. Він ретельно стереже березняк. - Про кого йде мова в тексті? - Що робив лісник у лісі? - Доберіть до тексту заголовок. - Випишіть споріднені слова, позначте корінь. ( Виставляння 5 частини пазла. )
Робота з текстом (продовження) - Спишіть перше речення. - Визначте й підкресліть головні слова. - Усно встановіть зв'язок слів у реченні. - Побудуйте звукову модель слова біля. ( Виставляння 5 частини пазла. ) Ліс росте. Ліс (що робить?) росте. Ліс (який?) березовий. Росте (де?) біля селища. = =
8. Робота по тестах Тест 1 - Спільна частина споріднених слів називається: а) коренем; б) реченням.
Робота по тестах Тест 2 - Спільнокореневими називаються слова, які мають: а) однаковий корінь та спільне (однакове) значення; б) різні корені.
Робота по тестах Тест 3 - Дібравши до слова кілька спільнокореневих слів, можна визначити: а) головні слова; б) корінь.
Робота по тестах Тест 4 - Споріднені слова, в яких однаковий корінь називаються: а) близькими за значеннями; б) спільнокореневими.
Робота по тестах Тест 5 - До слова білка спільнокореневими є слова: а) білочка, білчин; б) білий, біліє.
Робота по тестах Тест 6 - До слова щастя близькими за значеннями є слова: а) радість, задоволення; б) щасливе, щастить. ( Виставляння 6 частини пазла. )
V. Підсумок уроку - Ось нарешті ми склали пазл, у нас вийшла картина. Що на ній зображено? Ваше ставлення до природи? ( Природа. Літній та зимовий ліс, який гарний в різні пори року. )
Якщо ти переконаний, що кожній людині треба піклуватися про природу, про все живе – простягни руку своїм сусідам і візьми їх за руки. Якщо ти ніколи не залишаєш сміття в лісі, то тупни ногами. Якщо ти не ламаєш гілочок дерев, кущів, то плесни в долоні. Якщо ти саджаєш і доглядаєш квіти, дерева, кущі, то підніми руки. Якщо тобі сподобалася наша картина і зображена на ній природа – посміхнись. Бережіть, турбуйтеся, любіть наш природний світ і він вам віддячить.
Картка 1 - Прочитати речення. Записати їх у такому порядку, щоб вийшов текст. У споріднених словах позначити корінь. 1. Хліб починається з зернини. 2. Навесні трударі доглядають за посівами. 3. Люди збирають урожай і випікають пахучі хлібини. 4. Улітку виростає золотим колесом хлібне поле. 5. Восени хлібороби сіють добірне зерно. Група А
Картка 2 Прочитати речення. Записати їх у такому порядку, щоб вийшов текст. У споріднених словах позначити корінь. Вип'є росу з трав. Незабаром вийде сонце. Щебетом привітають сонечко пташки. Починається новий день. Сонячні промені розженуть із галявини туман. Група Б
Картка 3 Прочитати речення. Записати їх у такому порядку, щоб вийшов текст. У споріднених словах позначити корінь. Смачні будуть огірочки. Галинка пішла на город. Мама засолила їх на зиму. Там вона вибрала огірки. Група В
Схожі презентації
Категорії