Скринька загадок.Поміркуємо над розгадками до загадок
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Виразне читання тексту пісні-ігри “Ходить гарбуз по городу”- с.12-13. Перегляд малюнків до цієї пісні-ігри. Перевірка домашнього завдання.
Формувати у дітей знання про загадки, про жанрові особливості загадки, загадковий тон їх читання. Формувати уміння працювати в групі. Розвивати мислення. Завдання
Пояснити призначення загадок, образний, асоціативний характер опису предмета, який слід відгадати. Загадувати їх одноліткам. Вміти
Загадка-це популярний жанр народної творчості, що розповідає про предмет, явища, їх істотні ознаки, але не називає їх. Запам’ятайте!
це цікава задача, яка має форму питального або розповідного речення, у якому слова часто римуються. Загадка-
Я вам нею натякаю, нею думать спонукаю, щоб кмітливий врахував, що я в неї приховав, вас морочачи навмисне, і тоді відгадка зблисне. Дмитро Білоус
Предмети і явища в загадці не називають. Їх порівнюють з тими, що мають подібні ознаки. Запам’ятайте! Ознаки загадки.
розвивають мислення; розвивають спостережливість; розвивають допитливість; розвивають уміння порівнювати. Загадки
Дуже довгі ноги маю, педве їх переставляю. Сам високий я на зріст. Замість носа в мене хвіст. Загадка-вірш
Презентацію підготувала учитель початкових класів Шепетівського НВК №1 Хмельницької області ВІтковська С.Р. Використано Підручник Науменко В.О. Літературне читання: укр. мова для загальноосвіт. навч. закл. з навчанням укр. мовою: підруч. для 2-го кл./ Віра Науменко.-К.: Генеза, 2012.-с. 13-14. 2. Матеріали із навчального посібника в таблицях Будної Н.О., Головко З.Л. “Усна народна творчість. 1-4 класи”.- Навч. книга “Богдан”, 2006, табл. 14, 15.
Схожі презентації
Категорії