УРОК ПРИРОДОЗНАВСТА в 1-А класі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
1. Організація класу Встаньте всі скоріше, діти! Посміхніться всім миліше, Привітайтесь: «Добрий день!» Продзвенів дзвінок - «дзелень»
Без пензлика, без олівця Розфарбувала деревця. Сумно у гаях блукає, Жовті шати одягає. Золотисту стелить постіль - Жде сестрицю білу в гості. (Осінь) 2. Актуалізація опорних знань 2.1. Хвилинка синоптика - Закрийте оченята і послухайте. Початок осені завжди чарівний. Повітря стає прозоре, мов кришталь, а небо голубе-голубе. Достигають цілющі плоди шипшини, виграють яскравими червоними барвами у сонячному промінні. Чується останній грім, що прощається з полями. Осінь, наче художник, велетенським пензлем розфарбовує у яскраві кольори плоди та листя. Ось так починається осінь. Пахне чебрецем, опеньками, спілими яблуками.
Ознаки осені - Назвіть ознаки осені. Если на деревьях листья пожелтели, Если в край далекий птицы улетели, Если небо хмурое, если дождик льется, Это время года осенью зовется.
2.2.Вивчення вірша Повітря,земля і вода – це Природа. Природа-це Я. І ти – це Природа. Пустелі і гори,поля і ліси. І ми - тільки частка цієї краси.
Що зображено на картинках? - Як назвати одним словом всі предмети? Що спільного в них? - Чим відрізняються?
3. Повідомлення теми і мети уроку. - Сьогодні,на уроці, ми поговоримо про живу природу. Які ознаки мають живі організми. Розширимо свої знання про різноманітність природи. 4. Вивчення нового матеріалу. 4.1.Бесіда з елементами розповіді. Розгляньте фотографії. - Назвіть, що належить до живої природи?
-В природі поряд живуть люди, тварин, рослини. Усі вони відрізняються один від одного. А що їх об'єднує?
4.2. Робота з підручником с.18-19 Що зображено на малюнках? Поміркуй і розкажи! Чи рухаються рослини?
4.3. Фізкультхвилинка Станьте рівно, поверніться І до сонечка зверніться. А тепер хай всі малята Пострибають, мов зайчата. Руки вгору підніміть, Вдих і видих всі зробіть. У садку зеленому Яблук нарвемо. У плетені кошики ми їх складемо. Ніжки хай потрудяться — Танок почнемо. Вправними, бадьорими ми всі зростемо. Ніби ягоди рвемо. Будемо присідати І мурашок розглядати.
5. Закріплення знань 5.1.Робота над загадками Біла латка, Чорна латка По дереву скаче. Гостроносий і малий, Сірий, тихий і незлий. Вдень ховається. Вночі Йде шукать собі харчі. Весь із тонких голочок. Як він зветься?... Дуже товсті ноги маю, Тихо їх переставляю. Височезний я на зріст, Біля рота маю хвіст!
Зелена, а не гай, біла, а не сніг, Кучерява, а без волосся. Стала на поляні В жовтім сарафані, Підросте - всміхнеться, Для вітрів вбереться ЇЇ платтячко біленьке Пишне та легеньке. Хто ранком ходить на чотирьох ногах, удень - на двох, а ввечері - на трьох?
- Прослухайте вірш і скажіть, про кого йде мова. Ворон шепче воронятку: - Мій біленький. Слон говорить слоненятку: - Мій маленький. Заєць каже зайченяті: - Мій хвостатий. Гуска ніжно гусеняті: Мій крилатий. До якої природи відносяться ці об’єкти? Чому?
6. Підсумок уроку - Що нового дізналися на уроці? - Що таке природа? - Якою буває природа? - Що належить до живої природи? - Чим жива природа відрізняється від неживої?
Схожі презентації
Категорії