ЕТНОСОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ В СУСПІЛЬСТВІ ТА РІВЕНЬ ЖИТТЯ ЛЮДЕЙ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
ПІСЛЯ ЦЬОГО УРОКУ УЧНІ ЗМОЖУТЬ ХАРАКТЕРИЗУВАТИ ЕТНОСОЦІАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, ЩО ВІДБУВАЛИСЯ В 70- ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ 80-Х РР. В УКРАЇНІ; ПОКАЗУВАТИ РІВЕНЬ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ ТА ПРИВІЛЕЙОВАНЕ СТАНОВИЩЕ ПАРТІЙНО-ДЕРЖАВНОЇ ВЕРХІВКИ; ПОРІВНЮВАТИ ІСТОРИЧНИЙ МАТЕРІАЛ, РОЗГЛЯДАТИ ІСТОРИЧНІ ЯВИЩА В КОНКРЕТНО-ІСТОРИЧНИХ УМОВАХ.
АКТУАЛІЗАЦІЯ ЗНАНЬ УЧНІВ ФРОНТАЛЬНЕ ОПИТУВАННЯ ЧИМ БУЛИ ЗУМОВЛЕНІ РЕФОРМИ ДРУГОЇ ПОЛ 60-Х РОКІВ? У ЧОМУ ПОЛЯГАЄ СУТЬ ЦИХ РЕФОРМ? ЧИ МАЛИ ВОНИ ШАНС НА УСПІХ? ЯКУ ОЦІНКУ МОЖНА ДАТИ ВОСЬМІЙ ПЯТИРІЧЦІ? У ЧОМУ ВИРАЖАЄТЬСЯ ЗАСТІЙ В РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УРСР У 70- 80-ТІ РОКИ?
ПЛАН ЗМІНИ В СОЦІАЛЬНІЙ ТА НАЦІОНАЛЬНІЙ СТРУКТУРІ НАСЕЛЕННЯ МАТЕРІАЛЬНИЙ РІВЕНЬ ЖИТТЯ І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ ПОВСЯКДЕННЕ ЖИТТЯ НАСЕЛЕННЯ ПРИВІЛЕЙОВАНЕ СТАНОВИЩЕ ПАРТІЙНО-РАДЯНСЬКОЇ НОМЕНКЛАТУРИ
ПОДУМАЙТЕ ЯКИМИ БУЛИ ОСНОВНІ ТЕНДЕНЦІЇ У СОЦІАЛЬНОМУ ТА НАЦІОНАЛЬНОМУ СКЛАДІ НАСЕЛЕННЯ У 1965-1985рр? РОБОТА В ГРУПАХ (С. 163) – РОЗГЛЯНУТИ СКЛАД НАСЕЛЕННЯ ТА СОЦІАЛЬНУ СТРУКТУРУ УРСР
НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ В 60-80-Х рр. 1960 РІК 1985 РІК РОБІТНИКИ СЕЛЯНСТВО ІНТЕЛІГЕНЦІЯ НОМЕНКЛАТУРА ТОРГОВІ ПРАЦІВНИКИ ПЕНСІОНЕРИ СПЕЦІАЛІСТИ ГУМАНІТАРНОГО І ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЮ 50% 50% 60% 33% ЗБІЛЬШИЛАСЯ В 3,5 РАЗИ
РОБОТА З ДЖЕРЕЛАМИ С. 165 ПРО ЩО ЙДЕТЬСЯ У ДОКУМЕНТІ? ЯК ЗМІНИЛИСЯ ДОХОДИ НАСЕЛЕННЯ? ЯК ЗМІНИВСЯ ПОБУТ ЛЮДЕЙ? ПРО ЩО СВІДЧИТЬ ВИНИКНЕННЯ ЧЕРГ В МАГАЗИНАХ ЗА ІМПОРТНИМИ ТОВАРАМИ? ЧОМУ РУБЛЬОВ ВВАЖАЄ БРЕЖНЄВСЬКІ ЧАСИ “ЗОЛОТОЮ ЕПОХОЮ”?
РОБОТА З ІЛЮСТРАЦІЄЮ С. 166 ЧИ БУВ ТАКИЙ ВІДПОЧИНОК ТИПОВИМ ДЛЯ РАДЯНСЬКИХ ЛЮДЕЙ? ЧИ ЗМІНИЛОСЬ ЩОСЬ У ВІДПОЧИНКУ ТРУДЯЩИХ ПОРІВНЯНО ІЗ 40-50-МИ РОКАМИ?
ДЕФІЦИТ ТОВАРІВ перевищення попиту над пропозицією. Дефіцит засвідчує про розбіжність між попитом та пропозицією та відсутність урівноважуючої ціни.
РОБОТА З ІСТОРИЧНИМ ДЖЕРЕЛОМ с. 168 Яким був ідеал жіночої краси цього періоду? Чи відповідає він вашому ідеалу? Чому? Які зміни у домашньому господарстві відбулися у 70-х роках? Чи могли звільнити жінку такі машини від фізичної праці? Чи хотіли б ви, щоб ваша мама користувалася такою технікою? Чому?
РОБОТА З ІСТОРИЧНИМ ДЖЕРЕЛОМ С. 169 ЯКЕ СТАНОВИЩЕ ЗА СВІДЧЕННЯМ АВТОРА ДОКУМЕНТА, ПОСІДАЛА НОМЕНКЛАТУРА У РАДЯНСЬКІЙ УКРАЇНІ? ЧОМУ?
ПРИВІЛЕЇ НОМЕНКЛАТУРИ ЗАКРИТА СИСТЕМА ПОСТАЧАННЯ ПРОДОВОЛЬЧИХ І ПРОМИСЛОВИХ ТОВАРІВ СПЕЦТАЛОНИ НА ХАРЧУВАННЯ ЗАЛЕЖАЛО ВІД ЧИНУ СИСТЕМА ЗАКРИТИХ БУДИНКІВ ВІДПОЧИНКУ МОЖЛИВІСТЬ ВИЇЗДЖАТИ ЗА КОРДОН ВИРІШЕННЯ ЖИТЛОВОЇ ПРОБЛЕМИ ТИХ НОМЕНКЛАТУРНИКІВ, ЩО ВЧИНИЛИ ЗЛОЧИН, БЕЗ РІШЕННЯ ПАРТІЇ ПРИТЯГУВАТИ ДО СУДУ БУЛО НЕМОЖЛИВО
ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ МЕТОДОМ «МІКРОФОН» ВИДІЛІТЬ РЯД НЕГАТИВНИХ ТА ПОЗИТИВНИХ ТЕНДЕНЦІЙ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ РАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА.
Підсумок уроку Що ми сьогодні робили на уроці? Що найбільше зацікавило вас з даної теми? Які виникли труднощі?
Домашнє завдання Параграф 21-22; Підготуватися до тестування. Твір роздум: «Як я можу оцінити здобутки та проблеми розвитку соціальної сфери»
Схожі презентації
Категорії