Портфоліо довсіду роботи вчителя світової літератури
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Портфоліо Хорошилової Тетяни Анатоліївни вчителя світової літератури Шолоховської ЗОШ І-ІІІ ступенів
Візитка вчителя Місце роботи: Шолоховська ЗОШ I – III ступенів Дата народження: 01.01.1959р. Навчальний заклад, рік закінчення: Харківський державний педагогічний інститут ім. Г. Сковороди, 1980р. Спеціальність згідно з дипломом: вчитель російської мови та літератури Педагогічний стаж: 34 роки Посада: вчитель світової літератури Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, звання «учитель – методист» Остання курсова перепідготовка: 2010 р. Наступна курсова перепідготовка: 2015 р.
Педагогічне кредо “Мистецтво навчання є не в умінні повідомляти, а в умінні збуджувати, будити, оживляти” А.Дістервег
Проблема,над якою працюю “Розвиток творчих здібностей, естетичних смаків учнів через вивчення художнього твору як мистецтва слова.”
Основні принципи роботи Доступність Наочність Наступність Індивідуальний підхід Науковість НАВЧАННЯ
Ніколи не зупиняйся на досягнутому. Пам'ятай: "Навчити неможливо, навчитися - можна". Поганий учитель надає істину, хороший вчить, як її знайти. Не шкодь душевному та фізичному здоров'ю дитини! Пов'язуй знання з умінням та особистим досвідом. Основні правила роботи
УРОК УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЇ ЗНАНЬ УРОК - ДІАЛОГ УРОК -ПРИГОДА УРОК - ДОСЛІДЖЕННЯ УРОК - ПРЕЗЕНТАЦІЯ УРОК - ПОДОРОЖ Види уроків, які застосовую у своїй роботі
Робота в малих творчих групах Метод мозкового штурму Проблемне питання Рольова гра Виконання творчих, пізнавальних завдань Контроль Найрезультативніші методи та прийоми роботи: Аналіз художніх творів
Відкриті уроки: О. Уальд “Хлопчик – зірка” Еволюція образу головного героя. Е. Сетон - Томсон “Лобо”. Утвердження любові до всього живого. Р. Дал “Чарлі і шоколадна фабрика” Доброта і щирість головного героя. Ч. Діккенс “ Різдвяна пісня в прозі” Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. Ф. Достоєвський “Злочин і кара” система образів роману, значення і символіка його назви. “Срібна доба” російської поезії. Трагічні долі митців “срібної доби”
Позаурочна діяльність Мандрівка місцями героїв світової літератури. (літературний ранок) Подорож до країни ввічливості та доброти. Свято Миколая. У світі казок (казкова вистава для учнів 5 – 8 кл.) Літературно – музична композиція “Признание в любви: цветы любимому поэту”. Конкурс “Книга – наш друг” Сторінками поезії “Через віки з любов'ю” Літературний вечір “Аист остается с нами” (Життя і творчість А. Стовби.
Літературний гурток “ГАРМОНІЯ” Мета: створення умов для розвитку художніх здібностей учнів; виховання всебічно розвиненої, соціально – активної, творчої, високоморальної особистості.
Рецепт учительської молодості: Систематично вживайте: Бальзам мудрості; Коктейль творчості; Каву бадьорості; Відвар пунктуальності; Настій терпимості; Екстракт людяності. Приймайте зранку та ввечері і будете вічно молодими!
Схожі презентації
Категорії