КОЛКІВСЬКИЙ НВК
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Управління освіти, молоді та спорту Дубровицької районної державної адміністрації Колківський НВК “ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ” Матеріали з досвіду роботи вчителя початкових класів Колківського НВК КОТЯШ ОЛЬГИ ВАСИЛІВНИ
Рік народження: 1974 Місце народження: с. Колки Дубровицького р-ну Рівненської області Освіта: вища, Рівненський державний гуманітарний університет Стаж роботи: 19 років Місце роботи: Колківський НВК Посада: вчитель початкових класів Кваліфікаційна категорія: вища Знайомтесь
Трудова діяльність 15.09.1994р. – призначена вчителем початкових класів Колківської ЗОШ І –ІІІ ст.
Творчий портрет: вчитель початкових класів; член методичного об’єднання вчителів початкових класів; класний керівник 9 – Б класу; учасник шкільного вокального ансамблю “Журавка”; член шкільної спортивної команди із шашок.
"Все в твоїх руках!" ЖИТТЄВЕ КРЕДО: … Людина, що не знає нічого, може навчитися; справа тільки в тому, щоб запалити в ній бажання вчитись. Д.Дідро, французький філософ
Форми роботи із учнями з використанням інтерактивних технологій Бесіда Вечір-зустріч Диспут Конкурс Ділова гра Поетична свіча Година громадянськості Ток-шоу Презентація проекту Дискусія Тренінг Презентація Круглий стіл Фестиваль Рольова гра Дебати
Педагогічні сходинки вчителя До методики викладання ● Для того, щоб навчити дітей, потрібно викликати в них інтерес до предмета ● Усі знання повинні мати практичне спрямування ● Учні краще запам’ятовують яскраві образи ● Найкращі приклади – з життя До педагогічних правил ● Вимагати від дітей тільки те, що знаєш і робиш сама ● Пам’ятати, що не помиляється тільки той, хто нічого не робить ● Не забувати, що дитина має право на власну думку ● Бути завжди об’єктивною ● Постійно самовдосконалюватись ● Любити і поважати дітей
Видавнича діяльність НОМІНАЦІЯ “Виховна робота» Творче співробітництво педагогів і батьків у досягненні виховних цілей 2013 НОМІНАЦІЯ "ПОЧАТКОВІ КЛАСИ" Екологічне виховання в початкових класах
Творчі роботи на курсах підвищення кваліфікації САМОСТІЙНА РОБОТА НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ Спостереження за природою молодших школярів
Результати участі учнів в районних олімпіадах Прізвище та ім’я учня Предмет Місце Рік Корінь Тамара Я і Україна 3 2008-2009 Таборовець Надія Я і Україна 3 2011 2010 Годунко Вікторія Я і Україна 5 2011-2012
Мій найкращий урок Це цікава подорож з дітьми у світ науки, це і гра, і пізнання нового, і радість творчого пошуку. Це час зростання особистості учнів, їх розумового розвитку, творчого мислення, психологічного комфорту. Мої уроки відзначаються логічною завершеністю, умотивованістю, оптимальністю вибору форм і методів роботи. Постійно спонукаю учнів працювати в парах і групах, створюю умови для вільного висловлення думки, міркування.
Виховна робота Переконана в тому, що школа має бути найкращою – школою без поразок, яку б діти закінчували, усвідомлюючи свої таланти і здібності, свій інтелектуальний рівень, що допоможе їм стати тим, ким вони прагнуть
9 – Б клас 9 – Б клас Виховувати особистість мислячу, самостійну, творчу – соціальне замовлення інформаційного суспільства. Якщо ми вдало оберемо роботу І вкладемо в неї всю душу, То щастя саме відшукає нас!
Пристрасть (запал ) + візія (бачення) + діяльність = формула успіху 3 клас ВИХОВНА ГОДИНА “ШЕВЧЕНКІВСЬКІ ДНІ”
Виховна година “Від серця до серця” У ч е н ь н і к о л и н е п е р е в е р ш и т ь у ч и т е л я, я к щ о б а ч и т ь у н ь о м у з р а з о к, а н е с у п е р н и к а. Віссаріон Белінський
Коли діти побачать, що ми хочемо їм допомогти пізнати світ, вони відкриються нам набагато більше. Виховна година “Здоровим будь!”
Усвідомлюю, що я є членом педагогічного колективу, сприяю ефективності роботи школи, співпрацюю з іншими професіоналами педагогічної ниви. Постійно осмислюю свою практичну діяльність і вчуся на основі свого досвіду, аналізую наслідки своїх рішень, обдумую набуті результати і використовую їх у подальшій викладацькій практиці.
Моє перспективне завдання як вчителя: - надалі сумлінно працювати, згуртовувати дитячий та батьківський колективи; - навчати і розвивати здібності учнів; - дати дітям відчути радість праці, щастя успіху в навчанні; - збудити в їхніх серцях почуття власної гідності.
Схожі презентації
Категорії