X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Консультації із громадськістю як нова філософія відносин влади та громадян

Завантажити презентацію

Консультації із громадськістю як нова філософія відносин влади та громадян

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Консультації із громадськістю як нова філософія відносин влади та громадян «Порядок проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики» затверджений Постановою КМУ № 996 від 3.11.2010

Слайд 2

1.1. Консультації з громадськістю є важливим елементом діяльності влади залучення громадян до участі в управлінні державними справами Надання можливості вільного доступу до інформації про діяльність органів виконавчої влади забезпечення гласності, відкритості та прозорості діяльності зазначених органів п. 2 Порядку проведення консультацій…

Слайд 3

1.2. Для чого владі потрібні консультацій із громадськістю сприяти налагодженню системного діалогу з громадськістю; підвищити якість підготовки рішень з важливих питань суспільного життя; урахувати громадську думку; створити умови для участі громадян у розробленні проектів рішень. (п. 2 Порядку проведення консультацій)

Слайд 4

2.1.Особливості консультацій із громадськістю: Обов'язковість для органів влади; Консультації є - постійним процесом; Планомірність; Активна роль громадськості (позапланові консультації за ініціативою громадської ради чи трьох Інститутів громадянського суспільства) Публічність та відкритість

Слайд 5

2.2. Консультації із громадськістю є постійним процесом Консультації з громадськістю проводяться: з питань суспільно-економічного розвитку держави; реалізації та захисту прав і свобод громадян; задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів громадян (п. 3. Порядку проведення консультацій)

Слайд 6

2.3. Консультації із громадськістю є обов’язковим процесом проекти НПА, що стосуються прав, свобод, інтересів і обов'язків громадян; акти, про надання пільг чи встановлення обмежень; щодо здійснення повноважень місцевого самоврядування, делегованих органам виконавчої влади; проекти регуляторних актів; проекти регіональних програм економічного, соціального і культурного розвитку; проекти рішень стосовно стану виконання програм; звіти головних розпорядників бюджетних коштів про їх витрачання за минулий рік. (п. 12 Порядку проведення консультацій)

Слайд 7

2.4. Консультації із громадськістю – планомірний процес Органи виконавчої влади щороку складають орієнтовний план проведення консультацій з громадськістю з урахуванням у тому числі: результатів проведення попередніх консультацій з громадськістю; пропозицій громадської ради. (п. 6 Порядку…) Громадські ради є необхідним елементом в організації та проведення консультацій

Слайд 8

3.1.Хто проводить консультації із громадськістю? орган виконавчої влади який: є головним розробником проекту нормативно-правового акта; готує пропозиції щодо реалізації державної політики у відповідній сфері державного і суспільного життя. (п. 5 Порядку проведення консультацій)

Слайд 9

3.2. Підстави для проведення публічних консультацій: Розробка владою нормативних документів за відповідним планом (п. 6 Порядку) або позапланово; За ініціативи Громадської ради (п.7 Порядку Консультації); За ініціативи інституцій громадянського суспільства (НДО,БФ, профспілки, ЗМІ та інші), але якщо подання від трьох суб'єктів – публічні консультації є обов'язковими (п. 7. Порядку Консультації)

Слайд 10

4.1. Дві форми консультацій із громадськістю публічне громадське обговорення (безпосередня форма) вивчення громадської думки (опосередкована форма). (п.11. Порядку проведення консультацій)

Слайд 11

4.2.Публічне громадське обговорення конференції, форуми, громадські слухання, засідання за круглим столом, збори, зустрічі з громадськістю; теле- або радіодебати, Інтернет-конференції, електронні консультацій. (п.13. Порядку проведення консультацій)

Слайд 12

4.3. Порядок публічного громадського обговорення Рішення про проведення обговорення та його план; створення робочої групи; оприлюднення інформації про проведення; залучення експертів; підготовка альтернативних рішень; аналіз пропозицій Забезпечення врахування пропозицій підготовка та оприлюднення звіту; (п.14. Порядку проведення консультацій)

Слайд 13

4.4. На що звернути увагу при підготовці публічного обговорення: 11 обов'язкових пунктів інформаційного повідомлення вимагають попередньої аналітичної підготовки (п.15); Активне використання Інтернету (п.п. 16 – 17); Публікація проектів НПА (п.17); Обговорення – не менше місяця (п.18); Оприлюднення всіх пропозицій та протоколів обговорення (п.19); Підготовка детального звіту за формою (п. 20).

Слайд 14

4.5. Вивчення громадської думки Опитування; Анкетування; контент-аналіз інформаційних матеріалів; фокус-групи; створення телефонних "гарячих ліній", моніторинг коментарів, відгуків, інтерв'ю, інших матеріалів у ЗМІ для визначення позиції різних соціальних груп населення та заінтересованих сторін; опрацювання та узагальнення висловлених у зверненнях громадян пропозицій та зауважень з питання, що потребує вивчення громадської думки. (п.22. Порядку проведення консультацій)

Слайд 15

4.6. Результати проведення консультацій Результати проведення консультацій з громадськістю враховуються органом виконавчої влади під час прийняття остаточного рішення або в подальшій його роботі. (п.4. Порядку проведення консультацій)

Слайд 16

5.1. Три головні мети громадської ради: створення умов, контроль, сприяння створення умов для реалізації громадянами конституційного права на участь в управлінні державними справами; здійснення громадського контролю за діяльністю органів виконавчої влади; сприяння врахуванню органом виконавчої влади громадської думки під час формування та реалізації державної політики. (п. 3 Типового Положення Громадської Ради, затвердженого Постановою КМУ № 996)

Слайд 17

5.2. Чотири головних завдання громадської ради: пропозиції до плану консультацій; громадський контроль; збирання пропозицій від громадськості; організація заходів з публічного обговорення актуальних питань

Слайд 18

5.3. Чотири головних завдання громадської ради: пропозиції до плану (1) та контроль (2) 1. Готує пропозиції до: орієнтовного плану проведення консультацій з громадськістю; щодо організації консультацій з громадськістю; Щодо підготовки проектів НПА 2. Громадський контроль: проводить громадську експертизу; громадську антикорупційну експертизу проектів НПА; здійснює громадський контроль за врахуванням пропозицій та зауважень громадськості; дотриманням НПА, спрямованих на запобігання та протидію корупції; (п. 4 Типового Положення Громадської Ради, затвердженого Постановою КМУ № 996)

Слайд 19

5.4. Чотири головних завдання громадської ради: збирання пропозицій (3), організація заходів (4) 3. Пропозиції від громадських організацій щодо вирішення питань, які мають важливе суспільне значення : збирає; узагальнює подає інформацію до органів влади; 4. Організовує публічні заходи для обговорення актуальних питань розвитку області (п. 4 Типового Положення Громадської Ради, затвердженого Постановою КМУ № 996)

Слайд 20

5.5. Основні права громадської ради утворювати робочі органи; залучати працівників органів влади, місцевого самоврядування, експертів та науковців; організовувати і проводити семінари, конференції, круглі столи та інші заходи; отримувати від влади інформацію необхідну для забезпечення діяльності ради; отримувати проекти НПА з питань, що потребують проведення консультацій з громадськістю. (п. 5 Типового Положення Громадської Ради, затвердженого Постановою КМУ № 996)

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Політика