Весняний пейзаж "Рідні краєвиди""
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Тест 1. Вид образотворчого мистецтва, основним засобом зображення в якому є колір: а) живопис; б) скульптура; в) графіка. 2. До теплих кольорів належать: а) червоний, оранжевий, жовтий; б) зелений, синій, фіолетовий; в) білий, сірий, чорний. 3. До холодних кольорів належать: а) рожевий, коричневий; б) червоний, оранжевий, жовтий; в) голубий, синій. 4. Жанр образотворчого мистецтва, присвячений зображенню природи, краєвидів міст і сіл: а) портрет; б) пейзаж; в) натюрморт. 5. Основним виражальним засобом графіки є… а) тон; б) крапка, лінія; в) акварель. 6. Художник-мариніст малює… а) портрети; б) морський пейзаж; в)тварин.
“Шифрограма” Ключ:прочитати вислів через одну літеру В п е р с ь н ж а у і т д в е, ц к б р ч а х с і у й н т е ф с я е.
Березень Перший місяць я весни, Я – пролісковий цвіт. Я пережив зимові сни, І знов родивсь на світ. Прикмети *Березень березовим віником зиму вимітає, а весну в гості запрошує. *Березень часом снігом сіє, часом сонцем гріє. *У березні кожух і без ґудзиків теплий. *Березень у зими кожуха купив, а на третій день продав. *Ще березень далеко, а він уже виглядає лелек. *У березні день з ніччю зустрічається.
Квітень Сонечко принесло весняне тепло. Під його промінням все ожило. Із трави і квітів тчуться килими. Сонечко в садочку бавиться з дітьми. ПРИКМЕТИ Квітневий день рік годує. Хто в квітні не сіє, той у вересні не віє. Квітневої роботи на май не відкладай. Квітень з водою, а травень – з травою. У квітні ластівка день починає, а соловей кінчає. Де ластівка не літає, а в квітні додому прилітає.
Травень Вийшов травень з лісу, Лугові вклонився. Од вітрів і сонця Луг зазеленився. М. Сингаївський ПРИКМЕТИ Як у травні дощ надворі, то восени хліб у коморі. Як у травні дощ не впаде, то і золотий плуг не виоре. Як випадуть у травні три добрі дощі, то вродить хліба на три роки. Дощ у травні – врожай справний. Травневий дощ хліба на ноги піднімає. Травень ліс прибирає – літо в гості накликає.
Динамічна пауза Встало вранці ясне сонце, Ми до нього потягнулися, за промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечко розвеселяти. Встали – сіли, встали-сіли: От уже й розвеселили. Нумо всі, нумо всі!
Словникова робота Пуантилізм –течія у живописі кінця ХІХ – початкуХХ століття, що характеризується манерою накладання чистих фарб окремими точковими мазками Пуантилізм –мальовнича манера у вигляді мазків - точок
Послідовність виконання малюнка технікою малювання “Пуантилізм” Виберіть мотив і «напишіть» його в умі, визначивши, що буде головним на вашому малюнку. Визначте точку зору, лінію горизонту. Вирішіть, яка частина аркуша буде відведена небу, землі, деревам, воді тощо. Уникайте ситуацій, коли лінія горизонту поділяє лист пополам, і зображень, у яких дерево, стовп, будинок та інші об'єкти ділять малюнок по вертикалі на дві рівні частини. Виконавши малюнок, починайте роботу фарбами. Спочатку пропишіть воду, землю, небо, дерева, і тільки тоді працюйте над конкретизацією форми предметів (накладаючи мазки – точки). Особливу увагу приділіть предметам, розташованим на пер шому плані. Вони пишуться більш чітко за кольором, контрастами; предмети другого плану мають вигляд плоскої плями з холодним блакитним, фіолетовим або сірим відтінком.
Яка земля! Чарівна, пречудова! Вона нам мати. Ми – її дитя! Летить на землю весняна обнова, Бурлить, вирує на землі життя!
Схожі презентації
Категорії