Царство Народних Танців
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Гризюк Наталія Петрівна, учитель музичного мистецтва Монастирищенської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №5 Розділ: Запрошує танець і марш Тема: Царство Народних Танців Урок музичного мистецтва у 3 класі
Мета: Поглибити знання школярів про танцювальну музику; збагатити уявлення третьокласників про танці народів світу; познайомити з поняттям “канон”. Розвивати емоційну сферу школярів, почуття ритму, предметні компетентності. Виховувати виконавську і слухацьку культуру; підтримувати пізнавальний інтерес до народної і професійної музики
Назвіть танці, які щойно прозвучали. Яке походження вони мають? Які ще українські народні танці вам відомі? (гопак, аркан, метелиця) (це - українські народні танці) (козачок, коломийки, шумка)
- Знайдемо на карті назви народних танців різних країн Україна Росія Польща (гопак, козачок, аркан, метелиця) (кадриль, бариня, камаринська) (мазурка, краков'як)
Музичний словник: Канон – багатоголосний твір, у якому всі голоси виконують одну мелодію, вступаючи почергово
Російський композитор Михайло Глінка написав оперу “Руслан і Людмила” за казковим сюжетом Олександра Пушкіна. Цей твір сповнений чарівної, таємничої, прекрасної та виразної музики Михайло Глінка
Аналіз прослуханої музики Які картини “намалювала” музика “Лезгінки” ? Який характер музики цього танцю? (ритмічний, запальний, енергійний) Спробуйте передати характер танцю оплесками або рухами
Музичний словник: Лезгінка – стрімкий дводольний танець, поширений серед народів Кавказу. Його музика чітка, ритмічна, енергійна. В цьому танці зазвичай відтворюються рухи орла
Прослухаємо і розучимо чеську народну пісню “Полька” Сяє в небі сонечко, сонечко, Золотеє донечко, донечко, Вітер бачить хмарочку, хмарочку: "Гей, станцюєм полечку, полечку!" Приспів. Тра-ля ля-ля тра-ля-ля-ля Гей, станцюєм полечку, полечку!
Струни скрипки тонкі, тонкі, Звуки флейти дзвінкі, дзвінкі, Грайте труби голосніш голосніш, Танок буде веселіш, веселіш. Приспів. Тра-ля--ля ля тра-ля--ля ля Танок буде веселіш, веселіш!
3. Руки самі хлопають, хлопають, Ноги самі тупають, топають. Дружать танець з піснями, піснями, Гей співайте всі з нами, всі з нами! Приспів. Тра--ля ля-ля тра--ля-ля ля Гей співайте всі з нами, всі з нами!!!
Чи може пісня мати танцювальний характер? Якому типу музики присвячено пісню “Полька”? Які ще пісні танцювального характеру вам запам'ятались? (так) (танцю) (“Гарний танець гопачок”, “Чобітки мої червоні”)
Танцювальний портрет Полька (з чеської – половина) – народний чеський танець, веселого, рухливого характеру, який танцюють дрібними “половинними” кроками. Згодом вона стала відомою і популярною на балах у всьому світі
Підсумок уроку Що нового ви дізнались на уроці? Чим відрізняються поняття “танець” і “танцювальність”? Із музикою якої опери ви познайомилися, хто її автор? (про танці “Полька” і “Лезгінка”, про канон) (танець – ритмічні рухи під музику, а танцювальність – властивість музики) (“Руслан і Людмила” Михайла Глінки)
Список використаних джерел: Музичне мистецтво: підруч. для 3 кл. загальноосвіт. навч. закл./ О. Лобова.- К.: Школяр, 2013. – 114с.:іл. http://boxmail.biz/constructor/img/113684.jpg http://ilmu.su/wp-content/uploads/2014/12/Lezginka.jpg https://www.youtube.com/watch?v=fOUTYFtOVXk https://www.youtube.com/watch?v=bH0iv7-Afi4
Схожі презентації
Категорії