Структури клітинного рівня: біомолекули та органели клітини
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Мета уроку: узагальнити та систематизувати знання учнів про основні положення клітинної теорії, особливості будови клітини її функції, структуру клітинного рівня; формувати уміння пояснювати особливості забезпечення взаємозв’язку між життєвими функціями в клітині; розвивати в учнів матеріалістичний погляд на процеси роботи клітин; уміти робити висновки.
Хід уроку: І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань: (біологічний диктант) Методи вивчення життя на молекулярному рівні. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів: 1. Налаштування учнів на роботу. 2. Повідомлення теми і мети уроку. 3. Визначення цілей уроку. ІУ. Робота по темі уроку
Робота в парах 1. Користуючись принципом, комплементарності азотистих основ, напишіть послідовність нуклеотидів у ланцюзі ДНК, що буде синтезована на матриці ланцюга ДНК із такою послідовністю нуклеотидів: ААА ГЦА ЦЦГ ЦАГ ГГГ АГГ ААА ЦТТ ТЦА ДАТ 2. Користуючись принципом комплементарності азотистих основ, напишіть послідовність нуклеотидів і-РНК, що буде синтезована на такому фрагменті ДНК: ААА ГЦА ЦЦГ ЦАГ ГГГ АГГ ААА ЦТТ ТЦА ЦАТ 3. Яку довжину має частина молекули ДНК, що кодує молекулу інсуліну, якщо відомо, що до складу цієї молекули входить 51 амінокислота, а лінійна довжина одного нуклеотиду в нуклеїновій кислоті дорівнює 3,4 ангстреми? 4. Білок рибонукліаза складається з 124 амінокислот. Визначте відносну молекулярну масу гена, який кодує цей білок.
Схожі презентації
Категорії