оздоровче тренування
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
План Вступ 1. Оздоровче тренування: показання і протипоказання 2. Принципи, методи і засоби оздоровчого фізичного тренування 3. Фізичне виховання дітей дошкільного віку Висновки Список використаної літератури
позитивні емоції фізична культура, спорт корисна їжа відмова від шкідливих звичок особиста гігієна здоровий відпочинок здоровий спосіб життя
Слід зазначити, що показання до заняття фізичною культурою і спортом носять суто індивідуальний характер.
Найбільш поширеним випадком показання до фізичних навантажень для людей буде наявність надмірної ваги.
Ще одним показанням до фізичних навантажень є «сидяча» робота або малорухливий спосіб життя в цілому.
Показання до виконання фізичних навантажень є найкращими рекомендаціями для профілактики гіподинамії та гіпокінезії
Показання до фізичних навантажень можна прописати всім людям, які бажають вести здоровий спосіб життя і продовжити за цей рахунок своє творче довголіття. Однак не слід забувати, що існують також індивідуальні протипоказання до підвищених навантажень на організм.
Навіть якщо лікарі радять вам відмовитися від відвідування тренувань з інтенсивним фізичним навантаженням, напевно вони порадять все ж забезпечувати рухову активність організму хоча б в індивідуальному щадному режимі.
Головне при цьому - правильно дозувати навантаження і постійно здійснювати контроль за своїм самопочуттям, щоб виконання фізичних вправ приносило тільки користь для здоров'я
Усі принципи здійснюються не у відриві один від одного, а лише у взаємозв'язку, в єдиному процесі виховання, навчання й тренування
Методи: Збільшення кількості занять Збільшення тривалость занять Збільшення щільності занять Збільшення інтенсивності занять Постійне розширення засобів, які потрібні для тренування Збільшення складності рухів Правильна побудова занять
Засоби: Найголовнішою характеристикою засобів є їх різноманітність, тобто виконання вправ: на витривалість Силові Для суглобів хребта, рук, ніг Зміна положення тіла
Основними педагогічними чинниками формування ціннісного становлення до здоров’я виступають: освітнє середовище; всебічна діяльність учнів навчальних закладів; діяльність педагогічного колективу; мотивація учнів та педагогів до здорового способу життя
Дошкільний вік (3-6 років) характеризується значною динамікою показників, якими визначаються фізичний і руховий розвиток дитини.
У молодшому дошкільному віці (3-4 роки) необхідно створити всі умови для оволодіння дитиною багатьох видів найпростіших рухів, дій і загартовуючих процедур
У 5-6 років (старший дошкільний вік) дітям необхідно опановувати нові види фізичних вправ, підвищувати рівень фізичної спроможності, заохочувати їх до участі у колективних іграх і змаганнях з ровесниками
слід приділяти особливу увагу опануванню новими видами рухів пальців рук і кисті, вдосконаленню спритності.
Спритність розвивається при переміщеннях із зміною напряму ходьби та бігу, у вправах з предметами, особливо з м'ячем, грі з кубиками, пластиліном
Заняття фізичними вправами слід проводити щоденно у формі зарядки, занять для засвоєння і вдосконалення рухів та різноманітних ігор.
перед тим, як іти до школи, дитина повинна оволодіти певним рівнем розвитку рухових якостей і навичок
Список використаної літератури: Дубенчук А. Система роботи загальноосвітнього навчального закладу щодо зміцнення та збереження здоров’я учнів / А. Дубенчук // Фізичне виховання. – 2005. - №3. – С. 33-36 Єжова О. Ціннісне ставлення до здоров’я: чинники й умови / О. Єжова // Краєзнавство. – 2009. – №20. – С. 3-5 Жаліло Л. Розвиток валеології: суспільна необхідність і завдання / Л. Жаліло // Науковий світ. – 2008. - №12. – С. 26-27 Шмаргун В. Чому рухи нашого тіла впливають на психіку та інтелект / В. Шмаргун // Початкова школа. – 2007. - №10. – С. 51-54 Щерба М. Дбати про своє здоров’я ніколи не пізно / М. Щерба // Літературна Україна. – 2012. – 6 грудня. – С. 15
Схожі презентації
Категорії