Фізичне тренування в процесі навчально-бойової діяльності як одна із форм фізичної підготовки військовослужбовців
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Фізичне тренування в процесі навчально-бойової діяльності як одна із форм фізичної підготовки військовослужбовців Виконала: Саламанюк Юлія
Фізичне тренування дозволяє використовувати час, який відводиться на службову діяльність і бойову підготовку, для додаткового фізичного тренування особового складу, пов'язує фізичну підготовку з конкретними завданням бойового навчання воїнів. Дана форма направлена на: підвищення і підтримку фізичної підготовленості і професійної працездатності; вдосконалення військово-спеціальних рухових навиків і умінь; збереження необхідної рухової активності військовослужбовців у такі періоди військово-професійної діяльності, коли складно проводити заняття в інших формах їх фізичного вдосконалення.
Фізичне тренування в процесі навчально-бойової діяльності, розрізняють такі особливості: • використання часу, який відводиться на різні предмети бойової підготовки і інші види військово-професійної діяльності; • тісний зв'язок із змістом навчально-бойової діяльності; • відсутність жорсткої регламентації організаційних і методичних параметрів.
І. Фізичні вправи в умовах чергувань проводяться з метою: • збереження раніше досягнутого рівня фізичної тренованості, розумової і фізичної працездатності; • заповнення дефіциту рухової активності; • підтримка фізичної і психічної готовності військовослужбовців до екстренних дій. Організовуються у вигляді спеціально розроблених комплексів, що включають вправи для окремих груп м'язів, на увагу і координацію, для попередження або зняття несприятливого впливу на організм монотонної роботи, одноманітної пози, обмеження рухової активності, деяких чинників зовнішнього середовища і т.ін. Підбір фізичних вправ здійснюється з урахуванням особливостей відповідної військово-професійної діяльності військовослужбовців (загального режиму чергування, характеру роботи, наявності в ній пауз або перерв, робочої пози, зовнішніх умов), а також рівня тренованості і ступеня стомлення особового складу.
II. Попутне фізичне тренування направлене на підвищення фізичної підготовленості, вдосконалення військово-прикладних рухових навиків і польової виучки військовослужбовців. Воно забезпечує: • вдосконалення здібностей військовослужбовців, їх швидке пересування на різноманітній місцевості пішки і на лижах у поєднанні з подоланням перешкод; • розвиток загальної витривалості та інших фізичних здібностей; • підвищення військово-спеціальної підготовленості; • вдосконалення навиків використовування техніки і зброї в умовах значних фізичних навантажень; • підготовка військовослужбовців до дій у захисному одязі і в умовах обмеженої видимості, формування навиків колективних дій.
Попутне фізичне тренування проводиться при пересуванні підрозділів до місць занять, під час занять по бойовій підготовці і поверненні з них. При пересуванні підрозділів до місць занять по бойовій підготовці (тактичних полів, полігонів, стрільбищ, парків і т.ін.) засобами тренування можуть бути: 1. Ходьба. 2. Прискорене пересування на місцевості із зброєю і спорядженням. 3. Подолання природних перешкод. 4. Подолання окремих спеціально створених перешкод. 5. Метання гранат, перенесення тягарів. 6. Подолання водних перешкод. 7. Прийоми рукопашного бою. 8. Пересування на лижах. 9. Посадка на машини і висадка з них і т.ін.
III. Фізичні вправи при пересуванні військ транспортними засобами виконуються з метою збереження досягнутого раніше рівня фізичної тренованості і підтримки постійної готовності особового складу до дій з максимальною напругою. Фізичні вправи при пересуванні військ транспортними засобами виконуються у вигляді спеціальних комплексів, зміст яких обумовлений завданнями майбутньої діяльності військ, специфічними особливостями транспортних засобів, часом пересування, місцем виконання і іншими умовами. Фізичне тренування в процесі навчально-бойової діяльності може проводитися і в інших умовах: • при перебуванні особового складу в укриттях (траншеях, сховищах і т.ін.); • під час перерв між теоретичними заняттями; • під час встановлених розпорядком дня пауз активного відпочинку.
1. Для військовослужбовців механізованих підрозділів і підрозділів курсантів військових навчальних закладів, які готують офіцерів для механізованих підрозділів: - Переважно розвиток сили, загальної та швидкісної витривалості, швидкості в діях; - Вироблення навичок у подоланні перешкод, метанні гранат, оволодінні прийомами рукопашного бою, плаванні в обмундируванні зі зброєю і переправах вплав; - Підготовка до виконання тривалих маршів в пішому порядку і на лижах, марш-кидків по пересіченій місцевості; - Виховання згуртованості та вдосконалення навичок у колективних діях на тлі великих фізичних і психічних навантажень. 2. Для військовослужбовців танкових, артилерійських, автомобільних, інженерних, транспортних підрозділів і підрозділів курсантів військових навчальних закладів, які готують офіцерів для цих підрозділів: - Переважно розвиток сили, швидкісної та силової витривалості, спритності; - Вироблення навичок у плаванні в обмундируванні зі зброєю при переправах вплав; - Підвищення стійкості до закачування; - Виховання згуртованості та вдосконалення навичок у колективних діях на тлі великих фізичних і психічних навантажень.
3. Для військовослужбовців підрозділів зв'язку, радіотехнічних, ракетних, зенітних ракетних підрозділів і підрозділів курсантів військових навчальних закладів, які готують офіцерів для цих підрозділів: - Переважно розвиток сили, швидкісної та силової витривалості, швидкості в діях; - Розвиток і вдосконалення навичок у підніманні і перенесенні тягарів; - Виховання згуртованості та вдосконалення навичок у колективних діях на тлі великих фізичних і психічних навантажень. 4. Для військовослужбовців підрозділів забезпечення, обслуговування, ремонту, баз зберігання озброєння і техніки, підрозділів курсантів військових навчальних закладів, які готують офіцерів для цих підрозділів: - Переважно розвиток спритності, сили, силової та швидкісної витривалості; - Розвиток і вдосконалення навичок у підніманні і перенесенні тягарів. 5. Для льотного складу і курсантів військових навчальних закладів військово-повітряних сил і військ протиповітряної оборони: - Переважно розвиток спритності, сили, загальної та силової витривалості; - Удосконалення стійкості до кисневого голодування, закачування і перевантажень; - Розвиток просторового орієнтування, тонкої рухової координації, дихання під надлишковим тиском, емоційної стійкості та стійкості до вібрацій; - Розвиток стійкості до несприятливого впливу обмеженою рухової активності та підтримка працездатності в тривалому польоті
6. Для військовослужбовців підрозділів аеродромно-технічного забезпечення: - Переважно розвиток спритності, сили, силової та швидкісної витривалості; - Розвиток і вдосконалення навичок у підніманні і перенесенні тягарів. 7. Для військовослужбовців розвідувальних підрозділів, підрозділів сил спеціальних операцій Збройних Сил: - Переважно розвиток сили і силової витривалості, загальної та швидкісної витривалості, швидкості в діях; - Вироблення навичок у подоланні перешкод, метанні гранат, плаванні в обмундируванні зі зброєю; - Підготовка до виконання тривалих маршів в пішому порядку і на лижах, марш кидків по пересіченій місцевості; - Розвиток рішучості, сміливості, ініціативи і винахідливості, підвищення емоційної стійкості
Схожі презентації
Категорії