Мультимедійний урок
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Очікувані результати Після уроку виховувати зацікавленість до геометрії творчий пошук, активність, ініціативність вміння використовувати власний досвід застосовувати цю теорему до розв’язування задач засвоїти зміст і доведення теореми про кути трикутника Вчитель математики І.Ф.Цой
Встановити відповідність Внутрішні: різносторонні, односторонні; відповідні Суміжні кути, ознака паралельності прямих, теорема про суміжні кути, розгорнутий кут, кути утворені при перетині прямих січною. Кут, градусна міра якого дорівнює 1800. Сума дорівнює 1800. Якщо, внутрішні різносторонні навхрест лежачі кути рівні Якщо, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 1800 Два кути, в яких одна сторона спільна, а дві інші – доповняльні промені Вчитель математики І.Ф.Цой
Ключ Внутрішні: різносторонні, односторонні; відповідні Кут, градусна міра якого дорівнює 1800 Сума дорівнює 1800. Якщо, внутрішні різносторонні навхрест лежачі кути рівні Якщо, сума внутрішніх односторонніх кутів дорівнює 1800 Два кути, в яких одна сторона спільна, а дві інші – доповняльні промені кути утворені при перетині прямих січною розгорнутий кут суміжні кути теорема про суміжні кути ознака паралельності прямих ознака паралельності прямих
Сократ Те, що я встиг пізнати, - чудово. Сподіваюся таке ж чудове те, що мені доведеться пізнати. Вчитель математики І.Ф.Цой
Чи завжди можливо за допомогою трьох кутів побудувати трикутник? Вчитель математики І.Ф.Цой
ОЦІНЮВАННЯ Якщо набрали 2 і більше балів За кожну правильну відповідь 1 бал Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Чи існує трикутник, два кути якого дорівнюють 120 і 80? Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Чи існує трикутник з двома прямими кутами? Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Закінчіть речення: «Сума внутрішніх кутів трикутника дорівнює…» Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Один з кутів трикутника – тупий. Які два інші? Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Чи існує рівнобедрений трикутник, кути якого дорівнюють 30 і 60? Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Один з кутів рівнобедреного трикутника дорівнює 100. Чому дорівнюють інші кути? Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Один з кутів трикутника прямий. Які два інші? Вчитель математики І.Ф.Цой
Дати відповіді на питання: Кут при основі рівнобедреного трикутника дорівнює 30. Чому дорівнює кут при вершині? Вчитель математики І.Ф.Цой
ОЦІНЮВАННЯ Якщо набрали 2 і більше балів За кожну правильну відповідь 1 бал Вчитель математики І.Ф.Цой
Р.Декарт Недостатньо мати добрий розум головне – раціонально застосувати його Вчитель математики І.Ф.Цой
Дж.Венг Так звана самостійна робота – це вершки математики… без роботи такого характеру вивчення математики майже даремна річ… Вчитель математики І.Ф.Цой
Горацій Потрібно сьогодні сказати лише те, що доречно сьогодні, все інше відкладемо і скажемо, коли буде потрібно Вчитель математики І.Ф.Цой
Які риси характеру, з наведених нижче допомагали викликати інтерес до вивчення теми? А які заважали? активність; апатія; ввічливість; упертість; гуманність; діловитість; дисциплінованість; допитливість; ініціативність; наполегливість; недбалість; організованість Вчитель математики І.Ф.Цой
Схожі презентації
Категорії