Геометричні фігури: промінь, кут
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
математика 1 клас Геометричні фігури: промінь, кут. Розпізнавання ліній (прямі і криві лінії, замкнені і незамкнені лінії). за підручником «Математика 1 клас» Ф.М. Рівкінд, Л.В. Оляницька.
І. Організаційний момент. II. Перевірка рівня засвоєння змісту навчального матеріалу. 1.Загадки Хто двічі родиться, а раз умирає? Чи може дощ іти два дні підряд? 2. — Поміркуйте, про що говорить нам народна мудрість. Якщо на коні сидять двоє, то один з них по винен бути позаду.
III. Актуалізація опорних знань. 1. Усне опитування. — Які геометричні фігури ми вже вивчили? — Покажіть на дошці точку, горизонтальну пряму, вертикальну пряму, похилу пряму, криву лінію, ламану лінію.
2. Виконання практичних завдань. — Намалюйте у повітрі лінії: вертикальну пряму, горизонтальну пряму, похилу пряму, криву лінію, ламану лінію. 3. Виконання № 1 у зошиті з друкованою основою. 3. Виконання № 1 у зошиті з друкованою основою.
IV. Повідомлення теми і мети уроку, V. Вивчення нового матеріалу. 1. Робота за підручником. Завдання № 1. - Що зробила Точка-мандрівниця з прямою? - Чи мають ці частини початок? А кінець? Це – проміні. Промінь – це частина прямої, яка тільки з одного боку обмежена точкою. Виконання № 2 у зошиті з друкованою основою.
2. Робота з геометричним матеріалом. - Як називаються ці фігури? - Скільки на малюнку трикутників? Покажіть їх. - Скільки у трикутника кутів, вершин, сторін? - А в чотирикутника? - Як називається фігура, у якої 8 кутів?
— Де ви зустрічалися з кутами? Де в нашому класі є кути? Кут — геометрична фігура, він має вершину і сторони. Сторони кута — промені, що виходять з однієї точки, в них спільний початок — вершина кута, вона позначається латинською літерою. 3. Робота за підручником. Завдання № 2. - Розгляньте фігури на малюнку. - З чого вони складаються? - Послухайте і запам'ятайте правило
VI. Закріплення знань і способів дій. 1. Робота за підручником. Завдання № 3. — Чи є на малюнку горизонтальні прямі; вертикальні прямі; похилі прямі? — Чи є на малюнку промені? 2. Робота в зошитах із друкованою основою. 1) Завдання № 3. Вказівка: намагайтесь обвести малюнок не відриваючи руки. 2) Завдання № 4. — Знайдіть лінії, що утворили кут. 3) Завдання № 5.
VII. Підсумок уроку. —З якими геометричними фігурами ми ознайомились на уроці? — Що таке промінь? — Що таке кут? МОЛОДЦІ!
http://akartinki.narod.ru/24.htm - анімаційні тварини http://miranimashek.com/- анімаційні картинки http://www.lenagold.ru/ - кліпарти на прозорому фоні http://www.design-warez.ru/ - фони слайдів для фізхвилинки http://www.ruminus.ru/ - мінусовка для фізхвилинки Оформлення презентації: http://educat.at.ua/ - фон Доброгорська Г.В.
Схожі презентації
Категорії