Довжина кола. Площа круга
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Математичний диктант 1 варіант 2 варіант 1) ________- геометрична фігура, яка складається з усіх точок, рівновіддалених від центра 2) Відстань від центра кола до довільної точки кола називається___________ 2) Відрізок, що з’єднує дві точки кола і проходить через його центр називається__________ 1) __________ - геометрична фігура, яка обмежена колом
Мета: повторити , систематизувати та поглибити знання учнів про коло, круг та їх частини; виробити вміння знаходити довжину кола та площу круга за формулами; виховувати інтерес до математики, увагу, старанність, здоровий спосіб життя.
Математичний диктант 1 варіант 2 варіант 3) Запишіть, використовуючи рисунок, які точки належать кругу: 4) Запишіть, використовуючи рисунок, які точки належать колу:
Математичний диктант 1 варіант 2 варіант 5) Використовуючи формулу d = 2r, знайдіть невідому величину:
1 варіант 2 варіант 1) КОЛО - геометрична фігура, яка складається з усіх точок, рівновіддалених від центра 2) Відстань від центра кола до довільної точки кола називається РАДІУСОМ 2) Відрізок, що з’єднує дві точки кола і проходить через його центр називається ДІАМЕТРОМ 1) КРУГ - геометрична фігура, яка обмежена колом Перевір себе:
Перевір себе: 1 варіант 2 варіант T S N P O B C D E O B C E S N P 3) Запишіть, використовуючи рисунок, які точки належать кругу: 4) Запишіть, використовуючи рисунок, які точки належать колу:
Перевір себе: 1 варіант 2 варіант 6 48 46 15 8 16 5) Використовуючи формулу d = 2r, знайдіть невідому величину:
А довжина кола від чого залежить? (від довжини діаметра) Який же висновок можна зробити? (чим більший діаметр, тим більша довжина кола, і навпаки) Як називається така залежність? (пряма пропорційна залежність) Від чого залежатиме розмір нашої снігової баби? (від довжини кіл)
Отже, для всіх кіл відношення довжини кола до діаметра повинно бути одним і тим самим числом? Давайте перевіримо це!
Експеримент. Робота в парах У вас на партах круг з «лимона». Розділимо цей круг надвоє і розрівняємо ці шматочки. Перед нами – 2 відрізки із трикутниками-зубчиками. Накладемо ці трикутнички.
У нас вийшов прямокутник із сторонами r та π r (пів довжини кола)! А площу прямокутника ми знайти можемо: треба довжину помножити на ширину, отже: S=r • π r = π r 2 S= π r 2
Вправа «Незакінчені речення» «На сьогоднішньому уроці ми дізналися …» «Найбільше мені сподобалось…» «Найважливішим відкриттям для мене було …» «Я тепер знаю такі формули…»
Схожі презентації
Категорії