ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
УСНЕ Й ПИСЬМОВЕ ДОДАВАННЯ Й ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. СКЛАДАННЯ ЗАДАЧІ ЗА КОРОТКИМ ЗАПИСОМ. Математика 2 клас Презентацію підготувала вчитель-методист Скандинавської гімназії м. Києва Біляченко Ольга Василівна
Актуалізація опорних знань учнів Математичний диктант Знайти суму чисел 34 і 50; від 78 відняти 39; 50 зменшити на суму чисел 22 і 4; від 80 відняти різницю чисел 56 і 25; різницю чисел 99 і 47 збільшити на 14; 33 збільшити на різницю чисел 61 і 40. 84 39 24 49 66 54
Виконання завдання № 568 Суму чисел 25 і 7 зменшити на 12. 65 зменшити на суму чисел 18 і 4. Різницю чисел 60 і 12 зменшити на 15. 20 43 33
Цікаві задачі Летіли горобці і всілись на стовпці. Якби сіли по одному, то залишився би без місця горобець, а якби по два, то вільним був би стовпець. Скільки було горобців і скільки стовпців? Одна білочка назбирала 9 сироїжок та 6 маслюків і поділилась з іншою - дала їй 8 грибів. Яке найменше число сироїжок могла одержати інша білочка? Горобців - 4, стовпців - 3 2
Цікаві задачі Коли діти вишикувались у ряд, то Микола побачив, що він стоїть п'ятим від правого краю і третім від лівого. Скільки дітей вишикувались? На гілці сиділо кілька пташок. Після того, як 4 пташки полетіло, на гілці залишилось на 2 пташки більше, ніж полетіло. Скільки пташок сиділо на гілці? 7 5+2=7, 3+4=7 4+2=6, сиділо 6+4=10
На болотному концерті Жабки виступали. 27 - у дудку грали, 25 — співали. Скільки всіх було талантів — Співаків і музикантів?
На іменини Хрюші Подарували груші. Зелених—18, А жовтих груш — 13. Допоможіть же Хрюші Всі полічити груші!
Розвиток математичних умінь Розв'язування прикладів № 570 (самостійно) Перевірка роботи (фронтально, коментовано) 89 47 66 82 69
Розвиток математичних умінь Робота над задачами Розв'язування задачі № 569 Діти виконують це завдання самостійно. Перевірка роботи (взаємоперевірка в парах). Відповідь: найкоротша червона смужка.
Робота над задачами Складання задачі 571 за скороченим записом Про що дізнаємося спочатку? Яку дію треба виконати? Яку дію треба виконати, щоб відповісти на головне запитання задачі? Назвіть інший спосіб розв'язання задачі. Діти самостійно записують розв'язання задачі.
Перевірка роботи 1) 9 + 9 = 18 (л) – витратили всього води; 2) 50 – 18 = 32 (л) 50 – (9 + 9) = 32 (л) Відповідь: 32л води залишилось в діжці.
Біляченко Ольга Василівна, м. Київ, Скандинавська гімназія Фізхвилинка “Вірний друг людини”
Робота над задачами Складання задачі 572 за скороченим записом і числовими даними 90 – 70 = 20 (к.) – ціна олівця; 70 – 20 = 50 (к.) – ціна пензлика. Відповідь: ціна олівця – 20к., а пензлика – 50к.
Гра “Мовчанка” Обчислити. Записати тільки відповіді. 45 – 36 21 + 34 56 - 44 16 + 15 38 – 19 67 - 29 31 - 18 46 – 7 9 55 12 31 19 38 13 39
Самостійна робота 1 варіант 54+ (35 - 27) 60 - (43 - 15) 65 - 26 + 1 90 – 56 - 12 2 варіант 30 - (11 - 7) 56 - (34 + 13) 19 + 19 - 20 72 - 51 – 11 62 40 32 22 26 18 9 10
92 банани З'їла в січні мавпа Чана. Потім на дієту сіла, Менш на 48 з'їла. Скільки в лютому бананів З'їла «худорлява» Чана?
Дістав горобчик сиру 40 грамів. З них 27 віддав синочок мамі. А сам доїв усе, що залишилось. То скільки ж сиру в шлунку помістилось?
Підсумок уроку Які навички вдосконалювали на уроці? Чи з усіма завданнями вдалося впоратися?
Схожі презентації
Категорії