Додавання і віднімання круглих сотень
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Підготовчі вправи: Скільки сотень у числі : 660, 308, 400, 800; Скільки всього десятків в числах : 365, 430, 90, 170 ; Розклади числа на розрядні доданки: 678 = 540 = 309 =
Поясни спосіб обчислення: 300 + 600 = 900 3сот.+ 6сот.=9сот. 500 – 300 = 200 5сот.- 3сот.=2сот. 50 + 90 = 140 5дес.+9дес.=14дес. 140 – 60 = 80 14дес.-6дес.=8дес.
Тема: Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків із переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Кути. Побудова прямого кута на папері в клітинку.
Завдання: Ознайомитись з усним додаванням і відніманням круглих сотень і круглих десятків з переходом через десяток. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії першого ступеня. Пригадати знання про кути,їх види, прийоми визначення прямого кута, його побудову. Провести творчу роботу над умовою задачі.
Знати Прийоми додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Види кутів, прийоми побудови прямого кута. Як вибирати дію до задачі за умовою і за запитанням.
Вміти: Застосовувати прийом додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків з переходом через десяток. Розрізняти кути, визначати вершину і сторони прямого кута, Будувати прямий кут в зошиті. Вибирати дію до задачі за умовою і запитанням.
№ 556 Коментуй так : визначаємо скільки сотень в числі; від 10сот.- 7сот.=3сот. до 3сот. + 3 сот. = 6сот. від 6сот.4дес.-6сот.=4дес. від 6сот.4дес.- 4дес. = 6сот. Розв’яжи самостійно: 900-400-200= 500+100-300= Подумай: чи зміниться результат останнього прикладу, якщо змінити порядок обчислень? 500-300+100=
Пригадай: Назви дію, протилежну дії додавання. Продовж думку: Задача розв’язується дією додавання якщо в умові сказано про…. Задача розв’язується дією додавання, якщо в запитанні запитують про… Задача розв’язується дією віднімання, якщо в умові сказано про… Задача розв’язується дією віднімання, якщо запитання звучить так….
Задача 559 40 л води 30 л води з них відлили 20л. Про що можна дізнатись за поданими числами? Обери запитання до задачі і розв’яжи задачу: - Скільки літрів води залишиться у двох баках? - На скільки літрів води менше буде у першому баку, ніж у другому, якщо воду відлили з першого бака? - На скільки літрів води більше буде у першому баку, ніж у другому, якщо воду відлили з другого бака?
Самостійна робота 3 рівень 80+80= 130-60+80= 120-50= 45:5:3= Задача 561 У кілограмовому металевому зливку 700г срібла. Решту маси – мідь. На скільки грамів більше у зливку срібла, ніж міді? (1 кг = 1000г) 4 рівень 30+90= 170-( 20+60)= 180-90= 3*3*9= Задача 561 Розв’язати задачу виразом.
Лист самоперевірки 3 рівень 80+80= 160 130-60+80=150 120-50= 70 45:5:3=3 Задача 561 1) 1000-700=300( г) - мідь 2) 700-300=400(г) Відповідь: на 400 г більше у зливку срібла, ніж міді? 4 рівень 30+90= 120 170-( 20+60)=90 180-90= 90 3*3*9=81 Задача 561 700-( 1000-700) = 400(г) Відповідь: на 400 г більше у зливку срібла, ніж міді?
Схожі презентації
Категорії