X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Додавання і віднімання круглих сотень

Завантажити презентацію

Додавання і віднімання круглих сотень

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Підготовчі вправи: Скільки сотень у числі : 660, 308, 400, 800; Скільки всього десятків в числах : 365, 430, 90, 170 ; Розклади числа на розрядні доданки: 678 = 540 = 309 =

Слайд 2

Поясни спосіб обчислення: 300 + 600 = 900 3сот.+ 6сот.=9сот. 500 – 300 = 200 5сот.- 3сот.=2сот. 50 + 90 = 140 5дес.+9дес.=14дес. 140 – 60 = 80 14дес.-6дес.=8дес.

Слайд 3

Тема: Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків із переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Кути. Побудова прямого кута на папері в клітинку.

Слайд 4

Завдання: Ознайомитись з усним додаванням і відніманням круглих сотень і круглих десятків з переходом через десяток. Удосконалювати вміння розв’язувати задачі на дві дії першого ступеня. Пригадати знання про кути,їх види, прийоми визначення прямого кута, його побудову. Провести творчу роботу над умовою задачі.

Слайд 5

Знати Прийоми додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків. Види кутів, прийоми побудови прямого кута. Як вибирати дію до задачі за умовою і за запитанням.

Слайд 6

Вміти: Застосовувати прийом додавання і віднімання круглих сотень і круглих десятків з переходом через десяток. Розрізняти кути, визначати вершину і сторони прямого кута, Будувати прямий кут в зошиті. Вибирати дію до задачі за умовою і запитанням.

Слайд 7

№ 556 Коментуй так : визначаємо скільки сотень в числі; від 10сот.- 7сот.=3сот. до 3сот. + 3 сот. = 6сот. від 6сот.4дес.-6сот.=4дес. від 6сот.4дес.- 4дес. = 6сот. Розв’яжи самостійно: 900-400-200= 500+100-300= Подумай: чи зміниться результат останнього прикладу, якщо змінити порядок обчислень? 500-300+100=

Слайд 8

Пригадай: Назви дію, протилежну дії додавання. Продовж думку: Задача розв’язується дією додавання якщо в умові сказано про…. Задача розв’язується дією додавання, якщо в запитанні запитують про… Задача розв’язується дією віднімання, якщо в умові сказано про… Задача розв’язується дією віднімання, якщо запитання звучить так….

Слайд 9

Задача 559 40 л води 30 л води з них відлили 20л. Про що можна дізнатись за поданими числами? Обери запитання до задачі і розв’яжи задачу: - Скільки літрів води залишиться у двох баках? - На скільки літрів води менше буде у першому баку, ніж у другому, якщо воду відлили з першого бака? - На скільки літрів води більше буде у першому баку, ніж у другому, якщо воду відлили з другого бака?

Слайд 10

Пригадай: Кут – це два промені, які виходять з однієї точки.

Слайд 11

Самостійна робота 3 рівень 80+80= 130-60+80= 120-50= 45:5:3= Задача 561 У кілограмовому металевому зливку 700г срібла. Решту маси – мідь. На скільки грамів більше у зливку срібла, ніж міді? (1 кг = 1000г) 4 рівень 30+90= 170-( 20+60)= 180-90= 3*3*9= Задача 561 Розв’язати задачу виразом.

Слайд 12

Лист самоперевірки 3 рівень 80+80= 160 130-60+80=150 120-50= 70 45:5:3=3 Задача 561 1) 1000-700=300( г) - мідь 2) 700-300=400(г) Відповідь: на 400 г більше у зливку срібла, ніж міді? 4 рівень 30+90= 120 170-( 20+60)=90 180-90= 90 3*3*9=81 Задача 561 700-( 1000-700) = 400(г) Відповідь: на 400 г більше у зливку срібла, ніж міді?

Слайд 13

Домашнє завдання № 562, 563

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Математика