"Додавання і віднімання десяткових дробів"
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Узагальнити і систематизувати уміння і навички учнів розв'язування вправ на додавання і віднімання десяткових дробів; розвивати вміння аналізувати, робити висновки; привчати учнів працювати творчо і самостійно; виховувати інтерес до математики. Урок проходить у вигляді змагання. Клас поділено на дві команди кораблів, які будуть змагатися у математичній регаті. Переможе та команда, яка набере найбільшу кількість балів.
Перш, ніж вирушити в дорогу, потрібно обчислити довжину маршруту. Задача Регата проходитиме по маршруту, який складається з трьох етапів. Довжина першого етапу 37,84км, другого на 3,8км менша, ніж першого, а третього на 9,88км більша, ніж другого. Обчислити довжину маршруту.
Щоб успішно подолати цей етап регати, потрібно знайти числа, яких не вистачає в ланцюжку обчислень: Завдання для І команди Завдання для ІІ команди 100 87,6 67,1 b - а - 12,9 - с 100 79,1 b 58,9 - а + 13,7 - с За правильно виконане завдання командам нараховується по два бали, а тій, що швидше справилася із завданням - ще один бал.
На цьому острові живе найбільша у світі змія. Середні розміри дорослої рептилії - 5-6 метрів, але іноді зустрічається до 10м довжиною. Якщо правильно виконати завдання, то можна дізнатися, як називається ця змія. Для цього потрібно розташувати в таблиці букви відповідно до відповідей, які отримають учні під час розв`язування вправ. 64,741 0,67 39,05 0,63 8,864 4 1,47 89,172 1) 3,45 + 2,07 - 4,89 = (К) 2) 39,97 + 99,09 - 100,01 = (А) 3) 16,52 - ( 4,9 + 10,95) = (Н) 4) 4,2 - ( 0,98 + 1,75) = (Д) 5) ( 5,3 + 2,7) - ( 1,4 + 2,6) = (А) 6) 37,85 - 24 - 4,986 = (Н) 7) 99,09 - 9,909 - 0,009 = (О) 8) 57 + ( 20,78 - 5,069) - ( 5,6 + 2,37) = (А) За вгадане слово команда отримує два бали, за першість - ще один бал. Завдання:
Учасники регати під час подолання другого етапу змагання знайшли пляшку з посланням. Але прочитати його не вдалося, тому що деякі фрагменти були змиті водою. Командам потрібно відновити записи. 2, + ,3 = 4,7 = 48,36 + 30, ,5 = 10,4 ,36 + 3, ,57 – 0, 0,74 – = 1,5 = 0,25 За правильну відповідь команди отримують по два бали, за першість - ще один бал.
Для того, щоб успішно завершити змагання, командам потрібно поповнити запаси прісної води і фруктів. За даними схемами знайти скільки потрібно набрати літрів води і кілограмів фруктів. І схема ІІ схема - 57,3л води - на 4,9л більше, ніж - на 8,7л менше, ніж - на 1,45кг менше, ніж - 12,85кг фруктів - на 0,75кг більше, ніж ? л ? кг За вірно розв'язані задачі команди отримують по два бали, а хто швидше - додатково один бал.
Старий рибалка, який багато ходив Математичним океаном на вітрилах, пропонує командам такі задачі. За кожну правильну відповідь команді додається по одному балу. Команди відповідають по черзі. Зграя з 7 дельфінів пропливла 14км. Скільки кілометрів проплив кожен дельфін? В один кінець ставка човен доплив за80хв., а назад - за 1год. 20хв. В який кінець ставка човен плив довше? У порт пливли 3 судна, а на зустріч їм - 5катерів. Скільки суден прибуло в порт? Білосніжка та семеро гномів чекали прибуття пароплава 8 годин. Скільки годин чекав пароплава кожен з них? Задача №1 Задача №2 Задача №3 Задача №4
Схожі презентації
Категорії