А Л Г Е Б Р А 10 клас
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
«Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати»В. Кильпатрик
показати практичне застосування вивчених формул; знайти відповідь на запитання : “ Де працює похідна?”сформувати в учнів уміння виділяти в досліджуваному матеріалі головне;розвивати логічне мислення, пам'ять соціальні компетентності;вчити орієнтуватися в нестандартних ситуаціях.пробудження емоційно – оцінювального відношення до предметів і явищ, що сприймаються.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ :сформувати уміння використовувати теоретичні знання для практичного розв'язування задач;набути навичок творчого мислення;набути навичок роботи в малих групах;розвинути інформаційні і соціальні компетентності.
Пам’ятка для учнівБудь уважним.Міркуй, шукай, порівнюй, роби висновки, працюй.Шукай нові способи розв’язування проблеми.Самостійно встановлюй зв’язки відомого з невідомим.Будь наполегливим і не бійся помилитися.Експериментуй та виправляй невдалі спроби.Будь упевнений у своїх здібностях.
2.Як називається точка,якщо при переході через стаціонарну точку похідна міняє знак з “-” на “+”?
5. Внутрішня точка області визначення функції, у якій функція неперервна, але похідна не існує, називаються . . .
6. Як називається точка,якщо при переході через стаціонарну точку похідна міняє знак з “+” на “ - ”?
Схожі презентації
Категорії