X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Періодизація розвитку художньої культури

Завантажити презентацію

Періодизація розвитку художньої культури

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Періодизація розвитку художньої культури Первісна культура Культура прадавніх цивілізацій. Єгипет. Месопотамія Антична культура. Стародавня Греція. Стародавній Рим Середньовічна культура. Візантія. Романський. Готичний Ренесанс Новий час. Бароко. Класицизм. Романтизм. Імпресіонізм Новітній час. Модернізм. Постмодернізм

Слайд 2

Первісна культура У печерних малюнках Іспанії переважають зображення людей, їх побутових занять — збиральництва, полювання. Деякі сцени розписів подані напрочуд життєво, незважаючи на схематизм людських фігур.

Слайд 3

Кам'яна Моги ла — світова пам'ятка древньої культури в Україні поблизу Мелітополя (с.Терпіння) у Запорізькій області над річкою Молочною, Національний історико-археологічний музей-заповідник.

Слайд 4

Петрогліфи (наскальні зображення) — висічені зображення на кам'яній основі (грец. petros - камінь і glyphe - різьблення).

Слайд 5

Стоунгендж (англ.Stonehenge, від староанглійського Stan Hengues — «Висячі Камені») — дольмен ,що складається з декількох кілець із гігантських (до 8,5 м висотою) каменів. Розташований в Англії на горбистій пустці поблизу міста Солсбері (графство Вілтшир) за 130 км на південний захід від Лондона на Солсберській рівнині. Тричі перебудовувався між 3500 і 1100 роками до н. е. Стоунхендж I був кільцевим ровом з двома валами і, можливо, служив кладовищем. По кругу уздовж зовнішнього валу розташовані 56 маленьких похоронних «ямок Обрі», названих так на честь Джона Обрі, який першим описав їх в ХVІІ столітті. На північний схід від входу в кільце стояв величезний, семиметровий П'ятковий камінь.

Слайд 6

Піраміда майя в Чічен-Іці, Мексика

Слайд 7

Культура прадавніх цивілізацій. Єгипет. Месопотамія

Слайд 8

Неферті ті ( 1370-ті до н.е. - 1330-ті до н.е.) була головною царською дружиною давньоєгипетського фараона XVIII династії Ехнатона. Вона, судячи з усього, була мачухою або ж свекрухою фараона Тутанхамона. Нефертіті також могла керувати країною під ім'ям Анкхепрура Нефернеферуатон. Також залишається загадкою, чи не була вона співправителем, відомим як Сменхкара, який використовував тронне ім'я Анкхепрура Сменкхара. Деякі дослідники вважають, що Нефертіті недовгий час по смерті чоловіка єдиноособово керувала державою безпосередньо перед сходженням на престол Тутанхамона. Її ім'я приблизно перекладається як "Красуня з'явилась". Нефертіті стала всесвітньо відомою завдяки її бюсту (на світлині справа), що зараз зберігається в Берлінському музеї. Цей бюст - один з тих витворів мистецтва Давнього Єгипту, які найчастіше копіюють (на фото справа). Його створення приписується скульпторові Тутмосу, в майстерні якого його і було знайдено. Сам бюст визначний тим, що показує, найскільки майстерними були давні єгиптяни у реалістичному відтворенні людських облич.

Слайд 9

"Домашній алтар", що зображує Ехнатона, Ніфертіті та трьох їхніх дочок; вапняк; приблизно 1350 р. до н.е. - Колекція Єгипетського музею в Берліні

Слайд 10

Сфінкс Страховисько, зображуване в єгипетському мистецтві в постаті лева з людською головою; У переносному значенні Сфінкс — загадкова людина.

Слайд 11

Слайд 12

Колонада храму Амон-Ра

Слайд 13

Слайд 14

Єгипет. Храм фараона Рамзеса ІІ

Слайд 15

Антична культура. Давня Греція. Давній Рим Культура античності проіснувала понад три тисячоліття, залишивши глибокий слід в історії людства. Навіть навала варварів і панування християнської ідеології не спромоглися остаточно стерти слід цієї цивілізації. Антична традиція ніколи не переривалася, але приймала інші, часом незвичні для себе форми: витвори грецьких і римських скульпторів були ідеалом (зразком, або “класом”) для цілих європейських культурних епох – Ренесансу й класицизму. Європейська та американська цивілізації наслідували від неї зародки наукових знань, норми держави і права та християнську релігію.

Слайд 16

Головний храм Акрополя — біломармуровий Парфенон, символ Афін. Храм був побудований під керівництвом Фідія на честь богині Афіни Парфенос (Афіни Діви).

Слайд 17

Театр Діоніса. Афінський Акрополь

Слайд 18

У Стародавньому Римі величезній середземноморській державі, архітектура успадкувала традиції грецької, провідного значення набули споруди, що виражали могутність республіки (пізніше імперії), а також задовольняли потребам рабовласницької держави. Розширилося коло інженерних споруд, досягло великої досконалості будівництво мостів та акведуків. Для зведення масштабних будівель велику роль відіграло впровадження нових будівельних матеріалів, зокрема бетону.

Слайд 19

Колізе й найбільший амфітеатр Стародавнього Риму, символ могутності імператорського Риму. Розташований в Римі, в улоговині між Еквіллінським, Палатінським і Целієвським горбами, на тому місці, де колись був ставок, що належав до «Золотого Будинку» Нерона. Вміщав біля 50 000 глядачів. Будівництво цієї споруди розпочато імператором Веспасіаном після його перемог в Юдеї закінчено у 80р. н.е. імператором Титом, який ознаменував відкриття влаштуванням у ньому ігор, які тривали сто днів і коштували життя багатьом сотням гладіаторів і 5 тисячам диких звірів.

Слайд 20

Слайд 21

Слайд 22

Пантео н (храм чи місце, присвячине всім богам) — «храм всіх богів» в Римі, памя’тник архітектури, побудований в ІІ столітті до н. е. при імператорі Адріані на місці попереднього Пантеона, побудовуваного за два століття до того Марком Агріппой. В написі на фронтоні вказано ім’я Агріппи.

Слайд 23

Середньовічна культура. Візантія. Романський та готичний стилі Кафедральний собор Св.Петра, м.Ангулєм, Франція,видатний зразок романського стилю.

Слайд 24

м.Бамберг. Німеччина,кафедральний собор

Слайд 25

Фрагмент рельєфу «Страшний суд». Собор Сен Лазар. Отен. XII сто ліття

Слайд 26

Коротко про Готичний стиль Характерні риси: Міські, лицарські і карнавальні мотиви. З'явилося драпірування. Синє скло в широких вікнах. Враження вузьких вуличок, що закінчуються собором, спрямованим у небо. Характерні кольори: Жовтий, червоний, синій. Характерні лінії: Стрілчастий, утворюючий звід із двох пересічних дуг, ребристо повторювані лінії. Характерні форми: Прямокутні в плані будинку; стрілчасті арки, що переходять у стовпи. Характерні елементи інтер'єру: Віяловий звід з опорами або кесонна стеля і дерев'яні панелі стін; листяний складний орнамент; зали високими, вузькими і довгими, або широкі з опорами по центру. Характерні конструкції: Каркасні, ажурні, кам'яні; витягнуті нагору, стрілчасті арки; підкреслений кістяк конструкцій. Характерні вікна: Витягнуті нагору часто з багатобарвними вітражами; по верху будинку іноді круглі декоративні вікна. Характерні двері: Стрілчасті ребристі арки дверних прорізів; двері дубові філенчаті.  

Слайд 27

Значного розвитку готика досягає у Франції, особливо в розвиненіших північно-східних регіонах країни. Готична архітектура Франції та інших країн Європи пройшла через етапи ранньої, високої та пізньої готики. Одним із шедеврів ранньоготичної архітектури можна вважати собор Паризької Богоматері (Нотр-Дам де Парі).

Слайд 28

Слайд 29

Слайд 30

Реймський собор, Франція

Слайд 31

Cомерсет, Кафедральний собор, Британія.

Слайд 32

Готична троянда собору в Тронхеймі, Норвегія

Слайд 33

Готика України Львівський кафедральний костел

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Культура