"Застій"(архітектура)
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Хімки-Ховріно Архітектор Каро Алабян квартали Південного-Заходу Москви (архітектори Яків Білопільський, Євген Стамо) район «Дачне» Ленінграда (архітектори Валентин Каменський, Олександр Жук, Олександр Мачерет, Г. Н. Миколаїв)
*У 1955 році прийнято постанову «Про усунення надмірностей у проектуванні і будівництві», що поклала кінець сталінського режиму Індустріалізація насамперед торкнулася житлового будівництва: було необхідно вирішити питання про тип масової квартири та житлового будинку. Почалася забудова районів великими масивами приклади
При типовій індустріальної забудови зростає роль великих громадських споруд з індивідуальним обличчям, які надають районам своєрідність. Виявити і сформувати принципи радянської архітектури допомогли конкурси на новий проект Палацу Рад (1958 і 1959 роки) Так мав виглядати Палац рад
Тоді був побудований готель «Юність» (Москва, 1961, архітектори Юрій Арндт, Т. Ф. Баушева, В. К. Буровін, Т. В. Владимирова; інженери Ніна Диховічна, Б. М. Зархі, І. Ю. Міщенко ). Вона зроблена з використанням великих панелей, тих же, які застосовувалися в житловому будівництві. Вигляд будівлі простий, форми геометрично чіткі.
До того ж року відноситься кінотеатр «Росія» («Пушкінський») з його висунутим козирьком. Державний Кремлівський палац (1959-1961) - приклад кращих громадських споруд цього часу (архітектор Михайло Посохин). У ньому вирішена проблема поєднання сучасного споруди з історичними архітектурними ансамблями.
Палац піонерів в Москві (1959-63) являє собою комплекс з декількох будівель різної висоти, об'єднаних між собою просторовою композицією. Елементи розташовані вільно, з різноманітними формами декоративних прикрас
У 1960-70-х роках розвивався новий стиль архітектури - проста, економна, на основі нової індустрії і виражає можливості сучасної техніки. Важливі об'єкти цього періоду: Проспект Калініна (1964-9) архітектор М. В. Посохин. В. А. Свірський і інженерами В. І. Кузьміним, Ю. Рацкевич, С.
Будівля СЕВ (1963-1970), яке вважалося «одним з найвиразніших по архітектурі споруд останнього часу». Останкінська телевежа (1967) доводить зростання технічних можливостей в цю епоху. За типовими проектами почали будуватися станції метрополітену, які діфферінціруются завдяки різним обробних матеріалів
Палац мистецтв в Ташкенті (1965, архітектори Ю. халдеїв, В. Березін, С. Сутягін, Д. Шуваєв) з'єднує прості архітектурні форми і барвисту фресковий живопис. Форма будівлі оригінальна - воно нагадує горизонтальну каннелюірованную колоннуЦей синтез включає архітектуру і національні традиції
Палац художніх виставок у Вільнюсі (1967, архітектор В. Чеканауськас), Стиль радянської архітектури цього часу еволюціонує. Він відходить від раціоналізму, долає сухість, притаманну раннього етапу, і потім висуває нову проблему - відповідність органічним формам. Павільйон СРСР на Міжнародній виставці в Осаці (1967-68, архітектори М. В. Посохин, В. А. Свірський). З'являється тяжіння до кривих ліній, перетікання форм, при збереженні досягнутої раніше строгості і доцільності архітектурних споруд
Схожі презентації
Категорії