X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
входження урср до складу срср

Завантажити презентацію

входження урср до складу срср

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Вітаємо учасників районного семінару керівників загальноосвітніх навчальних закладів Новоукраїнського району Кіровоградської області!

Слайд 2

Науково-методичні засади організації роботи з обдарованими дітьми

Слайд 3

Обдаровані діти – надія не тільки батьків, але й усієї України “Учень – не чаша, яку необхідно наповнити, а факел, який необхідно запалити” ( Давньогрецький вислів ) “Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності, обдарування та таланти всіх вихованців”( В.О. Сухомлинський )

Слайд 4

Нормативно-правова база роботи з обдарованими дітьми: Закон України “Про освіту” Закон України “Про загальну середню освіту” Указ Президента України “Про додаткові заходи щодо державної підтримки обдарованої молоді” Обласна комплексна програма “Обдаровані діти і молодь Кіровоградщини” Районна комплексна програма “Обдаровані діти і молодь Новоукраїнщини” Гімназійна програма “Обдарованість” Проект “Обдарована дитина”

Слайд 5

Слайд 6

Ознаки обдарованого учня : Само актуалізаця, самоствердження Наявність особистої думки Наявність особистої думки Інтелектуальна незалежність Потреба мати свій «Я-образ» Оригінальність Імпульсивність, поривчастість Широта інтересів Повна відсутність поваги до проторених шляхів Прагнення самостійно долати труднощі Вимогливість до себе

Слайд 7

Психодіагностика обдарованості 1-й крок Пошук обдарованих дітей

Слайд 8

Психодіагностика обдарованості ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИК: “Оперативна пам’ять”, “Пам’ять на образи”, “Кількісні відношення”, “Методика Равена”; проведення тесту А.Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу дитини; запровадження діагностики щодо вивчення інтересів особистості, діагностики інтелекту. 2-й крок Визначення напрямків сфер обдарованості дітей

Слайд 9

Створення банку даних “Обдарованість” Предмет ________________________________________ 1. П.І.Б.__________________________________________________________________________________________ 2. Число, місяць, рік народження __________________________________________________________________ 3. Адреса,телефон _______________________________________________________________________________ 4. Клас __________________________________________________________________________________________ 5. Вчитель _______________________________________________________________________________________ 6.Коротка характеристика __________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Досягнення ____________________________________________________________________________________ Рік Шкільна олімпіада Міська олімпіада Всеукраїнські, міжнародні олімпіади МАН Всеукраїнські конкурси

Слайд 10

Посередній вчитель викладає, Гарний вчитель пояснює, Видатний вчитель показує, Великий вчитель надихає. Уїльям Артур Уорд 3-й крок Відбір учителів для роботи з обдарованими дітьми

Слайд 11

до роботи з обдарованими дітьми – це процес формування його професійної готовності, яка містить: сумарну характеристику здобутих знань; компетенцію як загальну здатність, засновану на знаннях, досвіді, цінностях, набутих у процесі навчання; готовність як усталене умотивоване прагнення виконати свій обов’язок учителя.

Слайд 12

Знання та вміння, необхідні для забезпечення високого рівня професійно-педагогічної підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями Загальнонаукові та фахові Фізіологічні та психологічні Педагогічні та методичні

Слайд 13

Загальнонаукові та фахові теорія відповідного предмету; основи суміжних предметів; вміння використовувати знання у процесі роботи з розвитку здібностей і обдарувань учнів.

Слайд 14

Фізіологічні та психологічні вікові особливості фізичного та психологічного розвитку школяра; психологія навчання й виховання; поняття і види обдарованості та здібностей.

Слайд 15

Педагогічні та методичні сутність педагогічного процесу; теорія і методика навчання та виховання школярів; наукова організація праці вчителя і учня.

Слайд 16

до роботи з обдарованими учнями, на наш погляд, виявляється у високому рівні професійно-педагогічної компетентності спеціаліста до даного виду діяльності, що базується на: сукупності загальнопедагогічних, психологічних та спеціальних знань і вмінь; стійкому вмотивованому бажанні здійснювати цю діяльність.

Слайд 17

ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ позитивна мотивація мотиваційно-вольовий критерій рівень професійної компетент-ності інтелекту-ально-операційний критерій рефлексія і корекція оцінюваль-но-рефлек-сивний критерій

Слайд 18

Слайд 19

Слайд 20

загальна професійна педагогічна підготовка, предметні, психолого-педагогічні, методичні знання та вміння; високий рівень професійної компетентності в контексті системи пошуку, підтримки та розвитку особистості; Для роботи з обдарованими дітьми від учителя вимагається:

Слайд 21

наявність професійно важливих особистісних якостей (необхідного рівня інтелектуального розвитку, адекватної самооцінки, творчого особистого світогляду, доброзичливості та об’єктивності при оцінюванні діяльності учнів, почуття гумору, неупередженості, впевненості, енергійності);

Слайд 22

особлива витривалість нервово-психічної системи, емоційна стабільність; уміння розпізнавати ознаки обдарованості в інтелектуальній діяльності, творчих проявах, художній майстерності, спілкуванні, руховій сфері та заохочувати своїх учнів;

Слайд 23

уміння залучати до виявлення та розвитку обдарованості учня батьків, однолітків, створюючи з їх допомогою сприятливе середовище для розвитку здібностей та обдарувань учня;

Слайд 24

почуття великої відповідальності за результати роботи з обдарованими учнями; безперервне підвищення рівня професійно- педагогічної компетентності для поліпшення результативності роботи з обдарованими учнями.

Слайд 25

Підготовка вчителя до роботи з обдарованими дітьми

Слайд 26

Удосконалення навчального процесу ступенева профілізація навчання; введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором; широка мережа факультативних занять; діяльність осередку наукового товариства учнів МАН; робота наукових гуртків; співпраця з науковцями; робота школи юного науковця; самоосвітня діяльність учнів; робота у мережі Інтернет; робота консультаційного центру; змістовна позанавчальна робота; співпраця з позашкільними установами. 4-й крок Диференціація учнів на групи

Слайд 27

Удосконалення навчального процесу Немає абстрактного учня... мистецтво і майстерність навчання, виховання полягає в тому, щоб, розкривши сили і можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці... В.Сухомлинський 5-й крок Розробка плану проведення роботи та програми для груп

Слайд 28

Навчання обдарованих дітей 6-й крок ВИДИ ПРОГРАМ НАВАЧАННЯ

Слайд 29

Удосконалення навчального процесу Призери ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад ( 2010-2011 н.р.) 7-й крок Спостереження за динамікою особистих досягнень для кожного обдарованого учня № ПІП учня Клас Секція Місце 1. Петренко Андрій 10 Біологія 2 2. Неїжко Анна 7 Українська мова 1 3. Беззадіна Дар я 10 Українська мова 2 4. Тюртюбек Анастасія 10 Світова літнратура 1 5. Кравченко Євген 7 Фізика 3 6. Урсолова Альона 7 Географія 3 7. Білуха Олена 10 Історія України 2 8. Рябцева Вікторія 11 Історія України 3

Слайд 30

Слайд 31

Слайд 32

Слайд 33

Слайд 34

Слайд 35

Переможці та призери Всеукраїнських предметних конкурсів

Слайд 36

Мала олімпіада для учнів 2-4 кл.

Слайд 37

Організація позакласної роботи 8-й крок Наукове товариство, гімназійний Євроклуб, предметні гуртки

Слайд 38

Наукове товариство “Інтелект”

Слайд 39

Слайд 40

Слайд 41

Гімназійний Євроклуб

Слайд 42

Гурткова робота Гурток образотворчого мистецтва Гурток інформаційних технологій Театральний гурток Вокальний гурток Волонтерський загін “Прометей” ДЮПР ЮІР

Слайд 43

Слайд 44

Робота класних керівників спільно з батьками 9-й крок Самовиховання, саморозвиток, виховні проекти

Слайд 45

Школа самовиховання 5 клас – “Яка я цікава людина”, “Оцінювання себе”, “ Я у спілкуванні” 6 клас – “Поведінка від самооцінки до вчинку”, “Мій родовід”, “ Точність - ввічливість королів” 7 клас – “ Індивідуальність у навчанні”, “ Навчаючи інших, навчаюсь сам”, “ Через ім я якому книга” 8 клас – “ Вільний час. Який він?”, “ Чи багато треба людині?”, “ З чого починається дорослість?” 9 клас – “ Коло мого спілкування”, “ Що таке самоконт- роль?”,” Шлях праці” 10 клас – “ Умій володіти собою”, “ Обачність у справах”, “ Чи треба приборкувати емоції?” 11 клас – “ Закони життя”, “ Одвічні питання”, “ Кар’єра”

Слайд 46

Виховні проекти Вересень – “ Безпека руху” Жовтень – “ Моя мала Батьківщина” Листопад – “Гімназія – мій дім” Січень – “Сім я” Лютий – “Смачне часто буває небезпечним” Березень – “ Квітень – “

Слайд 47

Стимулювання обдарованості 10-й крок Моральне та матеріальне стимулювання вчителів та учнів

Слайд 48

Моральне та матеріальне стимулювання роботи з обдарованими

Слайд 49

Ми маємо право пишатися і радіти з того, що у вінку слави України є й наші барвисті квіти, що покоління будівничих, пройшовши через горнило гімназії, здобуває знання й наснагу трудову, йде в життя загартованими, духовно здоровими, інтелектуально розвиненими і відданими своєму народові. Дякуємо за увагу!

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Історія України