входження урср до складу срср
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Вітаємо учасників районного семінару керівників загальноосвітніх навчальних закладів Новоукраїнського району Кіровоградської області!
Обдаровані діти – надія не тільки батьків, але й усієї України “Учень – не чаша, яку необхідно наповнити, а факел, який необхідно запалити” ( Давньогрецький вислів ) “Найважливіше завдання школи – розкрити творчі здібності, обдарування та таланти всіх вихованців”( В.О. Сухомлинський )
Нормативно-правова база роботи з обдарованими дітьми: Закон України “Про освіту” Закон України “Про загальну середню освіту” Указ Президента України “Про додаткові заходи щодо державної підтримки обдарованої молоді” Обласна комплексна програма “Обдаровані діти і молодь Кіровоградщини” Районна комплексна програма “Обдаровані діти і молодь Новоукраїнщини” Гімназійна програма “Обдарованість” Проект “Обдарована дитина”
Ознаки обдарованого учня : Само актуалізаця, самоствердження Наявність особистої думки Наявність особистої думки Інтелектуальна незалежність Потреба мати свій «Я-образ» Оригінальність Імпульсивність, поривчастість Широта інтересів Повна відсутність поваги до проторених шляхів Прагнення самостійно долати труднощі Вимогливість до себе
Психодіагностика обдарованості ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДИК: “Оперативна пам’ять”, “Пам’ять на образи”, “Кількісні відношення”, “Методика Равена”; проведення тесту А.Фурмана для визначення інтелектуального потенціалу дитини; запровадження діагностики щодо вивчення інтересів особистості, діагностики інтелекту. 2-й крок Визначення напрямків сфер обдарованості дітей
Створення банку даних “Обдарованість” Предмет ________________________________________ 1. П.І.Б.__________________________________________________________________________________________ 2. Число, місяць, рік народження __________________________________________________________________ 3. Адреса,телефон _______________________________________________________________________________ 4. Клас __________________________________________________________________________________________ 5. Вчитель _______________________________________________________________________________________ 6.Коротка характеристика __________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Досягнення ____________________________________________________________________________________ Рік Шкільна олімпіада Міська олімпіада Всеукраїнські, міжнародні олімпіади МАН Всеукраїнські конкурси
Посередній вчитель викладає, Гарний вчитель пояснює, Видатний вчитель показує, Великий вчитель надихає. Уїльям Артур Уорд 3-й крок Відбір учителів для роботи з обдарованими дітьми
до роботи з обдарованими дітьми – це процес формування його професійної готовності, яка містить: сумарну характеристику здобутих знань; компетенцію як загальну здатність, засновану на знаннях, досвіді, цінностях, набутих у процесі навчання; готовність як усталене умотивоване прагнення виконати свій обов’язок учителя.
Знання та вміння, необхідні для забезпечення високого рівня професійно-педагогічної підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями Загальнонаукові та фахові Фізіологічні та психологічні Педагогічні та методичні
Загальнонаукові та фахові теорія відповідного предмету; основи суміжних предметів; вміння використовувати знання у процесі роботи з розвитку здібностей і обдарувань учнів.
Фізіологічні та психологічні вікові особливості фізичного та психологічного розвитку школяра; психологія навчання й виховання; поняття і види обдарованості та здібностей.
Педагогічні та методичні сутність педагогічного процесу; теорія і методика навчання та виховання школярів; наукова організація праці вчителя і учня.
до роботи з обдарованими учнями, на наш погляд, виявляється у високому рівні професійно-педагогічної компетентності спеціаліста до даного виду діяльності, що базується на: сукупності загальнопедагогічних, психологічних та спеціальних знань і вмінь; стійкому вмотивованому бажанні здійснювати цю діяльність.
ГОТОВНІСТЬ УЧИТЕЛЯ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ позитивна мотивація мотиваційно-вольовий критерій рівень професійної компетент-ності інтелекту-ально-операційний критерій рефлексія і корекція оцінюваль-но-рефлек-сивний критерій
загальна професійна педагогічна підготовка, предметні, психолого-педагогічні, методичні знання та вміння; високий рівень професійної компетентності в контексті системи пошуку, підтримки та розвитку особистості; Для роботи з обдарованими дітьми від учителя вимагається:
наявність професійно важливих особистісних якостей (необхідного рівня інтелектуального розвитку, адекватної самооцінки, творчого особистого світогляду, доброзичливості та об’єктивності при оцінюванні діяльності учнів, почуття гумору, неупередженості, впевненості, енергійності);
особлива витривалість нервово-психічної системи, емоційна стабільність; уміння розпізнавати ознаки обдарованості в інтелектуальній діяльності, творчих проявах, художній майстерності, спілкуванні, руховій сфері та заохочувати своїх учнів;
уміння залучати до виявлення та розвитку обдарованості учня батьків, однолітків, створюючи з їх допомогою сприятливе середовище для розвитку здібностей та обдарувань учня;
почуття великої відповідальності за результати роботи з обдарованими учнями; безперервне підвищення рівня професійно- педагогічної компетентності для поліпшення результативності роботи з обдарованими учнями.
Удосконалення навчального процесу ступенева профілізація навчання; введення додаткових предметів, спецкурсів, курсів за вибором; широка мережа факультативних занять; діяльність осередку наукового товариства учнів МАН; робота наукових гуртків; співпраця з науковцями; робота школи юного науковця; самоосвітня діяльність учнів; робота у мережі Інтернет; робота консультаційного центру; змістовна позанавчальна робота; співпраця з позашкільними установами. 4-й крок Диференціація учнів на групи
Удосконалення навчального процесу Немає абстрактного учня... мистецтво і майстерність навчання, виховання полягає в тому, щоб, розкривши сили і можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумовій праці... В.Сухомлинський 5-й крок Розробка плану проведення роботи та програми для груп
Удосконалення навчального процесу Призери ІІ етапу Всеукраїнських предметних олімпіад ( 2010-2011 н.р.) 7-й крок Спостереження за динамікою особистих досягнень для кожного обдарованого учня № ПІП учня Клас Секція Місце 1. Петренко Андрій 10 Біологія 2 2. Неїжко Анна 7 Українська мова 1 3. Беззадіна Дар я 10 Українська мова 2 4. Тюртюбек Анастасія 10 Світова літнратура 1 5. Кравченко Євген 7 Фізика 3 6. Урсолова Альона 7 Географія 3 7. Білуха Олена 10 Історія України 2 8. Рябцева Вікторія 11 Історія України 3
Організація позакласної роботи 8-й крок Наукове товариство, гімназійний Євроклуб, предметні гуртки
Гурткова робота Гурток образотворчого мистецтва Гурток інформаційних технологій Театральний гурток Вокальний гурток Волонтерський загін “Прометей” ДЮПР ЮІР
Робота класних керівників спільно з батьками 9-й крок Самовиховання, саморозвиток, виховні проекти
Школа самовиховання 5 клас – “Яка я цікава людина”, “Оцінювання себе”, “ Я у спілкуванні” 6 клас – “Поведінка від самооцінки до вчинку”, “Мій родовід”, “ Точність - ввічливість королів” 7 клас – “ Індивідуальність у навчанні”, “ Навчаючи інших, навчаюсь сам”, “ Через ім я якому книга” 8 клас – “ Вільний час. Який він?”, “ Чи багато треба людині?”, “ З чого починається дорослість?” 9 клас – “ Коло мого спілкування”, “ Що таке самоконт- роль?”,” Шлях праці” 10 клас – “ Умій володіти собою”, “ Обачність у справах”, “ Чи треба приборкувати емоції?” 11 клас – “ Закони життя”, “ Одвічні питання”, “ Кар’єра”
Виховні проекти Вересень – “ Безпека руху” Жовтень – “ Моя мала Батьківщина” Листопад – “Гімназія – мій дім” Січень – “Сім я” Лютий – “Смачне часто буває небезпечним” Березень – “ Квітень – “
Стимулювання обдарованості 10-й крок Моральне та матеріальне стимулювання вчителів та учнів
Ми маємо право пишатися і радіти з того, що у вінку слави України є й наші барвисті квіти, що покоління будівничих, пройшовши через горнило гімназії, здобуває знання й наснагу трудову, йде в життя загартованими, духовно здоровими, інтелектуально розвиненими і відданими своєму народові. Дякуємо за увагу!
Схожі презентації
Категорії