Як вчителям перетворитися з емігрантів цифрового світу в його громадян? (посібник)
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
© 2004 Marc Prensky © 2004 Marc Prensky Як вчителям перетворитися з емігрантів цифрового світу в його громадян? (За матеріалами Марка Пренскі) © 2004 Marc Prensky
Але що можете ВИ [Міністри, директори, завучі, вчителі, професори та викладачі] зробити для НАС [школярів та студентів]? © 2004 Marc Prensky
“Вперше в історії, ми більше не обмежені здібностями чи знаннями наших вчителів!” © 2004 Marc Prensky
Сьогодні Ви стільки говорите про ПЕРЕВІРКУ НАШИХ ЗНАНЬ І ЗМЕНШЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ( тести, полегшення навчальних програм…)
Але для більшості з НАС, найбільшою проблемою є НЕ ПЕРЕВІРКА ЗАВЧЕНОГО НАМИ ОБРАНОГО ВАМИ ЗА НАС ЗМІСТУ!
Наприклад: критичного ставлення до інформації, використання комп’ютерних мереж, постановки дослідницького завдання, навичок активного вирішення проблем...
Наприклад: критичного ставлення до інформації, використання комп’ютерних мереж, постановки дослідницького завдання, навичок активного вирішення проблем...
Ми, наприклад, витрачаємо свій час десь так: 50,000 годин рубимося у відеоігри 250,000 годин пишемо e-mailи и СMC-ки 10,000 годин говоримо по мобільнику 20,000 годин дивимося телевізор 500,000 годин витріщаємося на рекламу © 2004 Marc Prensky 5000 годин читаємо комікси та різнокольорові журнали, а газети не читаємо взагалі!
© 2004 Marc Prensky 2 мільярда мелодій для мобільників в рік 2 мільярда пісень і фільмів у місяць 3 мільярда СМС-ок в день Ми, наприклад, скачуємо з мережі:
МИ ЧУЄМО ЇХ незрозумілий «ЦИФРОВИЙ АКЦЕНТ із заїканням» - сіді-ром, джи-пі-ес, геокешинг, геотаггінг, веб-блоггінг, флікр, скайп, озонру, вікі-вікі, гуглмапс
© 2004 Marc Prensky ЗАВДАННЯ (наприклад, провести самостійні дослідження), які можна виконувати за допомогою комп’ютерів або комп’ютероподібних пристроїв,
піти далі можливостей наших вчителів і обмежених «полегшених» знань, які записані в наших паперових підручниках
Схожі презентації
Категорії