X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
Як вчителям перетворитися з емігрантів цифрового світу в його громадян? (посібник)

Завантажити презентацію

Як вчителям перетворитися з емігрантів цифрового світу в його громадян? (посібник)

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

© 2004 Marc Prensky © 2004 Marc Prensky Як вчителям перетворитися з емігрантів цифрового світу в його громадян? (За матеріалами Марка Пренскі) © 2004 Marc Prensky

Слайд 2

Сьогодні я виступаю перед вами… © 2004 Marc Prensky

Слайд 3

…від імені… © 2004 Marc Prensky

Слайд 4

© 2004 Marc Prensky …аборигенів цифрового світу… © 2004 Marc Prensky © 2004 Marc Prensky

Слайд 5

В якому ми з вами опинилися непомітно для себе і… ==== зі швидкістю світла =>

Слайд 6

Але що можете ВИ [Міністри, директори, завучі, вчителі, професори та викладачі] зробити для НАС [школярів та студентів]? © 2004 Marc Prensky

Слайд 7

“Дайте нам можливість вчитися за допомогою комп’ютерів!”

Слайд 8

Ми ростемо в час досить цікавих змін...

Слайд 9

“Вперше в історії, ми більше не обмежені здібностями чи знаннями наших вчителів!” © 2004 Marc Prensky

Слайд 10

На жаль, ВИ НАС обмежуєте! © 2004 Marc Prensky

Слайд 11

Будь ласка, придумайте, як звільнити НАС ! © 2004 Marc Prensky

Слайд 12

Нам потрібні нові засоби і нові завдання для нових знань та нових практичних навичок

Слайд 13

Сьогодні Ви стільки говорите про ПЕРЕВІРКУ НАШИХ ЗНАНЬ І ЗМЕНШЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ( тести, полегшення навчальних програм…)

Слайд 14

Але для більшості з НАС, найбільшою проблемою є НЕ ПЕРЕВІРКА ЗАВЧЕНОГО НАМИ ОБРАНОГО ВАМИ ЗА НАС ЗМІСТУ!

Слайд 15

А ВМІННЯ РОЗУМІТИ, АНАЛІЗУВАТИ, СИНТЕЗУВАТИ, т.б. МИСЛИТИ, і ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ

Слайд 16

Наприклад: критичного ставлення до інформації, використання комп’ютерних мереж, постановки дослідницького завдання, навичок активного вирішення проблем...

Слайд 17

Наші вчителі ЩЕ МОЖУТЬ ДОПОМОГТИ НАМ З РОЗУМІННЯМ «ПРОЧИТАНОГО»,

Слайд 18

АЛЕ НАМ ВОНИ НЕ ДОПОМАГАЮТЬ З ПРАКТИЧНИМИ НАВИЧКАМИ,

Слайд 19

ТОМУ ЩО у них самих ЦИХ НАВИЧОК НЕМАЄ!

Слайд 20

Наприклад: критичного ставлення до інформації, використання комп’ютерних мереж, постановки дослідницького завдання, навичок активного вирішення проблем...

Слайд 21

Навіть якщо Ви почнете «ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КВАЛІФІКАЦІЇ!»

Слайд 22

ЧОМУ?

Слайд 23

ТОМУ ЩО МИ -

Слайд 24

© 2004 Marc Prensky

Слайд 25

Ми, наприклад, витрачаємо свій час десь так: 50,000 годин рубимося у відеоігри 250,000 годин пишемо e-mailи и СMC-ки 10,000 годин говоримо по мобільнику 20,000 годин дивимося телевізор 500,000 годин витріщаємося на рекламу © 2004 Marc Prensky 5000 годин читаємо комікси та різнокольорові журнали, а газети не читаємо взагалі!

Слайд 26

© 2004 Marc Prensky 2 мільярда мелодій для мобільників в рік 2 мільярда пісень і фільмів у місяць 3 мільярда СМС-ок в день Ми, наприклад, скачуємо з мережі:

Слайд 27

А НАШІ ВЧИТЕЛІ, у БІЛЬШОСТІ СВОЇЙ…

Слайд 28

© 2004 Marc Prensky

Слайд 29

МИ ЧУЄМО ЇХ незрозумілий «ЦИФРОВИЙ АКЦЕНТ із заїканням» - сіді-ром, джи-пі-ес, геокешинг, геотаггінг, веб-блоггінг, флікр, скайп, озонру, вікі-вікі, гуглмапс

Слайд 30

і БІЛЬШІСТЬ З НИХ НЕ РОЗУМІЮТЬ НІ НОВИХ СЛІВ та ТЕРМІНІВ, НІ НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Слайд 31

Слайд 32

Коли нам потрібна підтримка, наші цифрові емігранти стають абсолютно безпорадними,

Слайд 33

а появи цифрових аборигенів серед вчителів ми просто не дочекаємося,

Слайд 34

поки ми не виростемо і вивчимося на вчителів і підемо працювати в школу!

Слайд 35

Отже…

Слайд 36

Що Ви можете нам запропонувати?

Слайд 37

… в кишенях! Подивіться, які чудові комп’ютери вже є у нас…

Слайд 38

Що ми ЧЕКАЄМО ВІД ВАС?

Слайд 39

Ви можете (і навіть повинні) дати нам © 2004 Marc Prensky

Слайд 40

© 2004 Marc Prensky ЗРОЗУМІЛІ,

Слайд 41

© 2004 Marc Prensky ЦІКАВІ

Слайд 42

© 2004 Marc Prensky ЗАВДАННЯ (наприклад, провести самостійні дослідження), які можна виконувати за допомогою комп’ютерів або комп’ютероподібних пристроїв,

Слайд 43

© 2004 Marc Prensky ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ нам почати ДУМАТИ

Слайд 44

І ПРИВЕДУТЬ ДО РОЗУМІННЯ, РОЗДУМІВ І ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК

Слайд 45

І ДОЗВОЛЯТЬ НАМ

Слайд 46

піти далі можливостей наших вчителів і обмежених «полегшених» знань, які записані в наших паперових підручниках

Слайд 47

для того, щоб ми досягли успіху в цьому 21 столітті

Слайд 48

СПАСИБІ ВАМ, вчителі, за вашу увагу!

Слайд 49

Слайд 50

http://www.marcprensky.com/ http://www.marcprensky.com/

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика