Використання вільного програмного забезпечення GCоmpric на уроках інформатики в початковій школі
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Використання вільного програмного забезпечення GCоmpric на уроках інформатики в початковій школі Підготувала Мазур Є.І., вчитель інформатики ЗОШ № 1 м. Котовська
Мінімальні вимоги до системи Процесор : Pentium 3 500 МГц Оперативна пам'ять : 256 Мб Операційна система GNU/Linux, BSD, MacOS, Windows Відеокарта : Графічний 3D-прискорювач НЕ потрібно.
Gcompris GCompris — це освітній програмний пакет, що складається з численних вправ для дітей 2-10 років. Він містить більше 100 вправ, і їх число постійно росте.
Інтерфейс програми Інтерфейс спроектований так, щоб дітям було легко користуватися ним. Gcompris управляється мишкою, користуватися ним без миші або подібного пристрою не вийде.
Ігри та вправи Безумовно, перше з чим стикається дитина, тільки починає працювати за комп'ютером, це клавіатура і миша. Вправи для придбання навичок роботи з ними позначені іконкою Дві групи
Вправи з мишкою По акваріуму плавають рибки. Ваше завдання, встановлюючи на них вказівник миші, клацнувши один раз лівою клавішею поки вони не спливли. Діти отримують навички установки курсору в потрібне положення і фіксування об'єкта клацанням
Полий квіти Завдяки цій вправі тренується чіткість переміщення курсору по екрану монітора. Потрібно провести курсор уздовж (всередині) шлангу зліва направо. Тим самим ви проводите воду до квітів. З кожним разом форма шланга ускладнюється. Якщо курсор випадає за межі шланга то вода повертається назад.
Сама проста вправа Потрібно переміщати курсор у вигляді губки по «брудній» картинці, щоб її очистити. Це завдання більше підійде тим, хто вперше має справу з мишкою. Тут можна відпрацювати і положення руки на мишці, і техніку її переміщення по столу
Рухай і клацай мишею Необхідно очистити картинку від блоків, клацаючи на них лівою клавішею миші. Гра для навчання роботі з мишкою.
Рух мишкою Мета гри полягає в тому, щоб очистити зображення від блоків, рухаючи мишкою, але не клацаючи кнопками.
Вправи для дітей, які почувають себе впевнено з мишкою Тут потрібно послідовно клацати на сині кружечки, тим самим «вимальовуючи» заданий об'єкт. У цій вправі закріплюються навички, набуті в більш простих завданнях.
Падаючі літери Необхідно знайти на клавіатурі падаючі букви і натиснути їх, поки букви не торкнулися землі. Діти звикають до алфавітно - цифрової клавіатури Найпростіший клавіатурний тренажер
Падаючі слова Більш складний варіант гри з падаютчими літерами. Потрібно прочитати і набрати слово раніше, ніж воно впаде на землю. Вправа для «просунутих». Швидкість падіння досить висока навіть на першому рівні.
Кинь м'яч Туксу Для того, щоб кинути м'яч Туксу, потрібно одночасно натиснути дві клавіші shift. У цій грі відпрацьовується одночасне натискання клавіш.
Числа і кубік В цій вправі потрібно встигнути порахувати кількість точок на падаючому кубику і на клавіатурі натиснути клавішу з відповідною цифрою. Відпрацьовуються навички роботи з цифровою клавіатурою. Та навики усного рахунку
Дослідження Це найчисленніший розділ. У ньому міститься досить велика кількість цікавих вправ на різні теми. Зупинюся на деяких з них.
Гра «Пари». Вам потрібно поперемінно відкриваючи пари карт, знайти серед них карти з однаковими малюнками. У пакунку Gcompris гра «Пари» представлена ще в кількох інтерпретаціях. Гра на розвиток пам'яті.
Мозайка. Потрібно повторити розташування кольорових квадратиків. Вибравши в нижній частині квадратик з певним кольором або візерунком, розташуйте його в порожніх полях праворуч, повторюючи розташування квадратиків ліворуч. Вправа на уважність.
Лабіринт. Тукс переміщається по лабіринту за допомогою стрілок на клавіатурі. Стандартна задача - знайти вихід з лабіринту
Зістав предмети Завдання на загальний розвиток і логіку. Тут потрібно зіставити заданим об'єктам запропоновані об'єкти зліва. Переміщення здійснюється утримуючи ліву клавішу миші.
Віднови ланцюжок Ще одне стандартне завдання. Потрібно продовжити заданий ланцюжок знаків. Клацаючи на один із знаків в нижньому ряду, ви встановлюєте його замість знака питання, продовжуючи тим самим ланцюжок.
Головоломки Назва розділу говорить сама за себе. Більшість головоломок багатьом відома і адаптирована тут для дітей.
Головоломка Танграм Головоломка з пересувними блоками. Ханойська вежа Судоку (Відмінне тренування на увагу) Пятнашки
Розваги Не дивлячись на назву, цей розділ несе в собі безсумніву практичну цінність. Дітям дуже подобаються ці «програми» і вони,непомітно для себе, вчаться працювати з комп'ютером
Ваше завдання потрапити м'ячем у ворота. Для цього потрібно клацати в різних частинах кола (м'яча), і в залежності від цього, він буде рухатися в певному напрямку з різною швидкістю. Гра в футбол. У цьому завданні треба знайти полуничку, заховану в одному з шестикутників. Клацайте по шестикутник і за їх кольором визначайте наскільки близько ви до полуничку. Чим «червоніше» тим ближче. Шестикутник.
Текстовий редактор. Дозволяє представити надрукований текст у вигляді заголовка або звичайного тексту, а так само змінити накреслення і колір. Готовий текст можна зберегти. Відсутність додаткових можливостей робить вправу нескладною і доступною.
Чат. Якщо у вас настроєна локальна мережа, то можна запропонувати дітям поспілкуватися один з одним за допомогою текстових повідомлень. Роблять вони це з величезним задоволенням! Навіть якщо вони сидять за сусідніми комп'ютерами. Ось тут то вони і розуміють, наскільки зручно володіти швидким набором тексту.
Математика Розділ включає в себе великий набір завдань по простому рахунку, геометрії, завдання на вимірювання і зважування, захоплюючі арифметичні гри. Рекомендується до використання на уроках математики в початковій школі, а так само при викладанні окремих тем курсу в 5-6 класах.
Порахуйпредмети Ігри,спрямованінарозвитокнавичокрахункупредметів.Включаютьігринашвидкийрахунок,ігризвикористаннямгрошей,ігринакмітливість. Простийрахунок Ігри,спрямованінавідпрацюваннянавичоквиконаннянайпростішихарифметичнихоперацій.Відпрацьовуютьсянавичкизважування,вимірювання,порівняннявеличин. Геометрія Включаєпростийвекторнийредактор,програмудлязакріпленняняпоняттясиметрії.
Стратегічні ігри: Шахмати Пропонується закінчити партію в шахи проти комп'ютера, Знищити пішаки комп'ютера, зіграти в шахи з комп'ютером у навчальному режимі.
Ресурсы: http://www.mobilmusic.ru/wallpaper.php?id=419333 http://nevseoboi.com.ua/oboi-wallpapers/grafika-3d/page,2,1630-prazdnichnye-i-abstraktnye-fony-87-oboev.html Автор шаблона – Коровина Ирина Николаевна, учитель начальных классов МБОУ «СОШ №9» г. Сафоново Смоленской области
Схожі презентації
Категорії