Сучасні комп'ютери та їх застосування Ознайомлення з "мишею
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Сходинки до інформатики 2 клас Тема: Сучасні комп'ютери та їх застосування Ознайомлення з "мишею"
Сходинки до інформатики 2 клас Тема: Сучасні комп'ютери та їх застосування Ознайомлення з "мишею" Мета: Закріпити правила поведінки і безпеки життєдіяльності в комп'ютерному класі. Ознайомити дітей зі сферами застосування сучасних комп'ютерів. Формувати навички роботи з мишею (наведення вказівника, вибір об'єктів клацанням лівої та правої кнопок). Розвивати увагу, пам'ять, розумові операції. Стимулювати бажання учнів оволодівати комп'ютерною грамотою.
В нас робота є цікава, Попрацюємо на славу! Взнаєм, що комп'ютер може, Як в житті нам допоможе?
Давним-давно в одному маленькому місті, у підвалі старого покинутого будинку жила маленька мишка з довгим, ніби провід хвостом.
служила машинка вірою і правдою багато років одній письменниці. Але одного разу машинка надрукувала не ту букву, і господиня викинула її, купивши собі нову. Розповіла вона мишці свою історію. Виявляється ... Зжалілася мишка над машинкою і покликала до себе додому.
Доки йшли додому, побачили маленький телевізор .. Він розповів їм історію, схожу на історію друкарської машинки, про те, як колишній господар викинув його після купівлі нового телевізора ...
Вирішили друзі довести своїм господарям, що і старі речі ще можуть стати в нагоді .. Ми повинні стати відомими!
Вирішили друзі придумати собі нові імена. Друкарську машинку назвали КЛАВІАТУРОЮ Телевізор назвали МОНІТОРОМ
Вирішили друзі придумати собі нові імена. Друкарську машинку назвали КЛАВІАТУРОЮ Телевізор назвали МОНІТОРОМ А мишка вирішила залишитись МИШКОЮ
Сьогодні про існування комп'ютерів знає кожен, але не всі здогадуються, що їхній появі ми зобов'язані старій друкарській машинці, телевізору і верткому звірку з довгим, немов провід, хвостом - мишці. Де можна застосувати комп’ютери? Ґаннуся і Мудрунчик повели Елзіка на екскурсію. Його зацікавило, де на планеті Земля використовують комп'ютер.
ЩО МОЖЕ КОМП'ЮТЕР? У найближчому супермаркеті купили цукерок. Там біля кожної каси стоїть комп'ютер. Ганнуся пояснила, що спеціальний пристрій зчитує код товару, передає його в комп'ютер, і той визначає ціну товару та додає її до вартості покупки. Поряд із супермаркетом — каса попереднього продажу залізничних та авіаквитків. Тут комп'ютер зберігає інформацію про всі маршрути, про наявність вільних місць, про ціну квитків Гномик Мудрунчик повів друзів до Будинку моделей. Тут комп'ютер використовують для створення нових моделей одягу. Завітали до перукарні, де комп'ютер моделює зачіски. Елзікові це найбільше сподобалося. Він навіть вирішив спробувати змінити свою зачіску.
ЩО МОЖЕ КОМП'ЮТЕР? Сфери застосування комп’ютерів цими прикладами не обмежуються. Зараз складніше сказати де не використовується комп’ютер, аніж де використовується.
Які речі може замінити комп'ютер? Які із цих речей комп'ютер здатний замінити? З'єднай їх зображення з овалом у центрі. Поясни свій вибір.
Фізкультхвилинка Працювали ми, трудились Так, що трішки вже й стомились. Встаньмо, руки догори, Помахали — раз, два, три. Вліво, вправо нахилились, На сусіда подивились, Одне одному всміхнулись, Кругом себе повернулись. Все в порядку? Потягайтесь І за парти повертайтесь.
Повторення правил безпечної поведінки. Гра "Так чи ні?". — Роботу з комп'ютером починай, не чекаючи дозволу вчителя. — Стіл завжди тримай у чистоті. — Якщо зголоднів, їж і пий за комп'ютерним столом. — Екран витирай лише сухою серветкою. — Сміливо берися за розетки і всілякі прово ди. — Утомився? Поклади руки на клавіатуру і від починь. — З комп'ютером працюй лише чистими рука ми. — Щоб краще бачити, нахиляйся близько-близько до монітора. (Ні) (Так) (Ні) (Ні) (Ні) (Ні) (Так) (Так)
Ознайомлення з маніпулятором "миша". Сьогодні ми навчимося користуватися комп'ютерною мишею та допоможемо веселим скоморохам зібрати яблука. Яблука ростуть високо, а тому дістати їх можна тільки влучним пострілом з лука. Керуємо стрільцями за допомогою миші. Долоня правої руки лежить на миші: вказівний палець на лівій кнопці, а середній на правій. Коли ви пересуваєте мишу по килимку, по екрану рухається стрілка-вказівник, якою ви й прицілюєтесь у яблуко. Клацнувши вказівним пальцем ліву кнопку миші, подаєте стрільцю команду зробити постріл. Етап 1. Використання лівої кнопки миші. На екрані лише один стрілець із жовтими стрілами, який стоїть зліва. Яблука на дереві жовтого кольору. Робота учнів з комп'ютерною програмою "Стрільці по яблуках".
Ознайомлення з мані пулятором "миша". Етап 2. Використання правої кнопки миші. Яблука на дереві червоні. З'являється другий стрілець із червоними стрілами. Він стріляє по червоних яблуках. Лівий стрілець у цей час відпочиває. Робота учнів з комп'ютерною програмою "Стрільці по яблуках". Етап 3. Використання лівої та правої кнопок миші. Обидва стрільці активні, яблука на дереві і жовті, й червоні. — А зараз користуємося двома кнопками миші по черзі. Ліва кнопка керує стрільцем, який зліва, а права — тим, що справа. Лівий стрілець здатний влучити тільки у жовті яблука, а правий — тільки у червоні.
Домашнє завдання Виконати завдання рубрики "Для розумників і розумниць" (підручник, с. 7). Виконати завдання 1 у робочому зошиті (урок 2).
Схожі презентації
Категорії