X Код для використання на сайті:
Ширина px

Скопіюйте цей код і вставте його на свій сайт

X Для завантаження презентації, скористайтесь соціальною кнопкою для рекомендації сервісу SvitPPT Завантажити собі цю презентацію

Презентація на тему:
"Фотографія та комп’ютерна графіка"

Завантажити презентацію

"Фотографія та комп’ютерна графіка"

Завантажити презентацію

Презентація по слайдам:

Слайд 1

Презентація на тему:"Фотографія та комп’ютерна графіка" З художньї культури учня 9-б класу Шекера Анна

Слайд 2

Фотографія Фотогра фія— сукупність різноманітних науково-технічних засобів і технологій, які мають на меті реєстрацію одиничних довготривалих зображень об'єктів за допомогою світла.

Слайд 3

Комп'ютерна графіка Комп’ютерна гра фіка — це графіка, тобто зображення, які створюються, перетворюються, оцифровуються, обробляються і відображаються засобами обчислювальної техніки, включаючи апаратні і програмні засоби

Слайд 4

Комп’ютерна графіка поділяється: Растрова графіка Векторна графіка Фрактальна графіка

Слайд 5

Растрова графіка Основним елементом растрового зображення є точка (крапка). Якщо зображення екранне, то ця точка називається пікселем.

Слайд 6

Переваги растрової графіки " Простота автоматизованого вводу (оцифрування) зображень,фотографій,слайдів,малюнків за допомогою сканерів,відеокамер,цифрових фотоапаратів; Фотореалістичність.Можна отримувати різні ефекти,такі як туман,розмитість,токорегулювати кольори,створбвати глибину предметів

Слайд 7

Недоліки растрової графіки Складність управління окремими фрагментами зображення.Потрібно самостійно виділяти ділянку, що є складним процесом; Растрове зображення має певну роздільність і глибину представлення кольорів.Ці параметри можна змінювати лише у визначених межах і, як правило,із втратою якості; Розмір файлу є пропорційним до площі зображення, родільчості і типу зображення,і,переважно,при хорошій якості є великим.

Слайд 8

Векторна графіка Ве кторна гра фіка (також геометричне моделювання або об’єктно-орієнтована графіка) створення зображення з сукупності геометричних примітивів - (точок, ліній,кривих, полігонів), тобто об’єктів, які можна описати математичним рівнянням. На відміну від растрової графіки, яка подає зображення як набір пікселів (точок).

Слайд 9

Переваги векторної графіки

Слайд 10

Фрактальна графіка Фрактальна графіка — технологія створення зображень на основі фракталів.

Слайд 11

Слайд 12

Використані джерела: http://olya-angels.blogspot.com/2011/06/blog-post_2836.html https://www.google.com.ua/search?q=%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF'%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0+%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0&espv=210&es_sm=93&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=SwJ6UqzSL4PRtQam-4DABw&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1280&bih=819#imgdii=_ http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF'%D1%8E%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0_%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D0%BA%D0%B0

Слайд 13

Дякую за увагу

Завантажити презентацію

Презентації по предмету Інформатика