Безпечні Умови використання інтернету у навчальних закладах
Завантажити презентаціюПрезентація по слайдам:
Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп′ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості. Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв′язання задач.
Діти, які добре знають компютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.
Діти віком до 7 років не завжди можуть розуміти розміщену в Інтернеті інформацію, зокрема відрізняти корисну інформацію від некорисної, наприклад, фактичний вміст від реклами.
Саме тому так необхідно з самого дитинства навчити дітей правильно використовувати всесвітню павутиню. Що й повинні робити вчителі на перших же уроках інформатики.
Правила використання Інтернету учнями молодшого шкільного віку Час, проведений за комп'ютером, має бути обмеженим, щоб не шкодити здоров’ю. Комп'ютер має стояти у класній кімнаті, до якої регулярно надходить свіже повітря. Доступ дітей до Інтернету повинен бути обмеженим знайомими сайтами, що заздалегідь визначені вчителями. Більш досвідчені діти можуть шукати знайомі сайти за допомогою меню «Вибране» у веб-браузері. Найбезпечнішим рішенням є створення для учня персонального операційного середовища, де доступ до Інтернету обмежено лише визначеними сайтами.
Дитина може ще не бути спроможною самостійно визначити надійність веб-сайту, тому вона повинна завжди звертатися за дозволом вчителя, перш ніж розмістити особисту інформацію в Інтернеті. Дитина може ще не бути спроможною самостійно визначити надійність веб-сайту, тому вона повинна завжди звертатися за дозволом вчителя, перш ніж розмістити особисту інформацію в Інтернеті. Дитина може ще не бути спроможною самостійно визначити надійність веб-сайту, тому вона повинна завжди звертатися за дозволом вчителя, перш ніж розмістити особисту інформацію в Інтернеті.
Діти від 7 до 9 років використовуючи мережею не вміють користуватися матеріалом, який пропонує Інтернет, зокрема матеріалом (зображеннями, текстами або звуками), який не відповідає їхнім віковим особливостям. Тому діти у цьому віці від ще потребують нагляду та контролю з боку вчителів під час використання Інтернету у школі.
ПРАВИЛА Інтернет-БЕЗПЕКИ І Інтернет-ЕТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу вчителів чи батьків.
Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до вчителя - він знає, що потрібно робити. Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами. Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.
Завжди дотримуйтесь правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі. Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки або вчитель. Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами. У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.
Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником. Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.
Отже, якщо ми створимо саме такі умови та саме таких правил будемо навчати наших учнів та дітей, то Інтернет стане їхнім близьким товаришем та умілим помічником у пошуку інформації та збагачення свого світогляду.
Схожі презентації
Категорії